ik ken 1 van de deelnemersquote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Gisteren een stukje gezien, maar afgehaakt. Hoezo?
Leuke meid om te zien trouwens.quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken 1 van de deelnemersAgnes
Een BS'er?quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken 1 van de deelnemersAgnes
Bekende Stadskanaalsterquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 09:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Had jij haar niet aan een boer kunnen helpen.
Zo ging het vroeger ook, behalve het SMS'je natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zijnik heb een oom en tante die een boerderij hebben. en zij hebben 2 zoons. en m'n zus heeft iig 1 ervan een smsje gestuurd dat ze er ff naar moesten kijken
quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh @Nem: ik heb afgesproken aanstaande vrijdag speciaal bier te gaan drinken met een maat van me, als ik nog wat geweldigs tegenkom hoor je het vanzelf. En ik ga kijken of ze Cantillon hebben
quote:Op maandag 10 september 2007 10:23 schreef Nembrionic het volgende:
Op het journaal hoor ik net dat ze tijdens de zoektocht naar Steve Fossett ZES andere wrakken hebben gevonden maar niet die van hem
Misschien hebben ze Amilia Earhart nu wel gevonden?quote:Op maandag 10 september 2007 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
Je gaat je afvragen of dat echt nieuwe ontdekkingen zijn of niet
quote:Op maandag 10 september 2007 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze Amilia Earhart nu wel gevonden?![]()
Zou wel de verklaring kunnen zijn waarom ze nooit is gevonden.quote:Op maandag 10 september 2007 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als die het tot Nevada heeft geschopt dan was ze zeer slecht in navigeren
Daar heb je een puntquote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou wel de verklaring kunnen zijn waarom ze nooit is gevonden.![]()
Ik voel me net een zendelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |