Als je maar 10% nodig hebtquote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk toch ook zoiets hoor...alhoewel die 2e set tiebreak wel op 110% was (en service op 3000%)
Ook DJoko vind ik lang niet zo overtuigend spelen als in zijn andere wedstrijden...(daar benutte hij zijn kansen tenminste)
Niet heel veel meer dan hij nu doet eigenlijk....Niet choken en hawkeye vernietigenquote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef MassApeal het volgende:
Djokovic vraagt zich nu waarschijnlijk af wat hij in hemelsnaam moet doen om van federer te winnen op een grandslam.
Je zou wel eens gelijk kunnen krijgen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was de game, ik gok dat Djoko nog één game pakt.
quote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Djoko heeft 't mentaal opgegeven
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef Zwansen het volgende:
Ook knap dat Federer eigenlijk nooit geblesseerd is.
Dat is bekendquote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben niet voor Roger, maar tegen Djoko
Wimbledonfinale toch? Of zit ik nu fout?quote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaadheb je ooit een blessurebehandeling bij Fed gezien? Waanzinnig
Met name de eerste set vond ik erg goed. Nu is het minder inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef Norrage het volgende:
Wat een laag niveau deze wedstrijd, en wat is het publiek mat (waarschijnlijk door het niveau...alleen eind 2e set heb ik ze gehoord)
Ook knap dat Djoko opeens nergens meer last van heeft, terwijl hij nu twee dagen op rij moet spelen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef Zwansen het volgende:
Ook knap dat Federer eigenlijk nooit geblesseerd is.
Ja de eerste set vond ik goed, maar ik had het gevoel dat de retourneerder het steeds een beetje liet vieren en de serveerder het werk liet doen...Weinig spanning tijdens het enige moment dat ze allebei wel aardig speelden...love games ten over...quote:Op maandag 10 september 2007 00:59 schreef XL het volgende:
[..]
Met name de eerste set vond ik erg goed. Nu is het minder inderdaad.
Ja, van 2 big macs en een cheeseburgerquote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef Tim86 het volgende:
lol...mijn moeder komt net binnen: "Tim, is die vriendin van Federer zwanger ofzo?"
Dat was Nadal toch?quote:Op maandag 10 september 2007 00:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wimbledonfinale toch? Of zit ik nu fout?
Dat pleit ook al voor de Goddelijke Federer, dat hij nog steeds bij haar blijft ipv een of andere voormalige oostblokscharrel te pakken.quote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef Tim86 het volgende:
lol...mijn moeder komt net binnen: "Tim, is die vriendin van Federer zwanger ofzo?"
Ik heb die finale niet gezienquote:Op maandag 10 september 2007 00:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wimbledonfinale toch? Of zit ik nu fout?
De beslissing van die games zat in de servicewinners, maar in de rally's gingen ze er allebei voor.quote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja de eerste set vond ik goed, maar ik had het gevoel dat de retourneerder het steeds een beetje liet vieren en de serveerder het werk liet doen...Weinig spanning tijdens het enige moment dat ze allebei wel aardig speelden...love games ten over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |