Ik heb zin om koekjes (of iets anders) te bakkenquote:
quote:
SOEMPIEquote:
hier hier hierquote:
verrassendquote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.![]()
auquote:Op zondag 9 september 2007 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijna. Ik ga vanavond naar de bios met een jongen. Hij belde of ik ook kwam eten. Vervolgens stond hij op de stoep om te zeggen dat de supermarkt dicht was en of ik zin had om dan vanavond met hem uit eten te gaan.![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zou hyves wel kunnen zien als web2.0 ja, wat zoveel betekend als dat mensen steeds meer op internet zetten en op die manier ook nieuws kunnen brengen. Dus eigenlijk is fok ook gewoon web2.0 maar aangezien je daar anoniem bent en op hyves/facebook niet valt het er eigenlijk niet onderWat ook erg web2.0 is is 'user generated content (UGC)', waarbij dus de gebruikers zelf verantwoordelijk zijn voor de inhoud van een website.
Zo, de stiekeme nerd heeft gesproken (je vangt wel eens wat op he)
quote:Op zondag 9 september 2007 16:38 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Donders, er drijven stukjes in mijn melk.
Ieh, engquote:Op zondag 9 september 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
en morgen stage enik weet niet hoe laat ik moet verschijnen
![]()
![]()
want ze hadden wel gezegd bij wie ik me moest melden maar niet hoe laat. dus ik denk nu zelf aan ong half 9 lijkt me wel redelijk
Is het een ochtend- of avondkrant?quote:Op zondag 9 september 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:
mjah ook dom van mij dat ik vergeten ben er achteraan te gaan
bedankthalf 9 is toch wel een redelijke normale tijd? niet te vroeg, niet te laat?
Lassie?quote:
oh wat liefquote:
Alsjeblieftquote:
Slaap lekker, en veel succes morgen op je eerste dag!quote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef Etcetera het volgende:
ik ga er ook meteen weer vandoor, morgen gaat om 6u de wekker, en als ik niet op tijd ga slapen ga ik mezelf haten waarschijnlijk
Nah, ik had al iets in Flash in elkaar geknutseldquote:Op zondag 9 september 2007 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Nu allemaal netjes duimen voor Etcetera
Woohoo!quote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ok ok Tim mag zn duimpjes sparen.....
quote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een van die Ducktales figuren denk ik
quote:
Hij was echt heel goed, inderdaad!quote:Op zondag 9 september 2007 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Das Leben der Anderen is echt HEEL goed. Vooral het einde
Ga je ook Soempie's dating tour t-shirts laten maken?quote:Op zondag 9 september 2007 22:51 schreef Soempie het volgende:
We gaan elkaar zeker vaker zien.Volgens mij staan er nu een stuk of 6 volgende 'dates', die stuk voor stuk door hem bedacht zijn.
![]()
Tienerjarenplan, hehehehequote:Maar ik denk nog steeds dat hij me gewoon meer ziet als een goede vriendin. Maar ooit wil ik zo'n vriend.Alleen wordt dat waarschijnlijk ook een tienjarenplan, evenals m'n studie.
![]()
Ik date ook zo veel.quote:Op zondag 9 september 2007 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga je ook Soempie's dating tour t-shirts laten maken?
Hoezo, je hebt er toch zes op de planning staan? Doe je zelf nog een paar dates er naast of je regelt een stand-in, en je hebt zo een t-shirt volquote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik date ook zo veel.![]()
Mensen gaan hun geld terug eisen.![]()
Een stand-inquote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt er toch zes op de planning staan? Doe je zelf nog een paar dates er naast of je regelt een stand-in, en je hebt zo een t-shirt vol
Nee.quote:Op zondag 9 september 2007 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Wordt dit dan zo'n soort best friend with benefits?
Zo zo, dat klinkt stelligquote:
You never know Soemp, het kan vreemd lopen. Enne, slaap lekker, hopelijk zien we je gauw weerquote:Op zondag 9 september 2007 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik heb geen flauw idee hoe hij mij nu ziet, maar ik denk toch echt niet als mogelijk vriendinnetje.![]()
En nu had ik al een half uur in m'n bed moeten liggen.![]()
Ja, dat levert alleen maar gezeik op.quote:
Zit ook weer wat in. Jij ook welterusten LBquote:Op zondag 9 september 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat levert alleen maar gezeik op.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
You never know Soemp, het kan vreemd lopen. Enne, slaap lekker, hopelijk zien we je gauw weer
Senk joequote:
quote:Op maandag 10 september 2007 08:57 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben te vroeg op stageer is nog niemand die me kan begeleiden/inwerken en d'r was al half paniek dat ik er al ben
![]()
dit wordt gezellig
Daar zullen we over moeten stemmen denk ik.quote:Op maandag 10 september 2007 09:04 schreef Etcetera het volgende:
netjes hevalt dit nou onder een soempieactie of een etcieactie
quote:Op maandag 10 september 2007 09:08 schreef Etcetera het volgende:
leef je uit
nou ja soemp is eerder te laat dan te vroeg he
Een goed begin is het halve werk.quote:Op maandag 10 september 2007 09:10 schreef Etcetera het volgende:
ja er stond 1 aan en iemand zei dat als ik wou internetten ik dat mocht doenheb al een krantje gelezen en een kop thee gehad
Of die gaat naar een redactie aan de andere kant van de stad, waar ze dan wel keurig op tijd isquote:Op maandag 10 september 2007 09:08 schreef Etcetera het volgende:
leef je uit
nou ja soemp is eerder te laat dan te vroeg he
ik ken 1 van de deelnemersquote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Gisteren een stukje gezien, maar afgehaakt. Hoezo?
Leuke meid om te zien trouwens.quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken 1 van de deelnemersAgnes
Een BS'er?quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken 1 van de deelnemersAgnes
Bekende Stadskanaalsterquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 09:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Had jij haar niet aan een boer kunnen helpen.
Zo ging het vroeger ook, behalve het SMS'je natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zijnik heb een oom en tante die een boerderij hebben. en zij hebben 2 zoons. en m'n zus heeft iig 1 ervan een smsje gestuurd dat ze er ff naar moesten kijken
quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh @Nem: ik heb afgesproken aanstaande vrijdag speciaal bier te gaan drinken met een maat van me, als ik nog wat geweldigs tegenkom hoor je het vanzelf. En ik ga kijken of ze Cantillon hebben
quote:Op maandag 10 september 2007 10:23 schreef Nembrionic het volgende:
Op het journaal hoor ik net dat ze tijdens de zoektocht naar Steve Fossett ZES andere wrakken hebben gevonden maar niet die van hem
Misschien hebben ze Amilia Earhart nu wel gevonden?quote:Op maandag 10 september 2007 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
Je gaat je afvragen of dat echt nieuwe ontdekkingen zijn of niet
quote:Op maandag 10 september 2007 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze Amilia Earhart nu wel gevonden?![]()
Zou wel de verklaring kunnen zijn waarom ze nooit is gevonden.quote:Op maandag 10 september 2007 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als die het tot Nevada heeft geschopt dan was ze zeer slecht in navigeren
Daar heb je een puntquote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou wel de verklaring kunnen zijn waarom ze nooit is gevonden.![]()
Ik voel me net een zendelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |