Het is voor hem gewoon werk denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is voor hem gewoon werk denk ik.
Zolang hij FOK! de goede kant op kan blijven leiden en hij de traagheid op t forum er een keer uitramt heeft hij aan waarde een erg goede onderneming denk ik zo.
Niet zoiets:quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:55 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
zo eentje, alleen dan twee pins, en voor normale elktra draad. die kop is dan iets van 5 mm breed.
en dan female to female
Die moet je toch even uitleggenquote:
De manier van posten en anticiperen op mensen wil ik nu niet echt een goede stijl noemen van een website leiden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Die moet je toch even uitleggen
Voor wie een nieuwe baan zoekt:
Bedrijfsleider besteelt eigen zaak
40k jatten en dan 100uur moeten werkenWat nou rechten studeren en advocaat worden?
moet jij zeggen met het installeren van paar simpele driversquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet zoiets:
[afbeelding]
alleen dan twee pins, en voor normale elektra draad. die kop is dan iets van 5 mm breed.
Hey, ik heb alleen install gedaan en dat werkt niet, waarom, dat zoek ik vanavond wel uit. Ik meldde het alleen maar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet jij zeggen met het installeren van paar simpele drivers![]()
![]()
Je kunt lullen wat je wilt maar FOK! komt van zijn handquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:14 schreef ursel het volgende:
De manier van posten en anticiperen op mensen wil ik nu niet echt een goede stijl noemen van een website leiden.![]()
Naar mijn mening wordt FOK! veelal door de community gemaakt nu (door hun ideeën en inbreng). Danny hoeft alleen de juiste beslissingn te nemen daarin. En zich minder moeten laten leiden door zijn eigen ego..
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, ik heb alleen install gedaan en dat werkt niet, waarom, dat zoek ik vanavond wel uit. Ik meldde het alleen maar.
Ik ga het eerst zelf uitzoeken voordat ik andere mensen ermee lastig val..![]()
![]()
![]()
Dat ontken ik ook verder niet. Doel ook meer op de huidige bedrijfsvoering..quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt maar FOK! komt van zijn hand
Dat hij niet de meest makkelijke persoonlijkheid heeft dat zal best maar ik denk dat er door de mensen omheen ook snel vergeten wordt dat FOK! zijn kindje is en het dus niet altijd even makkelijk is om daar kritiek op te krijgen. Aan de andere kant zou je denken dat Danny daar nu wel een beetje een dikke huid tegen ontwikkelt. Na jaren voor een internet community te hebben gestaan moet hij toch weten dat 49% een grote bek heeft zonder het lef en initiatief om daar wat mee te doen. Nog eens 49% heeft een grote bek zonder kennis van zaken en dan houd je zo ongeveer 2% van de mensen over die iets zinnigs te melden hebben en daar ook wat mee willen doen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan trek je voorbarige conclusies aangezien ik me al suf heb lopen zoeken
![]()
![]()
quote:Isn't it about time you screwed like a Champion?
Really Lay Some Pipe next time you Bang a Chick
http://ez_longer_shlong_Otero.klaczno.com
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:32 schreef staticdata het volgende:
Iemand enige idee waar ik stroomkabeltjes kan kopen
Dat kwam vast als een schokquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:23 schreef staticdata het volgende:
tja onder conrad bleek het dus gewoon onder stroomkabels te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |