Van nu.nlquote:Timmerman mag naakt blijven werken
Uitgegeven: 10 september 2007 06:50
AMSTERDAM - Een Amerikaanse timmerman die vorig jaar werd gearresteerd omdat hij naakt aan het werk was, heeft de zedenwet niet overtreden. Dat heeft een rechter vorige week geoordeeld.
De 51-jarige Percy Honniball uit Oakland handelde niet met het oog op seksueel genot en gedroeg zich niet obsceen, aldus de rechter.
De man stond zonder kleren in het huis van een klant te timmeren en te zagen, maar dat werd door iemand opgemerkt en vervolgens werd de politie ingeschakeld.
Schoon
De man is elders in de Verenigde Staten al drie keer eerder opgepakt omdat hij naakt aan het werk was. Zelf zegt de timmerman naakt veel prettiger te werken en houdt hij bovendien op die manier zijn kleding schoon.
Zou jij een naakte timmerman in je huis niet fijn vindenquote:Op maandag 10 september 2007 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Only in America
[..]
Van nu.nl
Wie wil er nu een naakte timmerman in zijn huis hebben? En waar gaat het heen als die man een keer uitschiet met een of ander gereedschap?
Kortom : Amerikaanse timmermannen zijn stom![]()
Stel je niet zo aan man!quote:Op maandag 10 september 2007 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Only in America
[..]
Van nu.nl
Kortom : Amerikaanse timmermannen zijn stom![]()
Daar biedt een stuk kleding ook weinig beschermingquote:Wie wil er nu een naakte timmerman in zijn huis hebben? En waar gaat het heen als die man een keer uitschiet met een of ander gereedschap?
Amerikaanse homofobenquote:Op maandag 10 september 2007 10:20 schreef Isegrim het volgende:
Is 't een lekkere timmerman?
Maarreh, wie gaat er nou de politie bellen als hij een naakte man in een huis ziet klussen?
Dat ligt eraan hoe hij er uit ziet natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2007 10:03 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Zou jij een naakte timmerman in je huis niet fijn vinden
Eentje die liever geen naakte vreemde kerels in huis heeft.quote:Op maandag 10 september 2007 10:17 schreef veldmuis het volgende:
Wat is TS nou voor nepnicht!
Lelijke vrouwen, bejaarde priesters en Amerikaanse militairen.quote:Op maandag 10 september 2007 10:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar het type klant dat deze man heeft...
Nee hij werd er juist niet hard van, daarom is ie ook niet veroordeeldquote:Op maandag 10 september 2007 10:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
lol die man owned hard
Ik kan zo snel geen foto van de man in kwestie vinden....quote:Op maandag 10 september 2007 10:58 schreef Chandler het volgende:
Als deze persoon er niet al te lelijk is, zullen er zwermen vrouwen zijn die hem wel thuis aan het werk willen hebben
Hij is 51 aan het bericht van nu.nl te zien dus de dames in kwestie moeten wel erg wanhopig zijn.quote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef karr-1 het volgende:
Ik kan zo snel geen foto van de man in kwestie vinden....
Tsja dan heb ik ook geen interesse meer....quote:Op maandag 10 september 2007 11:07 schreef 700MB het volgende:
[..]
Hij is 51 aan het bericht van nu.nl te zien dus de dames in kwestie moeten wel erg wanhopig zijn.
quote:Op maandag 10 september 2007 11:43 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn ook wel lekkere mannen van 51 hoor.
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 10 september 2007 11:43 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn ook wel lekkere mannen van 51 hoor.
... "Hoi, mijn buurman heeft Joden op zolder, komt u snel meneer de SS'er?"quote:maar dat werd door iemand opgemerkt en vervolgens werd de politie ingeschakeld.
Nou ja als die man in een huis aan het werk is en hij is vanaf de straat gewoon zichtbaar, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maar als ie bezig is en niet zichtbaar is dan is het gewoon onzin.quote:Op maandag 10 september 2007 11:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
... "Hoi, mijn buurman heeft Joden op zolder, komt u snel meneer de SS'er?"
Anders bemoei je je lekker met je eigen zaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |