Gezien de techniek had het nooit kunnen lukken ook, maar op deze manier is er mijn ogen ook niet mis mee. laat het een exoot blijven en zo zal het veel bijzonderder zijnquote:Op zondag 9 september 2007 22:56 schreef mistermaniac het volgende:
Super projectje, jammer dat het er nooit "echt" door is gekomen, de wankel.....
ben voorlopic stock geblevenquote:Op zondag 9 september 2007 23:38 schreef Tjabbo het volgende:
Nice.
Direct een upgraded turbo genomen of een stocker?
en toch is het een groter succes dan verwacht, anders zouden ze niet blijven doorontwikkelen...quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Gezien de techniek had het nooit kunnen lukken ook, maar op deze manier is er mijn ogen ook niet mis mee. laat het een exoot blijven en zo zal het veel bijzonderder zijn
heb een nieuwe, zal je wel ff toevoegenquote:Op maandag 10 september 2007 00:54 schreef johnwoo het volgende:
Erg mooi Furb!
Ik heb jou en Ger nog steeds in m'n MSN lijstje staan maar echt al lang niet meer gechat!
omdat de meesten hier dat als enige mod hebben op hun uber turbo bakquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:34 schreef Lausteen het volgende:
Waarom basht niemand nou die turbo-timer?
en nou in t nederlands?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:34 schreef Lausteen het volgende:
basht
enige waar ik de turbo timer eigenlijk echt voor gebruik (als ik m al gebruik) is de auto opwarmen voor ik ga rijden, dan kan ik gewoon ff terug naar binnen terwijl ik ff de olie opwarm...quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
omdat de meesten hier dat als enige mod hebben op hun uber turbo bak
turbo timers zijn leuk en soms handig. maar meestal weggegooid geld.
als je niet even wilt wachten in je auto ben je hem gewoon niet waard. klaar.
zo goed?
kosten...quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom?
Now is the time you know...
quote:(-WJ- @ Sep 10 2007, 21:33 PM)
drift je er ook mee ?
het wordt tijd dat je hem dan aan mij geeft voor onderdelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik had dit topic nog niet eens gezien joh![]()
Altijd al een zwak gehad voor een FC!
Prachtauto's!!!
Sorry Tjabbo, maar ik denk zelfs dat ik een FC als die van Furb mooier vind dan m'n Supra...
Rijbewijs keuring voor ouderenquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het wordt tijd dat je hem dan aan mij geeft voor onderdelen![]()
![]()
Ok best handig bedacht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:55 schreef Furb het volgende:
[..]
enige waar ik de turbo timer eigenlijk echt voor gebruik (als ik m al gebruik) is de auto opwarmen voor ik ga rijden, dan kan ik gewoon ff terug naar binnen terwijl ik ff de olie opwarm...
hij staat wel standaard op 30sec, zodat ik nooit per ongeluk ineens de motor af kan zetten
Kan je geen hybride krijgen? een opgeboorde stock turbo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef Furb het volgende:
[..]
kosten...
als ik voor een upgrade ga, wordt het gelijk een goede upgrade waarmee ik uiteindelijk rond de 400pk uit moet komen.
nu heb ik daar de centen niet voor aangezien er dan nog een hele hoop aangepast moet worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |