Neu, het is meer een opvlieging*. Maar ik vind het leuk. Ik herken nog nauwelijks vogeltjes in het echt.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte vogelaar, Z?![]()
Dat verklaart waarschijnlijk zijn agressie!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat beest heeft een rotte tand. Ew.
Het is even wennen, omdat wat dingen er anders uitzienquote:Op woensdag 12 september 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe bevallen je modfuncties, DaM?
Yeah.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef Z het volgende:
Neu, het is meer een opvlieging*.
*(seborik award)
Ja, dat bedacht ik me even later ook... hij kwam me ook al zo bekend voorquote:Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat is een melding die iedereen af en toe krijgt als het enorm druk op FOK! is.
Nou, dat houdt al gelijk niet over, wat enthousiasme betreft.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn eerste hoorcollege Algemene LiteratuurWetenschappen was niet heel vernieuwend, aangezien het over wetenschapsfilosofie ging, Popper en nog een andere filosoof waarvan ik de naam even kwijt ben, en dat heb ik allemaal ook gehad op de middelbare school. Maar ik vond het wel interessant.
Eerste werkcollege (Instrueren en overtuigen) moet ik nog boeiend gaan vinden. het is nu nog vooral heel veel theorie en leeswerk in vakliteratuur, en dat boeit me nou niet direct. We moeten binnenkort een gemeentefolder gaan herschrijven, zodat die beter wordt.
Vergis je niet, ik vind het allemaal wel interessant en leuk hoor, en heb zeker goede hoop voor de toekomst. maar ik moet echt nog even wennen aan het studeren, na maanden stil te hebben gezeten. En de mensen zijn ook erg tof dus dat is ook positief. En zo nog meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou, dat houdt al gelijk niet over, wat enthousiasme betreft.
Dat doen ze expres, beginnen met een minder leuk vak. Dan heb je wat om naar uit te kijken voor de rest van het jaar!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn eerste hoorcollege Algemene LiteratuurWetenschappen was niet heel vernieuwend, aangezien het over wetenschapsfilosofie ging, Popper en nog een andere filosoof waarvan ik de naam even kwijt ben, en dat heb ik allemaal ook gehad op de middelbare school. Maar ik vond het wel interessant.
Eerste werkcollege (Instrueren en overtuigen) moet ik nog boeiend gaan vinden. het is nu nog vooral heel veel theorie en leeswerk in vakliteratuur, en dat boeit me nou niet direct. We moeten binnenkort een gemeentefolder gaan herschrijven, zodat die beter wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |