Toen was ik te druk met het plannen van de verhuizingquote:Op woensdag 12 september 2007 10:40 schreef Fliepke het volgende:
Zeg
Zitten wij allemaal die kankerzooi van jou te verslepen en dan ga je het nu op FOK! verpatsen. Had het dan verkocht voor je verhuiseritis
Jong, ik weet hoeveel kwakjes op mijn eigen bank zijn gedropt. Ik ga echt nooit een tweedehands bank kopen, vooral niet als ik bedenk wat voor een vuilak jij bent jong.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Toen was ik te druk met het plannen van de verhuizing. Bank kopen?
Voor de muis is er al een gegadigde, zie hierboven. Mocht deze verkoop niet doorgaan dan ben jij de eerstvolgende. De lamp is er nogquote:Op woensdag 12 september 2007 14:01 schreef SolidArt het volgende:
Hoi, ik wil je schemerlamp, en de muis + muismat overnemen.
Ophalen geen enkel probleem.
Jammer, leuk ding. Waar heb je'm gekocht?quote:
Dolgraag;quote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef Lexie het volgende:
MrManiak, wil je de muis nog kopen? Het geld is nog niet overgemaakt en je reageert niet op mijn pm. Als ik maandagavond geen reactie heb ontvangen gaat hij naar SolidArt (indien hij nog geïnteresseerd is).
Wanneer word je rekening weer volgepompt?quote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dolgraag;
Jammergenoeg heeft CZ mn rekening zo goed als leeggeslurpt....
Nog leuker is dat ik er vanmorgen pas achter kwam...
Sorry sorry sorry sorry sorry![]()
Over twee weken, week 40quote:Op maandag 17 september 2007 14:46 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wanneer word je rekening weer volgepompt?
Ze komen af en toe langs bij IBOODquote:Op zondag 16 september 2007 16:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Jammer, leuk ding. Waar heb je'm gekocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |