"Oh, moeten we alles dan door de helft doen?"
Gelukkig lost Held Willem alles op!
Jammer dat Koe Mona met de nominaties buiten schot bleef, door dat geklef van Koe Sabine en Bart, maar ja, is ze gewoon de volgende. Ik kom zelf uit het Zuiden, maar weet drommels goed dat domme opmerkingen maken met een rotaccent niet onder Amsterdamse humor valt. Dat ze maar in de gracht zakt!
quote:
op 10-18-1999 om 11:29 PM schreef Japie Ossevet het volgende:
Nou, nou, Plato, er zijn dingen die Nederlanders doen waarvoor je je inderdaad schaamt, maar de actie van mona en sabine hoort daar toch niet bij hoor.
Ach kom toch zeg! Een beetje logisch denken behoort toch wel tot je opvoeding mag ik hopen? Dat wicht Sabine heeft blijkbaar nog nooit hoeven koken, nog nooit een weegschaal aangeraakt. Domme trut.
Net als die stomme reactie op Maurice z'n opmerking over studeren. Hij had namelijk harstikke gelijk, maar die onlogische arrogante egocentrische paranoia teringbitch Sabine weet het weer beter, zoekt er wat achter en gaat een beetje dom lopen reageren.
Opsodemieteren, mijn irritatiegrens is bereikt wat haar betreft!
Zou ze wel een strikdiploma hebben, of deed haar "nanny" dat altijd voor haar???
quote:
op 10-19-1999 om 01:52 AM schreef Abrahummie het volgende:
Sabine heeft de MAVO overleefd! (Punten scoren bij de docenten)
Daarna is het haar niet gelukt een andere opleiding 1 jaar vol te houden.Zou ze wel een strikdiploma hebben, of deed haar "nanny" dat altijd voor haar???
En op de BB-site staat: "Deze free-lance styliste heeft mode-management gestudeerd en werkt af en toe in een exclusieve modezaak"!!
Bedoelen ze hiermee dat ze wel 'ns op zaterdag als oproepkracht in een jeansshop werkt en dat ze zo nu en dan haar moeders haar mag knippen???
Is dat werkelijk zo. I'm SHOCKED! Wat een blamage voor alle nederlanders die een Mavo diploma op zak hebben. Waarschijnlijk had ze "voor the time being" wat met diverse leraren ofzo.
quote:
op 10-19-1999 om 02:02 AM schreef Kozzmic het volgende:
En op de BB-site staat: "Deze free-lance styliste heeft mode-management gestudeerd en werkt af en toe in een exclusieve modezaak"!!Bedoelen ze hiermee dat ze wel 'ns op zaterdag als oproepkracht in een jeansshop werkt en dat ze zo nu en dan haar moeders haar mag knippen???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |