abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3189761
Zijn er anderen die zo'n receiver hebben.Ze zijn eigenlijk alleen voor de Engelse markt bestemd maar via via heb ik er kunnen bemachtigen.Er zit ook een Sky Digital Card bij waarmee je veel zenders kan ontvangen o.a. ITV, Channel 4 en 5.
pi_3189888
quote:
Op zaterdag 16 februari 2002 23:26 schreef schatje het volgende:
Zijn er anderen die zo'n receiver hebben.Ze zijn eigenlijk alleen voor de Engelse markt bestemd maar via via heb ik er kunnen bemachtigen.Er zit ook een Sky Digital Card bij waarmee je veel zenders kan ontvangen o.a. ITV, Channel 4 en 5.
Hoeveel heb je er voor betaald en welke kanalen kun je er mee krijgen? Ook Sky Moviemax etc?
  zondag 17 februari 2002 @ 00:28:06 #3
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_3190578
Volgens mij zijn die Sky digiboxen vanwege Europese regelgeving illegaal op het (Europese) continent.
Ooit was er een PO-box (postbusnummer) in Engeland waarmee buitenlanders (buiten Engeland) een abonnement aan konden vragen via een Engelsman en dan hun card toegestuurd kregen via deze stroman.

Wellicht (..) dat dit nog steeds mogelijk is.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_3190592
quote:
Why you lucky little...

Goed geregeld. Ach, als je eens goed navraagt, en je kent de juiste mensen, dan is zoiets vast wel te regelen.

Alleen, wat ik niet begrijp met al die EU-een-handels-zone afspraken is waarom Sky niet ook zaken doet in de andere EU-landen? Ja, ik weet dat je voor bepaalde uitzendingen per land moet onderhandelen voor de uitzendrechten, maar aangezien de EU als een economisch gebied dient te worden gezien, zouden ze dat toch wel als een heel "land" kunnen beschouwen? Kennelijk niet: per land je rechten uitmelken is kennelijk lucratiever voor de TV en filmmaatschappijen.

Ars longa, vita brevis
pi_3193562
quote:
Op zaterdag 16 februari 2002 23:35 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er voor betaald en welke kanalen kun je er mee krijgen? Ook Sky Moviemax etc?

Ik heb er 400 gulden voor betaald.De Sky Viewing Card voor extra 'free to air' kanalen is sowieso gratis mits je een UK adres heb.Die receiver is dus van zo iemand geweest.En ik heb zo'n setje.Er moet wel wat verander worden aan de schotel geloof ik.
Sky Moviemax moet je wel voor betalen, extra per maand.Je heb verschillende pakketen.
  zondag 17 februari 2002 @ 17:02:24 #6
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3196973
quote:
o.a. ITV, Channel 4 en 5.
Borin = jaloers
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_3198511
quote:
Op zondag 17 februari 2002 18:53 schreef CrazyCavia het volgende:
Kijk eens op http://www.wwsat.nl/index_wwsat.htm onder diensten.
Ik maak dus gebruik van een adres in Engeland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')