ik heb het bij escape gezien en het is echt wel gaafquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een beamer thuis, maar alleen voor films (en spelletje).
Een TV is wel makkelijkerScheelt een hoop kabel gedoe.
Als ik ooit nog eens ga verhuizen dan wil ik het liefst mijn beamer niet meer in de woonkamer, maar die moet dan naar een dedicated ruimte. Daar zou dan ook zo'n Denon ik kunnen, ware het niet dat ik al een NAD heb en die nog steeds prima werkt
Ik zou ook niet meer zonder willenquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb het bij escape gezien en het is echt wel gaaf
Als je het topic gevolgd had had je gelezen dat er voetbal gekeken werd..quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zullen we woensdagavond weer eens massaal gaan BF2en
Ik ga in ieder geval online met cptZomaar en Cardinal
Mja, dan moet je wel in die uithoek blijven ja..quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn probleem is vooral dat het niet binnen mijn budget past. De spullen wel, maar de woning niet.
Maar over 1,5 jaar zou het allemaal wel moeten passen. Ik zou dan wel 220.000 moeten kunnen lenen en dan kan ik best wel een huisje vinden wat een beetje aan mijn eisen voldoet
Zo nu eerst squashen in de baas zijn tijd![]()
Nou, dat is voor mij dus nog 1 van de puntjes.. Je moet natuurlijk (?) al je kabels naar die beamer werken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een beamer thuis, maar alleen voor films (en spelletje).
Een TV is wel makkelijkerScheelt een hoop kabel gedoe.
Als ik ooit nog eens ga verhuizen dan wil ik het liefst mijn beamer niet meer in de woonkamer, maar die moet dan naar een dedicated ruimte. Daar zou dan ook zo'n Denon ik kunnen, ware het niet dat ik al een NAD heb en die nog steeds prima werkt
Mjah, ik kijk zo'n beetje meer DVD als TV op m'n toestel ... En een ex-collega heeft het ook en het zag er wel tof uitquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:09 schreef FJD het volgende:
Voor de Wii is een beamer trouwens wel geniaal hoor![]()
Fullscreen bowlen bij Jorrit was echt geweldigVoor normale TV zou ik geen beamer nemen. Teveel gedoe voor iets wat je met een LCD tv prima kunt bereiken
dat doe je allemaal naar je receiverquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, dat is voor mij dus nog 1 van de puntjes.. Je moet natuurlijk (?) al je kabels naar die beamer werken.
Wii, Digitenne ontvanger, DVDspeler, oftewel 2 SCARTS en 1 RGB... Al zou ik nog een andere ontvanger kunnen halen en daar de DVDspeler inprikken (1 met 2 SCART aansluitingen)..
Maargoed, dan moet je alsnog 1 SCART naar de beamer laten gaan?
Jij hebt zo'n ding hangen als TV vervanger?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat doe je allemaal naar je receiver. van de receiver gaat er dan 1 hdmi kabel naar de beamer en dat zou het moeten zijn.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:38 schreef staticdata het volgende:
Nee, maar zoals ik het zeg kan je nog steeds gewoon tv kijken hoor
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)19-november-in-de-VSAls je dan op de beamer aan t gamen bent heb je wel een erg gaaf speeltje
Over je grote vriend gesproken..quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
De Wii owned gewoon keihard maar vraagt er wel om om op de beamer gespeeld te worden![]()
![]()
Kev, kom je ook voetbal kijken bij Ursel? Beetje Babel uitschelden en Urby doodwensen enzo
quote:Ook weet ik beter op welk moment, en hoe, ik druk moet zetten op de tegenstander. Dat soort details leer ik van manager Rafael Benítez", aldus de 20-jarige vleugelaanvaller.
heel nederland, maar hij luistert nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef FJD het volgende:
Toch is die Babel wel een ziener. Hij is de eerste die gras heeft gezien in de ArenA
Verder krijgt ie iets te grote woorden voor een 20 jarige maar goed![]()
We zullen zien morgen. Babel in de basis, Kuyt op de bank. Wie o wie vertelt van Basten dat hij er ongelofelijk naast zit
Oh jullie waren serieusquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je het topic gevolgd had had je gelezen dat er voetbal gekeken werd..
Andere dag, zelfde tijd..
Misschien moeten we hem gelijk gaan geven. Dan gaat die opeens wel twijfelen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
heel nederland, maar hij luistert niet
Toch maar ff op zoek naar andere oplossing..quote:U hebt Live! 5.1 en Windows Vista 64-bit geselecteerd.
Klik hier als u ondersteuning wenst voor een ander product..
Sorry, er zijn geen Creative revisies (updates) voor het produkt dat U heeft geselecteerd.
Het door u gekozen product heeft het einde van de ondersteuningsperiode bereikt.
Ondersteuning voor dit product is beperkt tot wat er op de website beschikbaar is. Dit kan gaan om oplossingen in de kennisdatabank, stuurprogramma's, updates voor de applicaties en productdocumentatie. Doorzoek het archief.
Wij nodigen onze klanten ook uit om de discussieforums te bezoeken om meer informatie te vergaren over producten waarop de ondersteuning beëindigd is.
Voor meer information betreffende Creative's End of Service Life Policy, gelieve de veelgestelde vragen door te lezen.
- Dit heeft geen invloed op uw rechten binnen de garantieperiode -
Videokaart?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef ursel het volgende:
Trouwens net ff snel gekeken voor driver van mijn videokaart..
[..]
Toch maar ff op zoek naar andere oplossing..
Geluidskaartquote:
Bel dit nummer maar Usrelquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef ursel het volgende:
Trouwens net ff snel gekeken voor driver van mijn videokaart..
[..]
Toch maar ff op zoek naar andere oplossing..
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bel dit nummer maar Usrel
456501 en bij geen gehoor 478844
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Och guttegut, het kwartje is ook gevallen bij onze ambtenaar..quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Creative, Live 5.1..... en dan een videokaart
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Och guttegut, het kwartje is ook gevallen bij onze ambtenaar..
Lees je ook de posts ff tussen mijn foutje en jou post, dank u..![]()
![]()
Wel ff naar gekeken, maar aangezien deze niet van officieel Creative zijn toch voor de bovenstaande oplossing gegaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)19-november-in-de-VSAls je dan op de beamer aan t gamen bent heb je wel een erg gaaf speeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |