Jij snapt ook niet echt veel van topsportquote:Op zondag 9 september 2007 11:33 schreef postmortum het volgende:
Dat die Yuri eerst maar naar de psycholooog gaat nu , anders moet ik hem persoonlijk vertelleen dat de tweede plaats niet geldt in de toppsport.
Altijd hetzelfde met de nederlanders , ik ben tweede en ik mag niet meedoen![]()
Nee jongetje je bent gewoon niet goed genoeg om ons land te vertegenwoordigen en je medeturners ook niet![]()
second place is just the first loser![]()
En 18de in de 2de divisie?quote:Op zondag 9 september 2007 11:33 schreef postmortum het volgende:
Dat die Yuri eerst maar naar de psycholooog gaat nu , anders moet ik hem persoonlijk vertelleen dat de tweede plaats niet geldt in de toppsport.
Altijd hetzelfde met de nederlanders , ik ben tweede en ik mag niet meedoen![]()
Nee jongetje je bent gewoon niet goed genoeg om ons land te vertegenwoordigen en je medeturners ook niet![]()
second place is just the first loser![]()
Lees mijn verduidelijking nog eens, dan begrijp je het misschienquote:Op zondag 9 september 2007 11:42 schreef postmortum het volgende:
wel in topsport gaat het om nummer 1 te zijn en niet om tweede te zijn.
Nederlanders zijn in dat opzicht het best te vergelijken met deze dude:
[afbeelding]
hij heeft het gewoon niet op het beslissende moment laten zien , zoals veel nederlande topsporters is hij verstijfd op het cruciale momentquote:Op zondag 9 september 2007 11:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Lees mijn verduidelijking nog eens, dan begrijp je het misschienJe zou in zn schoenen moeten staan. Weten dat je beter bent dan anderen, dat ook bewezen hebt en niet mogen gaan. Nogal frustrerend
Het is wel erg lastig om jou dit duidelijk te maken. Hij heeft een ultiem goede wedstrijd geturnd, met zn beste score ooit. Hij is hiermee 2e geworden. Het ligt dus niet aan hem. Enkel omdat er een regel is dat meerdere mensen uit je team zich beter moeten plaatsen mag hij dus niet gaan. HET LIGT DUS NIET AAN HEM! HIJ HEEFT HET DUS WEL OP HET BESLISSENDE MOMENT LATEN ZIENquote:Op zondag 9 september 2007 11:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
hij heeft het gewoon niet op het beslissende moment laten zien , zoals veel nederlande topsporters is hij verstijfd op het cruciale moment![]()
het ligt dus wel aan hemquote:Op zondag 9 september 2007 11:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is wel erg lastig om jou dit duidelijk te maken. Hij heeft een ultiem goede wedstrijd geturnd, met zn beste score ooit. Hij is hiermee 2e geworden. Het ligt dus niet aan hem. Enkel omdat er een regel is dat meerdere mensen uit je team zich beter moeten plaatsen mag hij dus niet gaan. HET LIGT DUS NIET AAN HEM!
Gadverdamme, wat ben jij een ontzettende eikel. Commentaar van de zijlijn en geen idee hebben waar je t over hebt. Bah. oh, medewerker belastingdienst, laat maar, ik begrijp het nu, sorryquote:Op zondag 9 september 2007 11:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
het ligt dus wel aan hem![]()
Als hij eerste was geworden had hij gewoon naar peking kunnen gaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |