thnx voor de tip, heb ff gekeken maar die kunnen wel snel leveren wat ik zoek...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:48 schreef Tjabbo het volgende:
heeft siliconeintakes.com ze ook niet in het rood?
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:44 schreef Furb het volgende:
tussendoor even wat fotootjes van ons beunhok, waar we nu dus ook een mooie burg in hebben staan 8)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laat de zomer maar komen :mrgreen:
ff een update over t project:
deze week komen de laatste spullen binnen die ik nodig heb om m te kunnen starten
- mn yoohoo belts voor de waterpomp
- slangen voor de intercooler
verder nog wat electronica werk om alle meters aan te sluiten en dan ik alles gaan afvullen met olie en koelwater.
volgend weekend denk ik zo ver te zijn dat de motor weer gestart kan worden...![]()
over 2,5-3 weken verwacht ik helemaal klaar te zijn, want over 2 weken komen mn nieuwe remmen binnen en dat is echt het laatste wat er nog te doen staat!
Wat moet je afstellen dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:04 schreef Furb het volgende:
hij moet op de rollenbank afgesteld worden voor ik er mee ga rijden
kan je zeggen, die gast was er alles behalve rustig mee! wel goed opwarmen en afkoelen en goed onderhoud, maar als ie warm was, PLANKEN!!!! daar had ie dat ding voor gebouwd...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
Ok als jij het zegt... max pk aantallen bij anderen zegt me nooit zoveel.
a/f ratio's en egt's op mijn eigen des te meer.
'Blijven rijden' zegt trouwens net zoveel over het gezonde verstand van de eigenaar als over dat van de tuner. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk
Kan je de ecu van de rix zo makkelijk hacken dan? of komt er een andere chip over heen?
Handig hoor als dat kan. alle stock sensoren voorhanden en geen geshit met aftermarket spul. Ik wou dat ik dat kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |