Primaquote:Op maandag 18 februari 2008 06:40 schreef Furb het volgende:
ik wil zowiezo nooit geen leer in mijn auto, vind er echt nix aan. kuipstoelen zijn een drama, maar misschien dat er ooit nog wel paar mooie sportstoelen in komen.
als er al iets met t interieur gebeurd verder is t strippen
Mocht ie willen.....quote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef Malle_beer het volgende:
Is die Supra ook van jou, Furb?
Komt er dan ook een topic van?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:25 schreef Furb het volgende:
die plannen zijn er wel, maar de financien nog niet. zal pas op zn vroegst komende winter worden
als je het moet vragen kan je het niet betalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:17 schreef Faxie het volgende:
Wat kost dat geintje nou?
Wat is dit nou weer voor dom antwoord? Misschien is degene wel (net als ik bijvoorbeeld) nog een arme student die het geld NU nog niet heeft, maar wel in de toekomst....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je het moet vragen kan je het niet betalen.
Het is meestal de waarheid.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dom antwoord? Misschien is degene wel (net als ik bijvoorbeeld) nog een arme student die het geld NU nog niet heeft, maar wel in de toekomst....
Mwa half.... veel geld zit al in m'n huidige auto, maar ik heb nog wat op m'n spaarrekening hoorquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:06 schreef Ger-E het volgende:
[..]
Mocht ie willen.....
De Supra heeft onderdak, waar deze geile RX bij mag blijven slapen.
feit...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:42 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Het is meestal de waarheid.
nee, anders zou ik gewoon de non-turbo motorkap kunnen nemen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef PeuRac het volgende:
Ga je de motorkap nu strak maken, omdat je de intercoolerverplaatst hebt?
vragen mag, maar als het is om een idee te krijgen voor de toekomst (wellicht dat je zit te overwegen om ooit een RX te kopen) dan zou ik me eerst verdiepen in de kosten van een RX op zich...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa half.... veel geld zit al in m'n huidige auto, maar ik heb nog wat op m'n spaarrekening hoor![]()
Maar dan mag ik het me toch wel afvragen wat zo'n grote upgrade nou kost zeker of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |