Dan gaat het hoofdkantoor kankeren. Het leukste was nog dat ik hem belde gister dat ik niet kon. Was-ie vet kwaad aan de telefoon.quote:Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef LostFormat het volgende:
Kerel, het is je vrije dag. Schijt aan hem.
Dat doen ze in een supermarkt .quote:Op zondag 9 september 2007 13:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom vergaderen jullie op zaterdag?
quote:Op zondag 9 september 2007 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
Laat hem die vergadering fijn tijdens werktijd houden.
Wat een idioot.
Goeie tip. Ik bel hem dinsdag.quote:Op zondag 9 september 2007 14:08 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
![]()
`Ga voor het team, da's belangrijker dan die bios job en die chef van je, hij gaat je echt niet ontslaan of zo en je laat tegelijkertijd zien dat je je eigen baasje bent.
![]()
quote:
Eensch. Dat de baas niet kan plannen c.q. te vrekkig is om onder werktijd te vergaderen is zijn probleem.quote:Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef LostFormat het volgende:
Kerel, het is je vrije dag. Schijt aan hem.
Een moet voor het bier zorgen.quote:Op zondag 9 september 2007 15:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je schrijft in de OP dat ze op je voetbalclubje al met 12 man zijn. Da's er dus al eentje teveel.
Zeg dat maar tegen ajaxquote:Ga gewoon naar je vergadering, kneus. Werken levert loon op en een voetbalclubje kost alleen maar geld.
Idd, vrije tijd is overratedquote:Op zondag 9 september 2007 15:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je schrijft in de OP dat ze op je voetbalclubje al met 12 man zijn. Da's er dus al eentje teveel.
Ga gewoon naar je vergadering, kneus. Werken levert loon op en een voetbalclubje kost alleen maar geld.
Inderdaad. Nu heb ik 't geluk dat ik eigenlijk wel elk weekend kan overwerken als ik wil. En er schofterig goed voor betaald worden maakt heel veel goed.quote:
Jij hebt zeker nooit iets wat belangrijker is dan je werk? Topleven heb je.quote:Op zondag 9 september 2007 15:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ga gewoon naar je vergadering, kneus. Werken levert loon op en een voetbalclubje kost alleen maar geld.
Oh jawel hoor. Alleen is dat niet iets structureels als elke zaterdag tegen een balletje lopen schoppen. Als ik eens een weekend niet kan overwerken, dan kan ik dat gewoon zeggen en dan hoef ik niet te komen.quote:Op zondag 9 september 2007 21:19 schreef Poekel het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit iets wat belangrijker is dan je werk? Topleven heb je.![]()
Iedereen zegt ook hierzo dat ik gewoon moet gaan voetballen. Ik bel die knakker dinsdag. Kan-ie fluiten naar z'n vergadering. Hij mailt de notulen maar.![]()
Dan stopt de TS toch met voetballen? Dan krijgt 'ie geen beweging, wordt hij dik, beland hij door een zooi aan ziektes thuis op de bank en kan jij lekker zeuren dat hij leeft van jouw belastingcenten.quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Alleen is dat niet iets structureels als elke zaterdag tegen een balletje lopen schoppen. Als ik eens een weekend niet kan overwerken, dan kan ik dat gewoon zeggen en dan hoef ik niet te komen.
Maar goed, bel 'm maar. Ik hoop dat je meteen je ontslag krijgt. Kun je elke dag voetballen![]()
Ontslag krijgen omdat je baas zonodig in het weekend wil vergaderenquote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Alleen is dat niet iets structureels als elke zaterdag tegen een balletje lopen schoppen. Als ik eens een weekend niet kan overwerken, dan kan ik dat gewoon zeggen en dan hoef ik niet te komen.
Maar goed, bel 'm maar. Ik hoop dat je meteen je ontslag krijgt. Kun je elke dag voetballen![]()
Echte bazen van de club.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:30 schreef RickoKun het volgende:
Bitchende bazen
wat een drama zijn dat altijd.
Bitchende bazen in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |