Honger is honger. En jij gaat immers niet mee uit eten, dus gewoon gaan eten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:36 schreef PekingDuck het volgende:
...maar mijn ouders hebben twee mensen op bezoek, en samen gaan ze vanavond uit eten. Ik vind het zo raar om daar een beetje aan tafel magnetronpannenkoeken te gaan zitten eten, terwijl er bezoek zit te borrelen![]()
Neemt niet weg dat ik nu honger hebquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:36 schreef XiChico het volgende:
Boeiend, doe ik zo vaak. En zat andere met mij. En anders wacht je even tot ze weg zijn.. of pak je een pak koekjes.
Ga naar je buren?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:42 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik nu honger heb![]()
De buurman is de eigenaar van het restaurant waar ze vanavond gaan etenquote:
Dus dan ga je nu eten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:42 schreef PekingDuck het volgende:
Neemt niet weg dat ik nu honger heb![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Kut is dat he.... Je kooi pas uitmogen als het bezoek weg is.
Flauwekul. Behoefte aan eten is honger. De mate waarin voedsel verkrijgbaar is zegt niets over of het wel of geen honger is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Je hebt geen honger, je hebt trek.
De kindjes in Afrika ... díe hebben honger!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:50 schreef 700MB het volgende:
[..]
Flauwekul. Behoefte aan eten is honger. De mate waarin voedsel verkrijgbaar is zegt niets over of het wel of geen honger is.
Een beetje honger of veel honger is nog steeds allebei honger.quote:
Inderdaad bullshit.... en AIDS bederft de eetlust dus ze hebben helemaal geen honger.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:50 schreef 700MB het volgende:
[..]
Flauwekul. Behoefte aan eten is honger. De mate waarin voedsel verkrijgbaar is zegt niets over of het wel of geen honger is.
Whahah doe toch normaalquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Je hebt geen honger, je hebt trek.
De kindjes in Afrika ... díe hebben honger!
Oh.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:52 schreef 700MB het volgende:
[..]
Een beetje honger of veel honger is nog steeds allebei honger.
hij zal geen natuurlijke behoefte hebben, vermoed ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Whahah doe toch normaal![]()
Hon·ger (de ~ (m.))
1 het gevoel van de natuurlijke behoefte aan eten
Wat dan, kunstmatige behoefte? ja vast.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij zal geen natuurlijke behoefte hebben, vermoed ik
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat dan, kunstmatige behoefde? ja vast.
gemaakt westers hongergevoel, laat hem eerst maar eens drie dagen niks eten, dan heb je een natuurlijke behoeftequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat dan, kunstmatige behoefde? ja vast.
Dudequote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
gemaakt westers hongergevoel, laat hem eerst maar eens drie dagen niks eten, dan heb je een natuurlijke behoefte
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:40 schreef PeZu het volgende:
pekingeend mits goed bereidt is nochthans zeer smakelijk
Ik las muisjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |