Ok je bent gewoon leet, dat is even ergquote:
Ze staan de 14e in Gent. Zo ver is dat niet.quote:Op zondag 9 september 2007 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkansing voor Klaxons op 16 november in ParadisoIk vond Just Jack echt supertof, alleen Starz in their Eyes juist tegenvallen (live dan, op de plaat vind ik het het beste nummer
) JaPW wilde ik vorig jaar ook zien maar die stond vroeg in de middag geloof ik, en dan slaap ik gewoon nog
Als ze een keer naar Nederland komen ga ik er zeker heen
Nu werken
Zegt de undercover nerdettequote:Op zondag 9 september 2007 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok je bent gewoon leet, dat is even erg![]()
Dat krijg je als je ex (quote:
Hmm, wel tof maar ik ken geen anderen die met me mee zouden willenquote:Op zondag 9 september 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze staan de 14e in Gent. Zo ver is dat niet.
In mijn geval is hij de hele dag bezig met z´n computer, websites bouwen enzoquote:
Er zal toch wel iemand te vinden zijnquote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm, wel tof maar ik ken geen anderen die met me mee zouden willen
Wat maak je me nou? Jij moest lerenquote:
Ik denk dat Hyves wel 2.0 technieken gebruikt ja.quote:
Je verklaarde vorige keer zelf stiekem een nerd te zijnquote:Op zondag 9 september 2007 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
In mijn geval is hij de hele dag bezig met z´n computer, websites bouwen enzoEn hij kent dus 1337
![]()
wat een warm welkomquote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat maak je me nou? Jij moest leren![]()
o neeeequote:Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt sowieso het 1000e quiztopic gemist
Ik heb de sc ook gemistquote:Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
U is gemist
zeker.quote:
Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.quote:
Druk vooral. Voor eind oktober 7 tentamens.quote:Op zondag 9 september 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie
Jij bent lang weggeweest zegHoe ist?
je ouders stonden onverwacht op de stoepquote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.![]()
Jammer. Hoop dat alles goed gaat! Hoe is het afgelopen met je date?quote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mamma mia, da's niet grappig![]()
Maar af en toe sc tussendoor kan altijd![]()
Ik moet weg nu
Dit vraagt natuurlijk om meer uitleg. Dat snap je zelf natuurlijk ook welquote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.![]()
Bijna. Ik ga vanavond naar de bios met een jongen. Hij belde of ik ook kwam eten. Vervolgens stond hij op de stoep om te zeggen dat de supermarkt dicht was en of ik zin had om dan vanavond met hem uit eten te gaan.quote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je ouders stonden onverwacht op de stoep![]()
In dat geval weet je zo ongeveer alles wel van elkaar of hij in ieder geval wel van jouquote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik was al lang blij dat hij niet een uur eerder op de stoep stond. Dan had hij me aangetroffen in een rode joggingbroek en een paarse trui.
Wat ik koste wat het kost moet zien te voorkomen.quote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
In dat geval weet je zo ongeveer alles wel van elkaar of hij in ieder geval wel van jou
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoiets had ik al begrepen ja, maar dat kan ook heel anders uitpakken als je elkaar iets beter leert kennen, weet ik uit ervaring![]()
Het is altijd beter dan niks aan hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik was al lang blij dat hij niet een uur eerder op de stoep stond. Dan had hij me aangetroffen in een rode joggingbroek en een paarse trui.
Ik vat dit maar niet op als belediging.quote:Op zondag 9 september 2007 15:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan niks aan hebben![]()
Zo kan je het ook interpreterenquote:Op zondag 9 september 2007 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vat dit maar niet op als belediging.![]()
![]()
Soempie! Tijd niet in de SC gezienquote:
Joggingbroek en trui is natuurlijk niet direct verkeerd, maar die kléśren!quote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
Indruk op wie?quote:
Consequentie van een vraag goed hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 15:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh joepie ik mag een vraagje verzinnen
Je zou hyves wel kunnen zien als web2.0 ja, wat zoveel betekend als dat mensen steeds meer op internet zetten en op die manier ook nieuws kunnen brengen. Dus eigenlijk is fok ook gewoon web2.0 maar aangezien je daar anoniem bent en op hyves/facebook niet valt het er eigenlijk niet onderquote:
lastiger dan de vraag goed hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Consequentie van een vraag goed hebben
Ik eerst ook niet hoorquote:Op zondag 9 september 2007 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mezelf best wel een nerd (als mn computer zou crashen, crash ik ook zeg maar) maar ik had nog nooit van web2.0 gehoord
Ieuwwww.......quote:Op zondag 9 september 2007 16:38 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Donders, er drijven stukjes in mijn melk.
Ahquote:Op zondag 9 september 2007 16:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet hoorHoort heel erg bij de nieuwste ontwikkelingen van het internet, waarbij dus gebruikers steeds meer zelf het nieuws maken. Heeft daarom ook wel te maken met journalistiek en is dus niet zo vreemd dat je dat niet kent
even de producent bellen. Zeggen dat de homogenisator defect is.quote:Op zondag 9 september 2007 16:38 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Donders, er drijven stukjes in mijn melk.
Ik weet het. M'n zondagochtend outfit.quote:Op zondag 9 september 2007 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joggingbroek en trui is natuurlijk niet direct verkeerd, maar die kléśren!
Ik denk op mij vooral. Gedachten als: 'waarom heb ik nou niet gewoon even m'n was IN de wasmand gegooid, ipv ernaast.'quote:
Ik ben zenuwachtig daar komt het door.quote:
.... want je gaat zo dus met hem uit eten??quote:Op zondag 9 september 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig daar komt het door.![]()
Echte kerel dusquote:Op zondag 9 september 2007 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk op mij vooral. Gedachten als: 'waarom heb ik nou niet gewoon even m'n was IN de wasmand gegooid, ipv ernaast.'![]()
Volgens mij kon het hem geen biet schelen.![]()
Prima keuze daarvoor, kan je door het huis lopen met een gevoel alsof je nog in bed ligtquote:Op zondag 9 september 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het. M'n zondagochtend outfit.![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima keuze daarvoor, kan je door het huis lopen met een gevoel alsof je nog in bed ligt
Je stond muntjes te kopen en ik was op weg naar een vriend, die ook al drie keer ongeduldig had gebeld. Anders had ik wel even hoi gezegd.quote:Op zondag 9 september 2007 17:01 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde trouwens van Nem dat je me later nog op LL gespot had. Kom je niet eens even hoi zeggen dan
quote:Op zondag 9 september 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
Alleen ik denk niet dat hij mij leuk vindt.![]()
Omdat de winkels dichtwarenquote:Op zondag 9 september 2007 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
denk na.........!!!!!!! Hij komt bij je langs om te vragen of je mee uit eten gaat
![]()
Geen idee. In elk geval gaan we naar Das Leben der Anderen.quote:Op zondag 9 september 2007 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
.... want je gaat zo dus met hem uit eten??
Waar ga je heen?
Enjoy!!!!!!!quote:Op zondag 9 september 2007 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee. In elk geval gaan we naar Das Leben der Anderen.En daarna nog wat drinken.
Je had me gezien tijdens c-mon & kypski toch? Toen was ik ook met hem, maar daar heb je vast niet op gelet.Hij woont sinds kort in Groningen.
Euh, ik geloof dat ik al te laat ben.Later!
Je weet maar nooit, misschien vindt hij jou ook wel leuk maar durft het niet zo goed te zeggen. Zolang je maar geen al te domme dingen gaat doen komt het vast wel goedquote:Op zondag 9 september 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
Het is geen date.![]()
Ik weet ook niet wat het wel is. Misschien is het ook wel een date.
Hij zei vanmorgen wel drie keer dat ik er goed uitzag.Ik stak natuurlijk nogal af tegen m'n kamer.
![]()
En hij is eigenlijk best wel heel leuk.Alleen ik denk niet dat hij mij leuk vindt.
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik had om kwart over afgesproken bij hem.
Het is maar een klein beetje typischquote:Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik had om kwart over afgesproken bij hem.
Ach daar ben je soempie voorquote:Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik had om kwart over afgesproken bij hem.
Ze kįn wel op tijd zijn, alleen gebeurt het blijkbaar niet altijdquote:Op zondag 9 september 2007 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ach daar ben je soempie voor![]()
![]()
Ah ok dan is het goedquote:Op zondag 9 september 2007 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je stond muntjes te kopen en ik was op weg naar een vriend, die ook al drie keer ongeduldig had gebeld. Anders had ik wel even hoi gezegd.
Welke studie ben je begonnen?
Laat ik het zo formuleren soempiemag te laat komenquote:Op zondag 9 september 2007 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze kįn wel op tijd zijn, alleen gebeurt het blijkbaar niet altijd
Oh dat zeker, ik sla niet steil achterover als Soempie ergens later is dan afgesprokenquote:Op zondag 9 september 2007 17:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo formuleren soempiemag te laat komen![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeie acteur ook, hij is onlangs overleden las ik......![]()
Het Internet Afbeeldingen Discussiegroepen Nieuws meer »quote:Op zondag 9 september 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Er was vanmiddag een belspel met de vraag: "Wat past er achter 'sneeuw'?"
Er werden er een aantal geraden en een aantal niet. Die liet ze op het eind nog zien.
Bij de woorden zat ook "plankton".
Wie heeft er nou ooit van sneeuwplankton gehoord?![]()
Er belden mensen met de lompste antwoorden zoals "sneeuwkabouter". Die heb ik natuurlijk vierkant uitgelachen. Maar zo gek was het nog niet
Ik had ook al gegoogled maar als je kijkt zijn het spampaginas met niet bestaande woorden zo'n beetje.quote:Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het Internet Afbeeldingen Discussiegroepen Nieuws meer »
Geavanceerd zoeken
Voorkeuren
Het web doorzoeken Zoeken in pagina's in het Nederlands
Het Internet Resultaten 1 - 2 van 2 voor sneeuwplankton. (0,16 seconden)
Klopt, en vandale.nl kent qua woorden die beginnen met sneeuwpl alleen sneeuwploegquote:Op zondag 9 september 2007 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had ook al gegoogled maar als je kijkt zijn het spampaginas met niet bestaande woorden zo'n beetje.
Na 2 dagen al op zoek naar de reboundboy? Arme knulquote:Op zondag 9 september 2007 17:01 schreef MaJo het volgende:
SoempieMaar een date dus? Doe je goed
Ik ben ook weer toe aan een date
Nou, de online Van Dale is sowieso niet compleet. Maar ik denk gewoon dat ze een fout hebben gemaakt.quote:Op zondag 9 september 2007 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, en vandale.nl kent qua woorden die beginnen met sneeuwpl alleen sneeuwploeg
Maak daar 1 dag vanquote:Op zondag 9 september 2007 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na 2 dagen al op zoek naar de reboundboy? Arme knul
Dat is waar, maar de omschrijving bij het woord "naarling" is wel leukquote:Op zondag 9 september 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, de online Van Dale is sowieso niet compleet.
Sneeuwsterren bestaan wel, dat zijn koekjesquote:Maar ik denk gewoon dat ze een fout hebben gemaakt.
Er waren ook 2 kneuzen die belden met "sneeuwster". Direct achter elkaar. Dan ben je toch ook niet wakker
quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sneeuwsterren bestaan wel, dat zijn koekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |