quote:Op zondag 9 september 2007 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Als ze in een disco Umbrella draaien ben je sowieso in de verkeerde.
Geweldig topic!quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ja man.
Bij mij in de boerendisco waar ik op stap ga met mijn kieetvrienden ook altijd. Komt 50 cent uit de boxen geschald zie je al die vrouwtjes op het podium geil worden omdat ze een neger horen en aan zijn enorme fallus denken.
Dan heb ik altijd zoiets van: Negers
Daarom ben ik ook voor detectiepoortenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen die een hamer en een plank de disco in meenemen.
Dat zegt wel iets over de mensen waarmee je omgaatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:50 schreef GizartFRL het volgende:
So had ik een ex die de film Coyote Ugly uitsprak als: kwijt uglie.
Vrouwen die niet kunnen dansen cq. reetje naar achter bewegen tegen plassertquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:49 schreef roze-meisje het volgende:
ik moet altijd wel lachen om mensen die tegen het ritme gaan in "dansen" en mensen die meezingen maar de tekst niet kennen
kijk dat je niet kan dansen is niet erg, kan ik ook niet, maar dans dan in het ritme
Of gewoon iedereen de broek omlaag trekken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:39 schreef Edie86 het volgende:
Eens met TS... Zowieso mensen die meedoen op die top40 muziek, eigenlijk zou iedereen dan gewoon aan de kant moeten gaan zitten totdat er weer muziek gedraaid werd...
Als je dat stukkie kent kom je maar terug...quote:Op zondag 9 september 2007 21:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
John Scatman The Scatman Lyrics
*** Complimentary The Scatman Ringtone ***
I'm the scatman
Ski bi di bi di do bap do
Do bam do
Bada bwi ba ba bada bo
Baba ba da bo
Bwi ba ba ba do [x2]
(More Scatting)
Everybody stutters one way or the other
So check out my message to you
....
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen dansen cq. reetje naar achter bewegen tegen plassert![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 19:15 schreef Zyggie het volgende:
Mocht je weer een keer naar de kinderdisco?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:29 schreef remmertjuh het volgende:
Weetje wat ook altijd vet is.
Als DJ Kutmuziek draaien, en iedereen gaan bespioneren die veel plezier heeft ( Jij hebt dat uiteraard niet want je zoekt een reden om een topic te openen op Fok! ), daarna ga jij naar huis en opent een topic op fok over mensen die meezingen en dansen op kutmuziek die je zelf gedraaid hebt, waar je vervolgens keihard gebashed wordt
das pas kix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |