Geweldig apparaat, direct kopenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand ervaring met mp3 spelers... eigenlijk domme vraag heb er zelf al 5 versleten. Heb nu de U3 (subliem geluid) maar ben van plan deze te halen: http://www.mp3shop.nl/pro(...)3Am-30-gb-black.html
Iemand ervaring met dit dingeteje?
De reacties zijn ook zeer positief ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geweldig apparaat, direct kopenIk zou er wel andere oordopjes bij kopen i.p.v. die meegeleverde baggerdopjes.
A)Moet je wel een auto hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom nooit PC onderdelen via internet bestellen maar gewoon naar de winkel rijden
Azerty is super iddquote:Op woensdag 12 september 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
A)Moet je wel een auto hebben
B)Moet het wel redelijk in de buurt zijn
En bij Alternate in de winkel.. daar sta je rustig een uur in de rij hoor, en als je dan aan de beurt bent dan is het nog net niet van "wat mot je?"..
Via internet bestellen is helemaal geen probleem, was het ook nooit bij Alternate.. maar de laatste tijd is het een gruwelijke ramp en ze geven het zelf nog toe ook.. Morgen hoor ik of ie een nieuwe mag opsturen, zal mij benieuwen... kunnen ze een hoop mee goedmaken
![]()
Kortom, niet meer via Alternate maar via Komplett, Azerty, Perfectsystems en zo nog wel een paar.. Werkt prima![]()
Had het gelezen ja... met het mislopen van de cl moet ergens geld vandaan worden gehaald hequote:Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef FJD het volgende:
AZ en Ajax mogelijk uit Eredivisie CV
Goed nieuws Diamond. Ajax en AZ worden straks om en om kampioen
Aldus FJDquote:Op woensdag 12 september 2007 19:28 schreef FJD het volgende:
Ze zien de inkomsten van vorig jaar en dit jaar en rekenen zich meteen rijk. Wat ze vergeten is dat de Mol belachelijk heeft overbetaald voor de rechten van het voetbal. Volgend jaar zullen de inkomsten weer veel lager zijn alhoewel dat met het nodige gezeik zal gaan. De Eredivisie CV zal meer geld willen maar de NOS gaat dat niet betalen en RTL weet dat ook waardoor ze niet de noodzaak zien om veel geld te bieden.
Het idee van pay per view van Scheringa is op zich goed. Resultaat is alleen weer dat de clubs geld zien en dus lekker veel geld gaan vragen. Zou me niets verbazen als ze het lef hebben om 15,- voor een Ajax - Feyenoord te vragenBelangrijkste technische vraagstuk is natuurlijk hoe ze dit gaan introduceren.
UPC is hier in principe al voor ingericht aangezien ze al enige tijd on demand aanbieden. Ik heb het bij Casema nog niet kunnen vinden. Mijn gok? Scheringa zet de boel op scherp omdat hij meer geld wil, niet omdat hij de intentie heeft het zelf te doen. Waarom Ajax er bij zit is me overigens een raadsel. Ajax krijgt nu waarschijnlijk het hoogste bedrag maar als er op prestaties wordt afgerekend dan wordt Ajax er alleen maar slechter van omdat PSV ze al een paar jaar outperformed.
Jammer dat hij het alleen gebruikt hier op internet, ipv het inzet voor zijn scriptiequote:Op woensdag 12 september 2007 19:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Aldus FJD![]()
Wat is jouw vocabulaire toch altijd schatrijk!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jammer dat hij het alleen gebruikt hier op internet, ipv het inzet voor zijn scriptie![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo ook maar eens posten![]()
Stepping.. :Squote:Op woensdag 12 september 2007 18:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
31 December..
Op internet ben ik nooit serieus..
@Ursel, Wat voor stepping heeft jou Q6600, b3 of g0?
En doe eens een pcmark04 of 05 benchmark draaien voor me en de ORB (online result browser) link posten?![]()
![]()
Ik ben wel een fan.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:Gewonnen
Ik ben geen fan van Van Basten, maar ja. Ik ben wel voorstander van resultaat voetbal...
Resultaatvoetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben geen fan van Van Basten, maar ja. Ik ben wel voorstander van resultaat voetbal...
Als er internet is heb ik wel code voor het weekendquote:Op woensdag 12 september 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Is er trouwens iemand die een mobiel internet abo heeft? Dus zo eentje met onbeperkte toegang via de telefoon. Dan kopen we op de bootLAN toegang tot de voetbalwedstrijden via PlanetKost 4,50 maar dat is het wel waard. Hopen dat t werkt, geen idee of het voldoende bandbreedte heeft
Ik heb wel me telefoon van het werk, maar of die dat trekquote:Op woensdag 12 september 2007 23:50 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Als er internet is heb ik wel code voor het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |