Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.quote:
Druk vooral. Voor eind oktober 7 tentamens.quote:Op zondag 9 september 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie
Jij bent lang weggeweest zegHoe ist?
je ouders stonden onverwacht op de stoepquote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.![]()
Jammer. Hoop dat alles goed gaat! Hoe is het afgelopen met je date?quote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mamma mia, da's niet grappig![]()
Maar af en toe sc tussendoor kan altijd![]()
Ik moet weg nu
Dit vraagt natuurlijk om meer uitleg. Dat snap je zelf natuurlijk ook welquote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.![]()
Bijna. Ik ga vanavond naar de bios met een jongen. Hij belde of ik ook kwam eten. Vervolgens stond hij op de stoep om te zeggen dat de supermarkt dicht was en of ik zin had om dan vanavond met hem uit eten te gaan.quote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je ouders stonden onverwacht op de stoep![]()
In dat geval weet je zo ongeveer alles wel van elkaar of hij in ieder geval wel van jouquote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik was al lang blij dat hij niet een uur eerder op de stoep stond. Dan had hij me aangetroffen in een rode joggingbroek en een paarse trui.
Wat ik koste wat het kost moet zien te voorkomen.quote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
In dat geval weet je zo ongeveer alles wel van elkaar of hij in ieder geval wel van jou
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoiets had ik al begrepen ja, maar dat kan ook heel anders uitpakken als je elkaar iets beter leert kennen, weet ik uit ervaring![]()
Het is altijd beter dan niks aan hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik was al lang blij dat hij niet een uur eerder op de stoep stond. Dan had hij me aangetroffen in een rode joggingbroek en een paarse trui.
Ik vat dit maar niet op als belediging.quote:Op zondag 9 september 2007 15:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan niks aan hebben![]()
Zo kan je het ook interpreterenquote:Op zondag 9 september 2007 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vat dit maar niet op als belediging.![]()
![]()
Soempie! Tijd niet in de SC gezienquote:
Joggingbroek en trui is natuurlijk niet direct verkeerd, maar die kléúren!quote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
Indruk op wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |