Dan gaat het hoofdkantoor kankeren. Het leukste was nog dat ik hem belde gister dat ik niet kon. Was-ie vet kwaad aan de telefoon.quote:Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef LostFormat het volgende:
Kerel, het is je vrije dag. Schijt aan hem.
Dat doen ze in een supermarkt .quote:Op zondag 9 september 2007 13:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom vergaderen jullie op zaterdag?
quote:Op zondag 9 september 2007 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
Laat hem die vergadering fijn tijdens werktijd houden.
Wat een idioot.
Goeie tip. Ik bel hem dinsdag.quote:Op zondag 9 september 2007 14:08 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
![]()
`Ga voor het team, da's belangrijker dan die bios job en die chef van je, hij gaat je echt niet ontslaan of zo en je laat tegelijkertijd zien dat je je eigen baasje bent.
![]()
quote:
Eensch. Dat de baas niet kan plannen c.q. te vrekkig is om onder werktijd te vergaderen is zijn probleem.quote:Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef LostFormat het volgende:
Kerel, het is je vrije dag. Schijt aan hem.
Een moet voor het bier zorgen.quote:Op zondag 9 september 2007 15:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je schrijft in de OP dat ze op je voetbalclubje al met 12 man zijn. Da's er dus al eentje teveel.
Zeg dat maar tegen ajaxquote:Ga gewoon naar je vergadering, kneus. Werken levert loon op en een voetbalclubje kost alleen maar geld.
Idd, vrije tijd is overratedquote:Op zondag 9 september 2007 15:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je schrijft in de OP dat ze op je voetbalclubje al met 12 man zijn. Da's er dus al eentje teveel.
Ga gewoon naar je vergadering, kneus. Werken levert loon op en een voetbalclubje kost alleen maar geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |