Mandy Moddick?quote:Op maandag 10 september 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens de Belg hebben Djoko en Andy M een band. Andy M heeft zich in een bureau verstopt van de schooldirecteur en Djoko heeft een oorlog meegemaakt![]()
![]()
Voor mij was Djoko - Stepanek de beste (spannendste) wedstrijd.quote:Op maandag 10 september 2007 00:47 schreef Norrage het volgende:
Blijf ik erbij dat ik Fed - Davy de beste wedstrijd van het toernooi vond gister...(jammer van de eveneens voorspelbare wendingen in de wedstrijd)
Qua niveau is dat de beste. Qua spanning Djokovic - Stepanek.quote:
Was vooral leuk vanwege het publiek, maar ik vond het niveau een beetje ver te zoeken...Stepanek speelde erg goed en haalde Djoko goed uit zijn ritme, maar verder vond ik het heel spannend en vermakelijk te zien, maar op een relatief laag niveau...quote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Voor mij was Djoko - Stepanek de beste (spannendste) wedstrijd.
Heb ik jammergenoeg heel weinig van gezien....maar volgens mij was die ook wel leuk jaquote:
Ik denk toch ook zoiets hoor...alhoewel die 2e set tiebreak wel op 110% was (en service op 3000%)quote:
Dat is geen geluk, dat is Darth Federer manquote:Op maandag 10 september 2007 00:54 schreef Norrage het volgende:
Davydenko had trouwens toch wel een beetje gelijk met de geluksfactor hoor....Het zat Fed gister behoorlijk mee en ook vandaag toch wel hoor....Maar ja, geluk dwing je af![]()
maar goed, ik blijf alweer te lang hangen omdat jullie zoveel posten hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |