Want?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:53 schreef Nuna het volgende:
Hm, als je zo al die series ziet vind ik het niet heel gek dat er veel gecancelled worden.
Het zijn er gewoon superveel. Dan heb je ook nog de hitseries die je graag wil blijven volgen, op een gegeven moment houd het op.quote:
ik niet want dan slaat mijn dwangneurose toe en moet ik alles afkijken...ik kan ook nooit een film afzetten..hoe kut hij ook isquote:
Daar heb ik ook helaas last van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik niet want dan slaat mijn dwangneurose toe en moet ik alles afkijken...ik kan ook nooit een film afzetten..hoe kut hij ook is![]()
Mooi, dan kan ik dit seizoen eindelijk mijn lijstje met oudere series afwerken.quote:Op zondag 16 september 2007 20:00 schreef Symer het volgende:
Hiermee heb ik volgens mij alle tot nu toe beschikbare pilots gezien en concludeer ik voorzichtig dat 2007/2008 een vrij waardeloos tv-seizoen wordt.
The Office US is anders een pareltje en een van de beste comedies ooit. Hoezo verneuken?quote:Op maandag 17 september 2007 01:22 schreef engessa het volgende:
Jeuj, en weer gaat een Amerikaans tv station een Britse comedy verneuken. Leren ze het nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |