weer tijd voor een update
![]()
achterste oliedrukregelaar is vervangen en tevens de voorste regelaar uitgevuld voor een hogere oliedruk.
de olie-bypass in de krukas voor snelle olie-opwarming eruit gehaald
![]()
en gelijk de oil-baffle plate tussen het blok en de carterpan geplaatst.
Greddy boostcontroller is eindelijk binnen
begonnen met het opnieuw intapen van de gehele kabelboom, aangezien ik geen bekabeling weg ga werken moet het er toch wel wat netter uit komen te zien.
beugel van de dynamo getest, moet enigszins aangepast worden voor betere uitlijning van de poelies en de bevestiging was ook niet optimaal. deze week ff afronden, dan kan ik op gaan meten wat voor riemen ik nodig heb...
daarna het blok zelf eens goed onderhanden genomen, helemaal schoongemaakt en ontvet, daarna voorzien van een vers kleurtje.
en nog een kleurtje...
met als resultaat:
![]()
morgen weer verder
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm