quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
vergeet ook niet de betere ijssalon van arnhem
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat overstekend wild op het fietspad langs de V&D is ook godsgruwelijk irritant
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kijkt echt niemand met of zonder al dan niet gemotoriseerd voertuig. Is het druk in de stad trouwens?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Dik pluspunt voor het immer gezellige Arnhem: de taximeneer heeft mijn telefoon alsnog teruggevonden én gebeld dat dat is gebeurd.
Het wordt steeds lastiger om op Arnhem te bitchen inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!Valt weer mee he, dat Arnhem
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:08 schreef Vork het volgende:
Hmm, popronde is dit jaar wel klein en bescheiden in Arnhem zeg. Het lijkt wel of alle vormen van muziek en cultuur langzaamaan een beetje beginnen te verdwijnen hier.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:21 schreef LasTeR het volgende:
Was net de stad in. Wat is er dan gaande bij de Bijenkorf? Ik dacht dat die drie dwaze dagen afgelopen waren, jezus wat een kuddevolk daarbinnen zeg.Iedereen graaien in de kortingsbakken enzo.
En dan altijd van die mensen die midden in de stad stil staan. En bij velperplein had ik bijna iemand onder mijn rijwiel omdat ze fucking nooit kijken of er fietsers aankomen!!!!
Daar zouden ze echt hekken ofzo moeten maken, dat is zo'n vervelend punt voor fietsers... iedereen loopt daar blindelings over het fietspad alsof ze dood willenquote:Op zondag 7 oktober 2007 17:21 schreef LasTeR het volgende:
Was net de stad in. Wat is er dan gaande bij de Bijenkorf? Ik dacht dat die drie dwaze dagen afgelopen waren, jezus wat een kuddevolk daarbinnen zeg.Iedereen graaien in de kortingsbakken enzo.
En dan altijd van die mensen die midden in de stad stil staan. En bij velperplein had ik bijna iemand onder mijn rijwiel omdat ze fucking nooit kijken of er fietsers aankomen!!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar zouden ze echt hekken ofzo moeten maken, dat is zo'n vervelend punt voor fietsers... iedereen loopt daar blindelings over het fietspad alsof ze dood willen
Het is ronduit belachelijk dat je met de auto door de Telefoonstraat moet, voor de Kijkshop langs als je via de Singel richting Airborneplein moet. Ze hadden toch wel 1 strook voor auto's kunnen reserveren op dat kutbustation op het Velperplein?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:51 schreef Litso het volgende:
Eigenlijk het hele plein idd wel, maar het ergste is dat punt tussen V&D en Musis, en tussen V&D en de kijkshop. Ik fiets tegenwoordig gewoon in normaal tempo rechtdoor waar ik heen wil, als mensen niet uitkijken is het hun eigen schuld. Uitwijken is niet meer aan te beginnen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is ronduit belachelijk dat je met de auto door de Telefoonstraat moet, voor de Kijkshop langs als je via de Singel richting Airborneplein moet. Ze hadden toch wel 1 strook voor auto's kunnen reserveren op dat kutbustation op het Velperplein?
Volgens mij is die simulator zonde van je geld, als je nu bang bent zul je straks nog steeds bang zijn om de straat op te gaan met een auto. Dan kan je beter op een rustig weggedeelte beginnen in een echte auto.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of te schijterig om met rijlessen te beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |