abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53044283
Dus ik zo gister met mn homies ff op straat een biertje drinken jweetz rijdt er opeen één of andere kankerdwaas langs in GOLFen hij had van die blauwe lichtjes boven zijn koplampen en natuurlijk een stoer petje op... maar het mooiste komt nog, hij had gewoon een normale geluid-installatie en wat pompte er uit zijn speakers??? JAWEL!! DJKANKERPATRICKJUMPEN echt wat bezielt je!! een ziekelijk brakke installatie en dan die dwazen muziek en dan doen alsof ie een echte baas is met zijn raampje open die hij later met de hand dicht moest draaien.

klacht:
Dus ik zo gister met mn homies ff op straat een biertje drinken jweetz rijdt er opeen één of andere kankerdwaas langs in GOLFen hij had van die blauwe lichtjes boven zijn koplampen en natuurlijk een stoer petje op... maar het mooiste komt nog, hij had gewoon een normale geluid-installatie en wat pompte er uit zijn speakers??? JAWEL!! DJKANKERPATRICKJUMPEN echt wat bezielt je!! een ziekelijk brakke installatie en dan die dwazen muziek en dan doen alsof ie een echte baas is met zijn raampje open die hij later met de hand dicht moest draaien.

en nu ga ik slapen want die alcohol speelt mij parten
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_53044289
Duidelijk weer een die niet tegen alcohol kan
Krekker is de bom!
pi_53044540
Jumpen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53044554
De enige echte baas

dsfsdfsdfds
  zondag 9 september 2007 @ 08:40:30 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53044608
Dit soort mensen, mensen als de TS horen dus in een heropvoedingskamp.
Ten eerste omdat meneer blijkbaar niet kan omgaan met de nederlandse taal en zich moet uitdrukken door het noemen van terminale ziektes, ten tweede omdat hij zichzelf dommer maakt door zich lam te zuipen en ten derde en laatste omdat hij om vijf uur gaat slapen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_53044722
"Dus ik zo gister met mn homies ff op straat een biertje drinken jweetz"

Hier stopte ik al met lezen.
When I win, I win. When i loose? I still win..
  zondag 9 september 2007 @ 10:01:43 #7
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_53044936
quote:
Op zondag 9 september 2007 09:11 schreef paradoXical het volgende:
"Dus ik zo gister met mn homies ff op straat een biertje drinken jweetz"

Hier stopte ik al met lezen.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_53044959
De topicstarter kan echt niet tegen alcohol, niet alleen spreekt hij wartaal, ook spreekt hij dubbel.
pi_53044966
Desondanks heeft hij wel gelijk.
pi_53044967
Wat is dat toch met dat bazen, je hoort het steeds vaker op belachelijke manier gebruikt worden...
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_53044977
flikker op hangjong..
  zondag 9 september 2007 @ 10:08:49 #12
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53044986
Na het woord "homies" stopte ik met lezen
pi_53046635
quote:
Op zondag 9 september 2007 08:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit soort mensen, mensen als de TS horen dus in een heropvoedingskamp.
Ten eerste omdat meneer blijkbaar niet kan omgaan met de nederlandse taal en zich moet uitdrukken door het noemen van terminale ziektes, ten tweede omdat hij zichzelf dommer maakt door zich lam te zuipen en ten derde en laatste omdat hij om vijf uur gaat slapen.
ten 1e: iedereen op fok gebruikt terminale ziektes
ten 2e: ik ben nog jong en geniet van mijn leven dus zuip ik mij zo af en toe lam
ten 3e: sommige mensen gaan uit, en tegen de tijd dat je thuis komt kan het wel eens 5 uur zijn

ik raad je aan het zelfde te doen, lekker op stap gaan zaterdag avond en mensen ontmoeten dan wordt je misschien eens ontmaagd
pi_53046702
ik weet niet naar wat voor teneten je gaat hoor maar jij gaat (met 'homies') uit om geneukt te worden?
pi_53046709
Waarom is dit topic nog open?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_53046760
waarom ruik jij je eigen zweetlucht niet?
  zondag 9 september 2007 @ 12:36:16 #17
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53046968
quote:
Op zondag 9 september 2007 05:03 schreef afcajos het volgende:
....
Kankerdwazen die rondrijden in een golf met blauwe lichtjes boven zijn koplampen
wat een drama zijn dat altijd.
Kankerdwazen die rondrijden in een golf met blauwe lichtjes boven zijn koplampen in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
pi_53047007
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:36 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kankerdwazen die rondrijden in een golf met blauwe lichtjes boven zijn koplampen
wat een drama zijn dat altijd.
Kankerdwazen die rondrijden in een golf met blauwe lichtjes boven zijn koplampen in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
pi_53048761
Trusten.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')