Eerste hit. Op dat forum kan je de zoekfunctie gebruiken.quote:Op maandag 10 september 2007 19:32 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nergens iets te vinden. Uiteraard was dat het eerste wat ik probeerde.![]()
Als je nu eens verder leest..quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eerste hit. Op dat forum kan je de zoekfunctie gebruiken.
Projectgroep op m'n werk.quote:Op maandag 10 september 2007 19:57 schreef Sjeen het volgende:
klinkt als huiswerkopdracht...
Ik hoef dan ook geen symposium te organiserenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:37 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Als je nu eens verder leest..
Je hebt helemaal niets aan die info daar.
Nee niks. Alle voorhanden info is tot nu toe tegen betaling.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook geen symposium te organiseren![]()
En de zoekfunctie op dat forum levert ook niets op?
Waarom moet je eigenlijk een symposium organiseren als je niet weet hoe?
en jij onderneemt een topic openen op FoK...Volgens mij had je beter vuilnisman kunnen worden. Dan hoef je alleen maar de vuilniszakken zo te organiseren dat ze één voor één in de wagen kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee niks. Alle voorhanden info is tot nu toe tegen betaling.
Ze willen het ondernemerschap van ons testen.
Slimmerd. Waarom zou ik over dingen nadenken, die allang veel beter uitgedacht zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
en jij onderneemt een topic openen op FoK...Volgens mij had je beter vuilnisman kunnen worden. Dan hoef je alleen maar de vuilniszakken zo te organiseren dat ze één voor één in de wagen kunnen.
Ik las "ik buig me wel voorover zodat ik er wat in houd"quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef Chooselife het volgende:
Ik buig me wel over de inhoud.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Slimmerd. Waarom zou ik over dingen nadenken, die allang veel beter uitgedacht zijn.
Ik buig me wel over de inhoud.
Ehm, wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:16 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
![]()
inhoud? Op Fok? Succes met je zoektocht naar het onbekende
Neem een stagiere... een tweedejaars hbo-er kan dit zelfs wel ff voor je opknappen... of een mbo die in een organiserende richting zit ofzo...quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee niks. Alle voorhanden info is tot nu toe tegen betaling.
Ze willen het ondernemerschap van ons testen.
Best een goed idee nog, iemand in dienst nemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Neem een stagiere... een tweedejaars hbo-er kan dit zelfs wel ff voor je opknappen... of een mbo die in een organiserende richting zit ofzo...
Of zeg gewoon dat dit te hoog gegrepen is voor je tegen je baas.. kan je je weer bezig houden met je eigenlijke werk....
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Best een goed idee nog, iemand in dienst nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |