Ik zeg altijd dat ik buschauffeur ben, een machtig beroep.quote:Op zondag 9 september 2007 23:00 schreef Noway666 het volgende:
En als ik iemand zich goed wil laten voelen met zijn kut-baantje dan ben ik een vakken-vuller, da's pas een echt vak.
Je vertelde net nog dat je in de ICT werkt met een universeel wachtwoord!quote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik buschauffeur ben, een machtig beroep.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je vertelde net nog dat je in de ICT werkt
Och, maakt niet uit. Maar ik dacht even dat je een grote spannende truuk deed die ik nog niet kende.quote:Op zondag 9 september 2007 23:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hmm, ja. Ik was kennelijk het woordje "file" vergeten te typen.![]()
Het beste had je hem in die waan gelaten, dan was je er mooi vanaf.quote:Op zondag 9 september 2007 10:40 schreef Ericjuh het volgende:
Zegt meneer ook nog dood leuk dat ik geen verstand heb van pc's en dat hij niks aan mij heeft.
Ja ik denk dat ze weten hoe handig jij ermee bent, dat ze je daarom niet vragenquote:Op zondag 9 september 2007 23:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ik doe ook ict en mij word bijna niks gevraagd
Maar dat komt omdat de meesten in mijn kenniskring wel iets van pc's afweet
Rule no 1;quote:Op zondag 9 september 2007 22:53 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Ik ben het boekje kwijt waar ik het had opgeschreven. (Heb het gelukkig weinig gebruikt want ik fix niet zo snel puters)
Maar het was iets met bij het eerste...of tweede opstartschermpje 3 keer op een bepaalde toets drukken (ik denk de F8)
Maar zoals eerder gezegd, je kunt het googlen.
Kim, ik heb wat problemen met m'n pc, ennuh..quote:Op maandag 10 september 2007 11:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik maak nooit pc's voor andere mensen.
a. Omdat ik het niet voor mijn plezier doe
b. Omdat ik geen geld vraag van bekenden
Ooow zo herkenbaar.quote:Op maandag 10 september 2007 12:56 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor. Mijn ouders zijn er ook heel goed in om mensen aan te dragen. Maar ik zeg gewoon altijd nee. En dat laatste klopt ook. Mensen die "een beetje verstand van computers hebben" (. ) zullen vaak lang zeiken en veel uitwijden om je te testen. Gelukkig ben ik oost indisch doof en niet geïnteresseerd in dat soort verhalen. Dus ze kunnen hun probleem vertellen waarna ik het oplos, of ze kunnen het zelf doen, als ze er dan toch zoveel verstand van hebben
.
Whehehehe.. Lijkt me wel onwijs irri trouwens, steeds het gevoel hebben dat je jezelf moet bewijzen..quote:Op maandag 10 september 2007 12:56 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor. Mijn ouders zijn er ook heel goed in om mensen aan te dragen. Maar ik zeg gewoon altijd nee. En dat laatste klopt ook. Mensen die "een beetje verstand van computers hebben" (. ) zullen vaak lang zeiken en veel uitwijden om je te testen. Gelukkig ben ik oost indisch doof en niet geïnteresseerd in dat soort verhalen. Dus ze kunnen hun probleem vertellen waarna ik het oplos, of ze kunnen het zelf doen, als ze er dan toch zoveel verstand van hebben
.
Weet jij trouwens waarom de #pre, #alternate en #include tags niet werken in een hosts bestand? Werken die alleen maar met lmhosts?quote:Op zondag 9 september 2007 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
host file. Simpele manier van access control.
"Ik werk bij de televisie!"quote:Op zondag 9 september 2007 19:40 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
WC's schoonmaken in 't kantoorgebouw van IBM
Klopt wel, en die programma's zijn zelfs gratis. Offline NT password editor of zoiets, er zijn er meer van. Staat een artikel van in de laatste computer totaal. Zelf gebruik ik locksmith op de "5 in 1 winternals 2003 ERD" van Ka Yeung (of zoiets)quote:Op zondag 9 september 2007 20:03 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
google is your friend.
Je hebt trouwens ook CD's waarmee je elk windows-wachtwoord kunt kraken.
Ben best handig erin.quote:Op maandag 10 september 2007 00:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze weten hoe handig jij ermee bent, dat ze je daarom niet vragen![]()
kerel wat een inkopper was dat
Jij niet alleenquote:Op zondag 9 september 2007 11:34 schreef veldmuis het volgende:
Ik hou wel van die dubbelzinnige reacties!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |