Kwaliteitstopic.quote:Op zondag 9 september 2007 15:41 schreef nietzman het volgende:
Ze deden het zes jaar geleden ook al fout..
AAARGH!!! PUNT!!!
Daar erger ik me ook mateloos aanquote:Op zondag 9 september 2007 15:08 schreef Tomasso het volgende:
Zo irritant, van die mensen op het journaal of in je omgeving of waar je maar komt, continue die punt achter de www niet uitspreken. Het is verdomme www.zwakzinnigmongooltje.nl en niet wwwzwakzinnigmongooltje.nl
. Want die punt voor nl spreken ze dan weer wel uit.
dus is het dubbel onzin om dat www zonder punt te noemen in spotjes en dergelijken..quote:Op zondag 9 september 2007 15:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach, in de meeste gevallen is heel dat www.-voorvoegsel niet eens meer nodig. Gewoon "zwakzinnigmongooltje.nl" in je browser intikken werkt prima. En je "W"-knop slijt niet zo snel.
Kom, we richten een actiegroepje opquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef MuRKie het volgende:
ja en dan registreren we wwwactiegroepje.nl ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien zegt het dan ook wel wat over jou.quote:Op zondag 9 september 2007 16:00 schreef Barachem het volgende:
De link werkt niet!
oh jee,. ik miste de "d",. tis om te gillen meid, wat een dijenkletser.quote:Op zondag 9 september 2007 15:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij zou je anders wel eens druk mogen maken over je posts.
Ja en het blijft irritantquote:Op zondag 9 september 2007 15:41 schreef nietzman het volgende:
Ze deden het zes jaar geleden ook al fout..
AAARGH!!! PUNT!!!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |