quote:Op zondag 9 september 2007 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga huisvrouw spelen...... nu echt
Ok je bent gewoon leet, dat is even ergquote:
Ze staan de 14e in Gent. Zo ver is dat niet.quote:Op zondag 9 september 2007 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkansing voor Klaxons op 16 november in ParadisoIk vond Just Jack echt supertof, alleen Starz in their Eyes juist tegenvallen (live dan, op de plaat vind ik het het beste nummer
) JaPW wilde ik vorig jaar ook zien maar die stond vroeg in de middag geloof ik, en dan slaap ik gewoon nog
Als ze een keer naar Nederland komen ga ik er zeker heen
Nu werken
Zegt de undercover nerdettequote:Op zondag 9 september 2007 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok je bent gewoon leet, dat is even erg![]()
Dat krijg je als je ex (quote:
Hmm, wel tof maar ik ken geen anderen die met me mee zouden willenquote:Op zondag 9 september 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze staan de 14e in Gent. Zo ver is dat niet.
In mijn geval is hij de hele dag bezig met z´n computer, websites bouwen enzoquote:
Er zal toch wel iemand te vinden zijnquote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm, wel tof maar ik ken geen anderen die met me mee zouden willen
Wat maak je me nou? Jij moest lerenquote:
Ik denk dat Hyves wel 2.0 technieken gebruikt ja.quote:
Je verklaarde vorige keer zelf stiekem een nerd te zijnquote:Op zondag 9 september 2007 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
In mijn geval is hij de hele dag bezig met z´n computer, websites bouwen enzoEn hij kent dus 1337
![]()
wat een warm welkomquote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat maak je me nou? Jij moest leren![]()
o neeeequote:Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt sowieso het 1000e quiztopic gemist
Ik heb de sc ook gemistquote:Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
U is gemist
zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |