Er bestaan ook beschaafde barbecues... waar je een servet om je nek knoopt en je kipsaté met mes en vork van het stokje eet!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik veel te beschaafd voor hoor.

Het blijft een vorm van gedwongen kampeergedrag.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er bestaan ook beschaafde barbecues... waar je een servet om je nek knoopt en je kipsaté met mes en vork van het stokje eet!

Maar het is wel verdraaid lekker!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het blijft een vorm van gedwongen kampeergedrag..

Dat vleermuisje gaat natuurlijk dood. Ik heb een hele schare aan kleine zoogdieren uit de kaken van onze katten gered, en zelfs nachten verzorgd, maar ze gaan er allemaal aan, is mijn ervaring.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Lienekien het volgende:
Is het hier een keertje druk, mis ik dat allemaal.
Maar ik heb wel een vleermuisje gered uit de kaken van mijn kat.

Held.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Lienekien het volgende:
Is het hier een keertje druk, mis ik dat allemaal.
Maar ik heb wel een vleermuisje gered uit de kaken van mijn kat.

Nee hoor. Ik heb hier een mevrouw van de vleermuisopvang gehad. We hebben 'm heel lang bekeken en hij had geen enkele wond. Was alleen nat van 't speeksel van de kat. We hebben 'm ook alweer vrijgelaten.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat vleermuisje gaat natuurlijk dood. Ik heb een hele schare aan kleine zoogdieren uit de kaken van onze katten gered, en zelfs nachten verzorgd, maar ze gaan er allemaal aan, is mijn ervaring.

Ik schrok wel: zie je ineens zo'n vleermuisvleugel uit de bek van je kat steken.quote:

Een kat die eerst vol trots wou laten zien wat ze gevangen had.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Gellius het volgende:
Aha! Dan heb je een kat van niks. Dat kan ook nog natuurlijk.

De vleermuisopvang!? Zeg me dat je een grapje maakt!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef Lienekien het volgende:
een mevrouw van de vleermuisopvang

En als je het wel op een zuipen zet, kan het uiteindelijk een natte zeikboel worden!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Echt, als ik me niet te pletter zuip, vind ik er geen flikker aan! TTKLPT, ik kots op je! Als ik me niet te pletter zuip, is het hier gewoon een dooie ZEIKboel!

Dit is wat ik me voorstel bij 'een mevrouw van de vleermuisopvang':quote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef broer het volgende:
[..]
De vleermuisopvang!? Zeg me dat je een grapje maakt!

Gelukkig niet!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef broer het volgende:
[..]
De vleermuisopvang!? Zeg me dat je een grapje maakt!

De mevrouw met de boomstam.quote:Op donderdag 13 september 2007 06:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is wat ik me voorstel bij 'een mevrouw van de vleermuisopvang':
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |