ik was erquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:16 schreef ursel het volgende:
Hey, IJs, waar blijf je dan.
Zie je niet online op XFire..
Gewoon uitzetten in de opties, nergens last van..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik was eralleen begon mn xfire weetikveelhoeveel gig updates te downloaden > eliminated
![]()
xfire![]()
Mooi mooi... waar heb je hem gehaald en hoe duur heeft het gekocht?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef Keltie het volgende:
Heb vandaag een TV gekocht
[afbeelding]
Full HD (1080P?) LCD Tv, 46" (117 CM)
Happy Happy..
goede zinquote:Op woensdag 12 september 2007 06:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi mooi... waar heb je hem gehaald en hoe duur heeft het gekocht?
Spruyt, een electronicazaak in de buurt.quote:Op woensdag 12 september 2007 06:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi mooi... waar heb je hem gehaald en hoe duur heeft het gekocht?
Bestelling annuleren bij alternate en ergens anders bestellen. Dat zou ik doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:03 schreef Stefan740 het volgende:
Bel je Alternate op krijg je na 10 minuten wachten het antoord: 'De videokaar tis nog niet binnen, er staat hier dat hij in september geleverd wordt'.
'En bedankt'
tuut tuut
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Willen ze bij TNT een sessie met je houden over je ervaring met de pakketafdeling van TNTquote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Vanavond de grote avond![]()
Vanmiddag bij TNT op gesprek. Zal wel nergens over gaan maar toch even kijken.
Feijenoord - Roda JC is zondagmiddag pas, 12.30quote:
?quote:Vanmiddag bij TNT op gesprek. Zal wel nergens over gaan maar toch even kijken.
succes!quote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Dat zal wel niet, de TNT kennendequote:Op woensdag 12 september 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
Pfff en 1:20 aan reistijd met OV. Er moet toch wel een heel goed aanbod liggen wil dit iets zijn hoorMinimaal het doorbetalen van reistijd
Tja ze zullen toch ergens moeten schipperen als ze me echt nodig hebben. Qua omstandigheden is het namelijk een redelijke ruk-functiequote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
Pfff en 1:20 aan reistijd met OV. Er moet toch wel een heel goed aanbod liggen wil dit iets zijn hoorMinimaal het doorbetalen van reistijd
Hey, wil je nog integreren of hoe zit dat..quote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
...
Kortom, eigenlijk een waste of time om te gaan maar ach zo kom je nog eens in Rotterdam
Waarom zou ik alles maar moeten accepteren? Alleen maar omdat het m'n eerste baan is? Zoals gezegd heeft deze baan een redelijk aantal negatieve aspecten. Ik verwacht zelf niet dat ze zoveel zullen gaan schipperen waardoor ik dus ook niet verwacht op die positie aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef ursel het volgende:Je komt net kijken in de echte wereld en dan dat al willen eisen..
![]()
Wel mooi meegenomen als je het krijgt, maar geef je niet veel kans. Idd wat Keltie zegt, bij TNT al helemaal niet .
Alleen met behoud van eigen cultuurquote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef ursel het volgende:
Hey, wil je nog integreren of hoe zit dat..![]()
![]()
Bakker z'n positie is redelijk onhoudbaar geworden denk ik zo dus ik denk dat er een gaatje vrijkomt bij TNT. Voordeel daarvan is dat het in Den Haag is dus aan te lopenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes Ferdi
Lees ik morgen iets over je in de krant?
Ligt er aan welke katern jij leest.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes Ferdi
Lees ik morgen iets over je in de krant?
De bouwvergunningen, die zijn zo lekker spannendquote:
Ik zeg ook niet dat je het moet accepteren. Maar tot dusver heb ik het nog zelden gehoord dat reistijd doorbetaald wordt.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom zou ik alles maar moeten accepteren? Alleen maar omdat het m'n eerste baan is? Zoals gezegd heeft deze baan een redelijk aantal negatieve aspecten. Ik verwacht zelf niet dat ze zoveel zullen gaan schipperen waardoor ik dus ook niet verwacht op die positie aan het werk te gaan.
Maar goed, dan nog is het even je gezicht laten zien en met een beetje geluk kom je binnen voor een andere baan. Ik werd hiervoor ook gebeld nadat ik niet was toegelaten tot een ander programma bij TNT.
[..]
En wat anders?quote:Alleen met behoud van eigen cultuurSterker nog, ik ga vragen of de deelgemeente een replica van de Kuip wil bouwen zodat ik hier m'n geloof kan belijden
Daarna natuurlijk subsidie aanvragen bij de gemeenten
![]()
Wie heb je nou trouwens allemaal uitgenodigd bij mij thuis?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Bakker z'n positie is redelijk onhoudbaar geworden denk ik zo dus ik denk dat er een gaatje vrijkomt bij TNT. Voordeel daarvan is dat het in Den Haag is dus aan te lopen
Ga je huiswerk trouwens eens afmaken! Vanavond Babel uitscheldenIk kom met kladblok om te turven
Ik zeg ook niet dat het realistisch isquote:Op woensdag 12 september 2007 09:30 schreef ursel het volgende:
Ik zeg ook niet dat je het moet accepteren. Maar tot dusver heb ik het nog zelden gehoord dat reistijd doorbetaald wordt.![]()
Discrimantie? Racisme! Je bent gewoon een vuile nazi!quote:Ga je dan moord en brand schreeuwen dat het discriminatie is ofzo..
Ik niet, ik ben een gematigde supporter maar er zitten er ook tussen die dit met geweld op gaan lossen. Pas maar op, voor je weet staat Keltie voor je deur! Vuile racist!quote:Zul je straks nog zien dat ik daartegen niet eens mag protesteren omdat ze bang zijn dat jij anders boos en gaat rellen zeker.![]()
Alleen Frankie nog maarquote:Op woensdag 12 september 2007 09:31 schreef ursel het volgende:
Wie heb je nou trouwens allemaal uitgenodigd bij mij thuis?![]()
Als hij met het OV gaat en dat zelf moet betalen, kan hij om reisvergoeding vragen. Zelfs ik als stagaire krijg reisvergoeding. Dus waarom is het raar om vragen naar een vergoedingquote:Op woensdag 12 september 2007 09:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het moet accepteren. Maar tot dusver heb ik het nog zelden gehoord dat reistijd doorbetaald wordt.Vind het dan grappig dat iemand die er net komt kijken dat wel even wil eisen. Verder niets, mijn zegen heb je..
Een vergoeding is nog wel iets anders dan doorbetalen tijdens reistijd hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 09:44 schreef Viro het volgende:
Als hij met het OV gaat en dat zelf moet betalen, kan hij om reisvergoeding vragen. Zelfs ik als stagaire krijg reisvergoeding. Dus waarom is het raar om vragen naar een vergoeding![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
50pagina's kan in een uurDan is het 19:30, vervolgens rijd je in een uur naar Den Haag en dan bestellen wij wel een pizza voor je
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
50pagina's kan in een uurDan is het 19:30, vervolgens rijd je in een uur naar Den Haag en dan bestellen wij wel een pizza voor je
Ja we gaan een jaar lang 12,- per maand betalen om 1 weekend 2 wedstrijden te kunnen bekijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:08 schreef Keltie het volgende:
Kan je dan niet beter Digitenne (icm Voetbal van Tele2 pakket) meenemen?
True truequote:Op woensdag 12 september 2007 09:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Een vergoeding is nog wel iets anders dan doorbetalen tijdens reistijd hoorVoor een stagair is dat verschil niet zo groot maar bij een normale baan wel
http://youtube.com/watch?v=9oUWCLBKK3E
Nieuwe koelkast voor Jorrit
En ik maar denken dat 1 van jullie nerds het wel heb..quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef FJD het volgende:
November Rain op Veronica
[..]
Ja we gaan een jaar lang 12,- per maand betalen om 1 weekend 2 wedstrijden te kunnen bekijken![]()
Ik gebruik het al jaren in gebieden waar ik officieel geen dekking hebquote:Nog los van of het mogelijk is. Zolang er een postcodecheck op de website staat betekent dat dat het geen satteliet verbinding is en je dus ergens of een COAX kabel of een ADSL kabel nodig hebt. Dat zijn luxe producten die men ver afgelegen in de polder nog niet kent
Ik heb wel een satteliet set liggen maar ja daar schieten we weinig mee op natuurlijk. Heb geen Tele2 abo nml.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef Keltie het volgende:
En ik maar denken dat 1 van jullie nerds het wel heb..
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel een satteliet set liggen maar ja daar schieten we weinig mee op natuurlijk. Heb geen Tele2 abo nml.
Opgelost..quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef Keltie het volgende:
Ik gebruik het al jaren in gebieden waar ik officieel geen dekking heb
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=757579quote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef RudyCarell het volgende:
Xpand Rally Xtreme RLD
Ik heb dan wel weer digitenne en alleen die 2 voetbalkanalen erbij, dat word zondag genieten.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel een satteliet set liggen maar ja daar schieten we weinig mee op natuurlijk. Heb geen Tele2 abo nml.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |