*kuch* laadt *kuch*quote:Op zondag 9 september 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Download even het album Industrail Silence van ze...
Moet je even de link eruit editten aubquote:
Veel plezier ermeequote:Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*kuch* laadt *kuch*
Plus nog wat andere albums... handig van die discography files
KT Tunstall hip? Die is toch al jaaaren bezig?quote:Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Nee man, hippe dingen zijn ook wel eens leukIk lach me dood om Lily Allen, en ben ook wel tevreden met de albums van Hard-fi en KT Tunstall. Allemaal van 3fm.
Maar het is wel een kick als je zelf iets ontdekt
Je had ook op mijn link moeten klikkenquote:
Ja he? Wordt alleen maar beterquote:
Ik heb het inmiddels een beetje gehad met de Arctic Monkeys en de Kooks, maar de rest vind ik echt leukquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
KT Tunstall hip? Die is toch al jaaaren bezig?
Ik doelde eigenlijk meer op alle britpop van tegenwoordig. Eenheidsworst.
web2.0 nerd alertquote:
Heb JaPW gemist op LL vorig jaar.... wel jammer ja! Just Jack vond ik niet zo goed dit jaar.... ben halverwege weggegaan. Stars in their eyes is wel leuk natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
Britse muziekCheck ook eens Klaxons en Just Jack Ladyblack, zijn ook erg leuk
Nu moet ik trouwens eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd steeds meer naar experimentelere Amerikaanse muziek luister
Na Antony and the Johnsons nu ook Joan as Police Woman ontdekt, prachtig!
Enne, Arctic Monkeys blijft vet hoor
Herkansing voor Klaxons op 16 november in Paradisoquote:Op zondag 9 september 2007 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb JaPW gemist op LL vorig jaar.... wel jammer ja! Just Jack vond ik niet zo goed dit jaar.... ben halverwege weggegaan. Stars in their eyes is wel leuk natuurlijkOhja, en de Klaxons waren afgelast, anders was ik daar ook heengegaan op LL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |