Ik gooi nu wel wellicht de laatste kans weg om jouw gezicht in me op te nemen, zodat ik me niet langer meer bespied voel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De Korsakoff is gaaf.
Maar: DAN NIET.
Naja, ik ben nogal veel op straat. Ik kom je overal tegen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik gooi nu wel wellicht de laatste kans weg om jouw gezicht in me op te nemen, zodat ik me niet langer meer bespied voel.
Maar kom je me nou iedere keer bij de uva tegen?
Of: Gebruik.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Sommige icoontjes zouden een waarschuwing moeten hebben: 'misbruik wordt bestraft'.
huh??quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey! Wat had je nu voor jein petto?
Ben ik verkeerd ingelicht? Voor d'r verjaardag? Ze was toch wel jarig afgelopen donderdag? Anders hebben m'n huisgenootje en ik voor niets een cadeautje gekocht.quote:
Noem een schaterlach op een dag als deze maar niets.quote:
Ik heb 'm maar op slot gegooid!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nou, dat heb je goed geregeld. Naarling!
Ah, ben je een zwerver?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Naja, ik ben nogal veel op straat. Ik kom je overal tegen.
Onveranderd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:02 schreef Lienekien het volgende:
Nou Bupa. Hoe is het leven sinds Renkema?
Oh dat. Ja, dat was idd afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben ik verkeerd ingelicht? Voor d'r verjaardag? Ze was toch wel jarig afgelopen donderdag? Anders hebben m'n huisgenootje en ik voor niets een cadeautje gekocht..
Begrijp ik nu goed dat je je auto belangrijker vond dat de bday van jequote:Op zaterdag 8 september 2007 23:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, dat was idd afgelopen donderdag
Als (niet leuke) verrassing had ik een afgebroken achterwielophanging van m'n auto
Dus als je m'n huis zoekt hoef je daar niet naar te kijken, want m'n auto staat er niet
Ik zwijg als het graf over wat ik zie. Ik ben een oprechte zwerver. Met vast onderkomen, trouwens. Waar ik ook slaap, overigens.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ah, ben je een zwerver?
Maar ik kan dus niet zomaar even naar de hoeren?
Ben je een lustobject? Want dat narrows de search.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zwijg als het graf over wat ik zie. Ik ben een oprechte zwerver. Met vast onderkomen, trouwens. Waar ik ook slaap, overigens.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ben je een lustobject? Want dat narrows de search.
RIP voor de nabestaanden. En een gezwel in de anus van de inferieurse achterwielophangingontwerpers en constructeurs!quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, dat was idd afgelopen donderdag
Als (niet leuke) verrassing had ik een afgebroken achterwielophanging van m'n auto
Dus als je m'n huis zoekt hoef je daar niet naar te kijken, want m'n auto staat er niet
Ja, inderdaad. Hoe zou het met JAM zijn?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
En een gezwel in de anus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |