Je vergeet "geluk hebben".quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Om in aanmerking te komen voor mijn hulp moet je
- Geluk hebben
- Originele software gebruiken
- Niet steeds dezelfde problemen veroorzaken
- Geluk hebben.
Dat gepruts met illegale dingen, crackje hier, virusje daar... Ik begin er niet meer aan.
Had ik al gezegd dat je ook wat geluk moet hebben dat ik in een goede bui ben als je met je problemen aankomt?
* NT-T.BartMan houdt meer van de serieuze problemen, zoals een W2K3 server die crasht, backup is onbruikbaar, backup van de backup heeft een onbekend administrator wachtwoord en een onbekend system recovery wachtwoord, graag over 4 uur weer in de lucht.
(het is gelukt, maar ik heb een dag nodig gehad om de stress weer los te laten)
Leuk progje, maar dan moet het systeem wel booten...quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vergeet "geluk hebben".
Extragratis tip: het gratis programma datarecovery: geen dank.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Leuk progje, maar dan moet het systeem wel booten...
Er zijn zat gratis boot cd's met password crack te downloaden, of je hangt de harde schijf aan een wel werkend systeem.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Leuk progje, maar dan moet het systeem wel booten...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er zijn zat gratis boot cd's met password crack te downloaden, of je hangt de harde schijf aan een wel werkend systeem.
Of bedoel je dat de harde schijf zelf overleden is?
Is ook wel zo, maar ja - wie heeft er nu een raid set en wiped hem. Daar verwacht je toch enig professionalisme van in de zin van werkende backups. En voor Jan met de pet is dat best een aardig programmaatjequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer de raidset gewipete is heb je niet al te veel meer aan zo'n cd zolang je de raidset niet hebt kunnen redden.
Dat soort dingen zijn een stuk interessanter dan een pc'tje die iemand door z'n eigen stomme schuld om zeep geholpen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |