Dat dacht ik ook, maar ik kon hem al downloadenquote:Op maandag 10 september 2007 10:32 schreef --H-I-M-- het volgende:
Oe! Ik ben heeeel benieuwd!
Dacht dat ie pas de 18e uit zou komen................
Ik zal es gaan luisteren!
HIM
Stiekem wel, het heeft niks met metal te makenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:33 schreef Morrigan het volgende:
Wat is de term 'Love metal' verschrikkelijk gay.
klinkt echt heel schattig hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:40 schreef heartwork het volgende:
Ik luisterde van 1997 tot 2003 heel fanatiek naar ze, maar het was opeens over na een concert in 013 in 2003 of 2004.
Ik werd gek van al die meisjes (ook al was ik waarschijnlijk zelf ook zo) en vond me er opeens te oud voor.
Ik moet overigens altijd erg lachen om die fans van HIM. Ik zag op graspop een jongetje van een jaar op 17 lopen met 2 x een heartagram op zn arm, dan nog die tribal van love metal om zijn tepel en nog zo'n grote tribal op de zijkant van zijn buik compleet met heartagram.
Dat was wel een moment dat ik dacht van.. jongen, waar ben je mee bezig.1 keer een heartagram had al genoeg signalen af gegeven.
Maar goed, ieder zijn ding. Af en toe luister ik nog wel eens naar deep shadows, brilliant highlights en razorblade romance. Voel me dan echt weer eventjes 15 =)
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:40 schreef heartwork het volgende:
Ik luisterde van 1997 tot 2003 heel fanatiek naar ze, maar het was opeens over na een concert in 013
^^ Deze twee posts zeggen het helemaal voor mij eigenlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:31 schreef Lucivia het volgende:
Ik vind ze niet meer zo tof sinds ik ze live heb gezien.. Wat een prutsband live. Echt heel erg slecht.
Terwijl HIM op cd = jeugdsentiment.
Fuck dat heb ik dus helemaal gemist......Nu heb ik geen kaartjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:04 schreef Numbie het volgende:
Superkick!
Nieuwe album "Screamworks: Love In Theory And Practice" komt op 5 februari al uit in NL + ze staan op 9 maart in Paradiso
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het valt me eerder op hoe lelijk ie eigenlijk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |