abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 18:59:48 #276
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53127863
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand ervaring met mp3 spelers... eigenlijk domme vraag heb er zelf al 5 versleten. Heb nu de U3 (subliem geluid) maar ben van plan deze te halen: http://www.mp3shop.nl/pro(...)3Am-30-gb-black.html
Iemand ervaring met dit dingeteje?
Geweldig apparaat, direct kopen Ik zou er wel andere oordopjes bij kopen i.p.v. die meegeleverde baggerdopjes.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_53127889
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Geweldig apparaat, direct kopen Ik zou er wel andere oordopjes bij kopen i.p.v. die meegeleverde baggerdopjes.
De reacties zijn ook zeer positief ja.

Verder heb ik nog Sennheiser oordopjes liggen (in-ear) dus dat komt wel goed
BF2: Diamond3d
  woensdag 12 september 2007 @ 19:03:23 #278
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_53127927
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom nooit PC onderdelen via internet bestellen maar gewoon naar de winkel rijden
A)Moet je wel een auto hebben
B)Moet het wel redelijk in de buurt zijn

En bij Alternate in de winkel.. daar sta je rustig een uur in de rij hoor, en als je dan aan de beurt bent dan is het nog net niet van "wat mot je?"..

Via internet bestellen is helemaal geen probleem, was het ook nooit bij Alternate.. maar de laatste tijd is het een gruwelijke ramp en ze geven het zelf nog toe ook .. Morgen hoor ik of ie een nieuwe mag opsturen, zal mij benieuwen... kunnen ze een hoop mee goedmaken

Kortom, niet meer via Alternate maar via Komplett, Azerty, Perfectsystems en zo nog wel een paar.. Werkt prima
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  woensdag 12 september 2007 @ 19:10:07 #279
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53128106
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

A)Moet je wel een auto hebben
B)Moet het wel redelijk in de buurt zijn

En bij Alternate in de winkel.. daar sta je rustig een uur in de rij hoor, en als je dan aan de beurt bent dan is het nog net niet van "wat mot je?"..

Via internet bestellen is helemaal geen probleem, was het ook nooit bij Alternate.. maar de laatste tijd is het een gruwelijke ramp en ze geven het zelf nog toe ook .. Morgen hoor ik of ie een nieuwe mag opsturen, zal mij benieuwen... kunnen ze een hoop mee goedmaken

Kortom, niet meer via Alternate maar via Komplett, Azerty, Perfectsystems en zo nog wel een paar.. Werkt prima
Azerty is super idd

Je kan het bij Alternate ook online bestellen en dan afhalen bij de afhaalbalie
pi_53128206
AZ en Ajax mogelijk uit Eredivisie CV
Goed nieuws Diamond. Ajax en AZ worden straks om en om kampioen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53128441
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef FJD het volgende:
AZ en Ajax mogelijk uit Eredivisie CV
Goed nieuws Diamond. Ajax en AZ worden straks om en om kampioen
Had het gelezen ja... met het mislopen van de cl moet ergens geld vandaan worden gehaald he
pi_53128625
Ze zien de inkomsten van vorig jaar en dit jaar en rekenen zich meteen rijk. Wat ze vergeten is dat de Mol belachelijk heeft overbetaald voor de rechten van het voetbal. Volgend jaar zullen de inkomsten weer veel lager zijn alhoewel dat met het nodige gezeik zal gaan. De Eredivisie CV zal meer geld willen maar de NOS gaat dat niet betalen en RTL weet dat ook waardoor ze niet de noodzaak zien om veel geld te bieden.

Het idee van pay per view van Scheringa is op zich goed. Resultaat is alleen weer dat de clubs geld zien en dus lekker veel geld gaan vragen. Zou me niets verbazen als ze het lef hebben om 15,- voor een Ajax - Feyenoord te vragen Belangrijkste technische vraagstuk is natuurlijk hoe ze dit gaan introduceren.

UPC is hier in principe al voor ingericht aangezien ze al enige tijd on demand aanbieden. Ik heb het bij Casema nog niet kunnen vinden. Mijn gok? Scheringa zet de boel op scherp omdat hij meer geld wil, niet omdat hij de intentie heeft het zelf te doen. Waarom Ajax er bij zit is me overigens een raadsel. Ajax krijgt nu waarschijnlijk het hoogste bedrag maar als er op prestaties wordt afgerekend dan wordt Ajax er alleen maar slechter van omdat PSV ze al een paar jaar outperformed.
pi_53128882
Dat Xpand Rally is het toch weer net niet. In Simulation mode slaat de automatic gearbox echt nergens op. Je zit een seconde in je koppeling te trappen voor de volgende versnelling wordt geschakeld. De slingers die de auto maakt zijn op z'n zachtst gezegd vreemd. Het meest vreemde is nog wel dat je je wagen puur op t gas uit kan laten breken terwijl het een AWD is. Het hele principe van AWD is juist dat als je grip verliest aan de achterkant dat het vermogen naar de voorkant wordt geschoven. Lijkt me toch dat dit een van die dingen is die in de rallysport heel erg goed ontwikkeld is.

Dat de auto dan zo eenvoudig in een overstuur situatie te krijgen is, is iets wat niet echt lijkt te kloppen. Het brengt je auto makkelijker in een bocht dat wel, je kunt in de modder makkelijker een echter rally bocht maken maar het lijkt wel of realisme het hier heeft verloren van realiteit. Toch jammer als je je de mode dan wel simulation noemt

Richard Burns Rally blijft heerser
pi_53128970
Ik ben niet te stoppen

Kom er aan Urs, zet t bier maar alvast koud
pi_53128995
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:28 schreef FJD het volgende:
Ze zien de inkomsten van vorig jaar en dit jaar en rekenen zich meteen rijk. Wat ze vergeten is dat de Mol belachelijk heeft overbetaald voor de rechten van het voetbal. Volgend jaar zullen de inkomsten weer veel lager zijn alhoewel dat met het nodige gezeik zal gaan. De Eredivisie CV zal meer geld willen maar de NOS gaat dat niet betalen en RTL weet dat ook waardoor ze niet de noodzaak zien om veel geld te bieden.

Het idee van pay per view van Scheringa is op zich goed. Resultaat is alleen weer dat de clubs geld zien en dus lekker veel geld gaan vragen. Zou me niets verbazen als ze het lef hebben om 15,- voor een Ajax - Feyenoord te vragen Belangrijkste technische vraagstuk is natuurlijk hoe ze dit gaan introduceren.

UPC is hier in principe al voor ingericht aangezien ze al enige tijd on demand aanbieden. Ik heb het bij Casema nog niet kunnen vinden. Mijn gok? Scheringa zet de boel op scherp omdat hij meer geld wil, niet omdat hij de intentie heeft het zelf te doen. Waarom Ajax er bij zit is me overigens een raadsel. Ajax krijgt nu waarschijnlijk het hoogste bedrag maar als er op prestaties wordt afgerekend dan wordt Ajax er alleen maar slechter van omdat PSV ze al een paar jaar outperformed.
Aldus FJD
Wat is jouw vocabulaire toch altijd schatrijk!
  woensdag 12 september 2007 @ 20:30:12 #286
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_53130543
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:40 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Aldus FJD
Wat is jouw vocabulaire toch altijd schatrijk!
Jammer dat hij het alleen gebruikt hier op internet, ipv het inzet voor zijn scriptie
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_53131694
zo ook maar eens posten
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_53132002
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Jammer dat hij het alleen gebruikt hier op internet, ipv het inzet voor zijn scriptie
  woensdag 12 september 2007 @ 22:20:04 #289
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53133732
Van Basten rot een heel erg end op
pi_53133773
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo ook maar eens posten
Every war is different, every war is the same.
pi_53133783
van mijn verse win xp
Every war is different, every war is the same.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:26:33 #292
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_53134919
Gewonnen

Ik ben geen fan van Van Basten, maar ja. Ik ben wel voorstander van resultaat voetbal...
2de in de Tour de BoF!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:26:57 #293
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_53134925
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:42 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

31 December..
Op internet ben ik nooit serieus..

@Ursel, Wat voor stepping heeft jou Q6600, b3 of g0?
En doe eens een pcmark04 of 05 benchmark draaien voor me en de ORB (online result browser) link posten?
Stepping.. :S
Mja, eerst maar ff zorgen dat alles flex draait..
Laat van het weekend wel ff weten..
  woensdag 12 september 2007 @ 23:28:08 #294
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_53134945
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewonnen

Ik ben geen fan van Van Basten, maar ja. Ik ben wel voorstander van resultaat voetbal...
Ik ben wel een fan. Dat commentaar. Als die hier in de schouwburg komt ga ik zekers kaarten halen, kunnen we weer ff lachen..
pi_53135078
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Resultaatvoetbal

Resultaatvoetbal speel je als je 90 minuten lang de wedstrijd controleert. 2x uitbreekt, 1x scoort en daarna weer controleert. Resultaatvoetbal speel je niet door 80 minuten uit je neus te vreten, 10 minuten lang pompen en dan toevallig scoren

Wimpie Heppie met z'n rug naar de wedstrijd gezeten Ja maar die gozert
pi_53135401
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Is er trouwens iemand die een mobiel internet abo heeft? Dus zo eentje met onbeperkte toegang via de telefoon. Dan kopen we op de bootLAN toegang tot de voetbalwedstrijden via Planet Kost 4,50 maar dat is het wel waard. Hopen dat t werkt, geen idee of het voldoende bandbreedte heeft
Als er internet is heb ik wel code voor het weekend
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  woensdag 12 september 2007 @ 23:56:34 #297
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_53135544
Ach ik heb niks gezien. Ik heb lekker de hele avond BF2 gespeeld met FoD
Begonnen op onze server om die vol te krijgen, maar ik en nog een andere werden elke keer gekicked door PB, omdat onze client recalcitrant was.
Toen maar een deense server opgezocht voor 64 man met voertuigen.

Was echt mooi&leuk knokken

Op een gegeven moment Daqing oilfields en ik zit met me medic gun een vlag te verdedigen. Komen er 4 tanks en 2 attack heli's aan
Ik snel in een huisje, komen er ook nog mannetjes achter mij aan En dan op TS klagen dat je een rukteam hebt
2de in de Tour de BoF!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:57:23 #298
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_53135562
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:50 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

Als er internet is heb ik wel code voor het weekend
Ik heb wel me telefoon van het werk, maar of die dat trek
2de in de Tour de BoF!
pi_53136162
Willem
Derksen

Geweldig
pi_53137814
hoi
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')