Zo zo, dat klinkt stelligquote:
You never know Soemp, het kan vreemd lopen. Enne, slaap lekker, hopelijk zien we je gauw weerquote:Op zondag 9 september 2007 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik heb geen flauw idee hoe hij mij nu ziet, maar ik denk toch echt niet als mogelijk vriendinnetje.![]()
En nu had ik al een half uur in m'n bed moeten liggen.![]()
Ja, dat levert alleen maar gezeik op.quote:
Zit ook weer wat in. Jij ook welterusten LBquote:Op zondag 9 september 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat levert alleen maar gezeik op.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
You never know Soemp, het kan vreemd lopen. Enne, slaap lekker, hopelijk zien we je gauw weer
Senk joequote:
quote:Op maandag 10 september 2007 08:57 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben te vroeg op stageer is nog niemand die me kan begeleiden/inwerken en d'r was al half paniek dat ik er al ben
![]()
dit wordt gezellig
Daar zullen we over moeten stemmen denk ik.quote:Op maandag 10 september 2007 09:04 schreef Etcetera het volgende:
netjes hevalt dit nou onder een soempieactie of een etcieactie
quote:Op maandag 10 september 2007 09:08 schreef Etcetera het volgende:
leef je uit
nou ja soemp is eerder te laat dan te vroeg he
Een goed begin is het halve werk.quote:Op maandag 10 september 2007 09:10 schreef Etcetera het volgende:
ja er stond 1 aan en iemand zei dat als ik wou internetten ik dat mocht doenheb al een krantje gelezen en een kop thee gehad
Of die gaat naar een redactie aan de andere kant van de stad, waar ze dan wel keurig op tijd isquote:Op maandag 10 september 2007 09:08 schreef Etcetera het volgende:
leef je uit
nou ja soemp is eerder te laat dan te vroeg he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |