quote:
 ![]() 
 ![]() 
 ![]()
quote:
 SOEMPIE 
![]()
quote:
 hier hier hier 
![]()
heb GuildWars ontdekt 
![]()
quote:
 verrassend 
![]()
 onverwachts visite?
quote:
Op zondag 9 september 2007  14:50 schreef Soempie het volgende:[..]
Bijna. Ik ga vanavond naar de bios met een jongen. Hij belde of ik ook kwam eten. Vervolgens stond hij op de stoep om te zeggen dat de supermarkt dicht was en of ik zin had om dan vanavond met hem uit eten te gaan.  
![]() 

au 
![]()
quote:
Op zondag 9 september 2007  16:09 schreef MaJo het volgende:[..]
Je zou hyves wel kunnen zien als web2.0 ja, wat zoveel betekend als dat mensen steeds meer op internet zetten en op die manier ook nieuws kunnen brengen. Dus eigenlijk is fok ook gewoon web2.0 maar aangezien je daar anoniem bent en op hyves/facebook niet valt het er eigenlijk niet onder 
![]()
 Wat ook erg web2.0 is is 'user generated content (UGC)', waarbij dus de gebruikers zelf verantwoordelijk zijn voor de inhoud van een website.
Zo, de stiekeme nerd heeft gesproken (je vangt wel eens wat op he 
![]()
)

![]()
 stiekeme nerd? gewoon nerd bedoel je zeker 
![]()
quote:
 ![]()
nou het was weer een lekker weekend 
![]()
 vrijdag: zus jarig. jeej. vrijdagavond naar de kroeg, zaterdag proberen uit te slapen (mislukt) en zaterdagavond feestje van een vriend. we zouden het niet al te laat maken, was de planning. 4 uur 
![]() 
 ![]()
 en om 11u op het appél thuis verschijnen omdat m'n oma op bezoek komt ivm verjaardag zus. ja dan ben je brak. nee dat is niet leuk
en morgen stage en 
![]()
 ik weet niet hoe laat ik moet verschijnen 
![]() 
 ![]() 
 ![]()
 want ze hadden wel gezegd bij wie ik me moest melden maar niet hoe laat. dus ik denk nu zelf aan ong half 9 lijkt me wel redelijk (overigens wilde ik bellen maar was ik vergeten 
![]()
)
én m'n stagebegeleider 
![]()
 heeft nog steeds niet teruggemaild 
![]()