abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203174
Ongelooflijk!
En dan doel ik op de weegschaal-scene van Sabine en Mona vandaag, ongelooflijk. Ik schaam me echt om Nederlander te zijn als ik twee van die wichten zie klooien met die weegschaal. Hoe kun je een weegschaal nou niet begrijpen???

"Oh, moeten we alles dan door de helft doen?"

Gelukkig lost Held Willem alles op!

Jammer dat Koe Mona met de nominaties buiten schot bleef, door dat geklef van Koe Sabine en Bart, maar ja, is ze gewoon de volgende. Ik kom zelf uit het Zuiden, maar weet drommels goed dat domme opmerkingen maken met een rotaccent niet onder Amsterdamse humor valt. Dat ze maar in de gracht zakt!

Als je bang bent dat mensen erachter komen dat je iets slechts hebt gedaan, heeft het slechte iets goeds. Als je hoopt dat anderen zien dat je iets goeds doet, heeft het goede iets slechts.
pi_203175
Ben het helemaal met je eens :-)
Als je bang bent dat mensen erachter komen dat je iets slechts hebt gedaan, heeft het slechte iets goeds. Als je hoopt dat anderen zien dat je iets goeds doet, heeft het goede iets slechts.
pi_203176
Nou, nou, Plato, er zijn dingen die Nederlanders doen waarvoor je je inderdaad schaamt, maar de actie van mona en sabine hoort daar toch niet bij hoor. Ze hadden er zelf erg veel schik in, en dat heb ik ook altijd als mij iets onnozels overkomt.

pi_203177
Zijn er bakkers onder de lezers van dit forum?
Zoja, wanneer brengen jullie het Bianca-kaneel-krentenbrood en het Dubbeldikke-Mona-Sabine-krentenbrood op de markt?
Deze krentebroden zullen zeer goed verkocht worden, vooral als ze echt vies zijn!
  maandag 18 oktober 1999 @ 23:41:00 #5
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_203178
quote:
op 10-18-1999 om 11:29 PM schreef Japie Ossevet het volgende:
Nou, nou, Plato, er zijn dingen die Nederlanders doen waarvoor je je inderdaad schaamt, maar de actie van mona en sabine hoort daar toch niet bij hoor.

Ach kom toch zeg! Een beetje logisch denken behoort toch wel tot je opvoeding mag ik hopen? Dat wicht Sabine heeft blijkbaar nog nooit hoeven koken, nog nooit een weegschaal aangeraakt. Domme trut.

Net als die stomme reactie op Maurice z'n opmerking over studeren. Hij had namelijk harstikke gelijk, maar die onlogische arrogante egocentrische paranoia teringbitch Sabine weet het weer beter, zoekt er wat achter en gaat een beetje dom lopen reageren.

Opsodemieteren, mijn irritatiegrens is bereikt wat haar betreft!

pi_203179
Sabine heeft de MAVO overleefd! (Punten scoren bij de docenten)
Daarna is het haar niet gelukt een andere opleiding 1 jaar vol te houden.

Zou ze wel een strikdiploma hebben, of deed haar "nanny" dat altijd voor haar???

pi_203180
quote:
op 10-19-1999 om 01:52 AM schreef Abrahummie het volgende:
Sabine heeft de MAVO overleefd! (Punten scoren bij de docenten)
Daarna is het haar niet gelukt een andere opleiding 1 jaar vol te houden.

Zou ze wel een strikdiploma hebben, of deed haar "nanny" dat altijd voor haar???

En op de BB-site staat: "Deze free-lance styliste heeft mode-management gestudeerd en werkt af en toe in een exclusieve modezaak"!!

Bedoelen ze hiermee dat ze wel 'ns op zaterdag als oproepkracht in een jeansshop werkt en dat ze zo nu en dan haar moeders haar mag knippen???

dinsdag 19 oktober 1999 @ 19:02:00 #8
572 Sniper
Gull Catcher
pi_203181
>>Sabine heeft de MAVO overleefd

Is dat werkelijk zo. I'm SHOCKED! Wat een blamage voor alle nederlanders die een Mavo diploma op zak hebben. Waarschijnlijk had ze "voor the time being" wat met diverse leraren ofzo.

woensdag 20 oktober 1999 @ 22:28:00 #9
1091 Okki
to be or new to be
pi_203182
quote:
op 10-19-1999 om 02:02 AM schreef Kozzmic het volgende:
En op de BB-site staat: "Deze free-lance styliste heeft mode-management gestudeerd en werkt af en toe in een exclusieve modezaak"!!

Bedoelen ze hiermee dat ze wel 'ns op zaterdag als oproepkracht in een jeansshop werkt en dat ze zo nu en dan haar moeders haar mag knippen???

Ik ben blij dat je het even verduidelijkt, ik vroeg me al af wat daarmee werd bedoeld.
...ik zeg nog zeg ik...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')