abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 1999 @ 22:41:00 #1
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203126
OK, ze mag deze ronde dan wel doorgekomen zijn, maar ze heeft zometeen haar vriendin niet meer: Sabine vliegt er zeker uit, en dan staat Mona dus alleen: heeft ze niemand meer waar ze 'mee kan praten'...

Ik erger me helemaal blauw aan dat wijf zeg; zoals ze praat, en CONSTANT en ALTIJD aanwezig moet zijn...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

maandag 18 oktober 1999 @ 22:46:00 #2
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_203127
HAHAHAHAHAHAHAh en iedereen maar mona wegstemmen hier ze is maar 1 of 2 keer genomineerd hahaha..

enne ze blijft nog wel ff hoor want ze kan het ook best met de andere vinden..

pi_203128
Ze is gewoon een meeloopster... nu gaat alleen donderdag degene waar ze het hardst achteraan waggelde eruit, dus moet ze een nieuw vriendje/vriendinnetje zoeken... misschien is Bart wat, een goeie blowjob en je bent beste maatjes met Bartje.

maandag 18 oktober 1999 @ 22:50:00 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_203129
Toegegeven chantal, deze ronde is voor jou!

Toch ben ik bang dat "mona leren kennen"
voor de anderen reden zal zijn de ietwat verloren collectiviteit onder het bed van B&S uit te slepen en voor een goed doel (greenpeace) in te zetten.

Bart kan nog herrijzen, mona kan m.i. alleen maar zakken.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 18 oktober 1999 @ 22:51:00 #5
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203130
OK, ze praat ook wel met anderen, maar je ziet toch ook wel dat zij en Sabine op dezelfde golflengte zitten...

Zeker wat betreft het roddelen...

Met de rest is het allemaal veel oppervlakkiger, en Mona lijkt me typisch zo'n wijf dat niet kan zonder een persoon waar ze mee kan 'communiceren'...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_203131
Geweldig, eindelijk iemand die het met me eens is (zie weegschaal-scene in dit forum). Ik erger me ook ENORM aan Mona, dat dikke, vette, domme rund wat niks, maar dan ook niks toevoegt!

En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.

Als je bang bent dat mensen erachter komen dat je iets slechts hebt gedaan, heeft het slechte iets goeds. Als je hoopt dat anderen zien dat je iets goeds doet, heeft het goede iets slechts.
  maandag 18 oktober 1999 @ 22:53:00 #7
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_203132
Optimist
Live young, die fast.
  maandag 18 oktober 1999 @ 22:54:00 #8
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203133
Trouwens, de enige reden dat Mona mag blijven is dat de bewoners zich irriteren aan het stelletje B&S... En de regel van Veronica dat de twee meest genomineerden als keuze dienen voor het publiek is doorslaggevend; als Mona ook te kiezen zou zijn geweest voor ons dan was ze misschien weg gestuurd door het publiek...
Michel

-E. Cartman '99

maandag 18 oktober 1999 @ 22:56:00 #9
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203134
quote:
op 10-18-1999 om 10:52 PM schreef Plato het volgende:
Geweldig, eindelijk iemand die het met me eens is (zie weegschaal-scene in dit forum). Ik erger me ook ENORM aan Mona, dat dikke, vette, domme rund wat niks, maar dan ook niks toevoegt!

En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.

We zouden eigenlijk een anti-Mona-Fanclub site moeten openen: wedden dat het een hit wordt?

Michel

-E. Cartman '99

maandag 18 oktober 1999 @ 23:04:00 #10
521 ruby
Hell yeah!
pi_203135
Ik denk persoonlijk dat Mona best goed in de groep ligt dus ik betwijfel het of zij gauw genomineerd wordt.

Ik verbied Mona overigens wel om nog een keer te zingen. Dat doet een mens niet veel goed.

Toedeloe!!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_203136
quote:
op 10-18-1999 om 10:53 PM schreef GeGs het volgende:
Optimist

Gaby... Blij je nog te zien!!

pi_203137
Geef mij de vissen maar die doen niet zo moeilijk, en een cameraatje daarop zou ook leuk zijn! Saaier kan het niet zijn!
You know what it is?......You don't KNOW!
pi_203138
Helemaaaaaaal mee eens
Mona exit
op'hoepelen'
Komt niets uit
meeloper, denkt met de "goede" mensen mee te lopen maar heeft gedateerde informatie.

Roddelaars en achterbakse lieden kunnen we niet gebruiken.
DUMPEN!!!!ZSM!!!!!

Live your life

pi_203139
[quote]op 10-18-1999 om 10:46 PM schreef chantal het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAh en iedereen maar mona wegstemmen hier ze is maar 1 of 2 keer genomineerd hahaha..
quote]
dat was in het begin erg ja de laatste paar dagen gingen ook wij overstaag en sloegen om naar sabine. De nominaties voor mona verbaasde me wel alleen bart man (waren toch vrienden)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 16:34:00 #15
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_203140
quote:
[b]op 10-19-1999 om 04:27 PM schreef Gaby het volgende: dat was (bla bla ...)verbaasde me wel alleen bart man (waren toch vrienden)

Verbaast me niks. Bart is een doodgewone man want:
- Loopt lul achterna
- Weet alles beter
- Snapt(for the time being) niks van vrouwen
dus:
- Heeft hekel aan Mona

Haalt gelijk bij rechter.
pi_203141
Dat toetje nog maximaal twee weken erin?? Welnee man, als straks Sabbart zijn opgestapt begint die dikke trol gewoon bij Ruud en Willem. Ruud's ballen knallen binnenkort bijna uit elkaar en mona stelt haar spleet dan even ter beschikking. Willem is tegen die tijd ook de schaamte voorbij en mag 'm er dan bij mona ook nog even doorheengieren. Dat raakt tutan tussen die drie let maar op.
a friend is someone who let's you help !
pi_203142
quote:
op 10-18-1999 om 10:54 PM schreef miko het volgende:
Trouwens, de enige reden dat Mona mag blijven is dat de bewoners zich irriteren aan het stelletje B&S... En de regel van Veronica dat de twee meest genomineerden als keuze dienen voor het publiek is doorslaggevend; als Mona ook te kiezen zou zijn geweest voor ons dan was ze misschien weg gestuurd door het publiek...

Misschien, misschien

dinsdag 19 oktober 1999 @ 18:39:00 #18
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_203143
quote:
op 10-18-1999 om 10:56 PM schreven miko & PLATO het volgende:

------------------

We zouden eigenlijk een anti-Mona-Fanclub site moeten openen: wedden dat het een hit wordt?

Vrienden, broeders, eindelijk kerels naar mijn hart. WEG MET MONA fanclub ik ben erbij

Forum ® us
pi_203144
Nee, Mona moet niet weg. Als straks BientjeVitamientje weg is, dan hebben we niet veel meer om op af te geven. Daarvoor moet Mona blijven, wat is het BB-huis zonder dom wicht? Enne...die postcodes halen ze ook niet. (oooh? alle vier de nummertjes??)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203145
Mona Moet WEL weg... heb net de BB-uitzending gezien ben nog steeds van mening dat Monatje een Stokertje is... constant roddelen tgunstev. haar gesprekspartner...

Zij probeert ieders vriendje te zien... OOK met degene over wie zij die dag nog kwaad heeft gesproken... hoe achterbaks kun je zijn????

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_203146
Ik vind mona eigenlijk best wel een lekker wijf, van mijn mag ze blijven.

Twente rules
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 20:45:00 #22
995 PeteRp
What a decade!
pi_203147
Voor those of you die de uitzending net hebben gezien: Tjezus, wat een secreet is die Mona zeg. Slijmen met Ruud en roddelen over Sabine en vervolgens lekker Bart en Sabien opstoken met haar complot-theorie. (We hebben het allemaal kunnen zien: er was geen nominatie-complot).

Er zijn voor mij duidelijk twee kampen zichtbaar geworden. De groep met enige sociale intelligentie en de groep roddel en achterklap. De laatste wordt aangevoerd door Sabine en direct gevolgd door Mona. Bart laat zich ongelukkigerwijs meeslepen, iets wat ie volgens mij eigenlijk niet wil. Dat merk je ook als hij niet wil bevestigen dat hij 100 % zeker is van een complot. Merk trouwens op dat iedereen zijn nominatie heeft verantwoord (heel dapper, had niet gehoeven), behalve de mensen uit de laatste groep.

Tell the others!
pi_203148
Sociale intelligentie? Laat me niet lachen! Die semi-psychologe Bianca zeker. Laat Mona maar zitten hoor, een beetje stoken komt alleen maar ten goede aan het kijkgenot.

JULLIE WILLEN TOCH NIET DE REST VAN HET JAAR NAAR VAN DIE SOFTNEUZELENDE PSYCHOLOGISCHE HARMONIEUZE TROEP KIJKEN?

Ik in elk geval niet

dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:56:00 #24
631 GHaven
pi_203149
quote:
op 10-19-1999 om 09:49 PM schreef weathergirl het volgende:
Sociale (bla bla ...)elk geval niet

Je zult wel gelijk hebben weathergirl, maar het blijft vreemd om de woorden "Mona" en "kijkgenot" in 1 zin te lezen.

dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:57:00 #25
995 PeteRp
What a decade!
pi_203150
quote:
(...) een beetje stoken komt alleen maar ten goede aan het kijkgenot.

Je hebt helemaal gelijk. Dat is het dan ook het dubbele. Ik heb dan ook gestemd op Bart, terwijl ik Sabine een bitch vind.

Tell the others!
pi_203151
Ik denk inderdaad dat we het van Mona moeten hebben als Sabine weg is. Alleen Mona kan Bart uit de eerste hand vertellen, op het moment dat hij vreselijk gebukt gaat onder liefdesverdriet, dat de liefde bij Sabine helemaal niet zo diep zat. En alleen Mona is wanhopig genoeg om Ruuds rug te epileren en wanhopig genoeg om hem straks echt op te gaan geilen. En dan wordt het pas echt leuk. Het is toch al een neanderthaler maar dan komt ie denk ik pas goed los....
Nietzsche: God is dood
God: Nietzsche is dood
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 23:35:00 #27
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203152
Weet je, iemand hierboven zei het al: ik ben bang dat die zeug bij nieuwe gropejes komt...

Neem nou Ruud; volgens mij kunnen die het best aardig met elkaar vinden...

Maar toch; Mona mag nog zoveel vrinedjes hebben onder de mannen: Biance en Karin hebben een hekel aan haar lijkt me...

En dat is toch vreselijk belangrijk voor een secreet als Mona? Als Mona geen roddel-vriendin meer heeft, dan is ze alleen...

En wat betreft Sabine; ALLEMACHTIG WAT EEN SNEE is dat zeg, maar dat wisten we al...

Gegroet,

Michel

-E. Cartman '99

pi_203153
Nou inderdaad, wat mij betreft ligt die trut er morgen al uit
*ik weet het zeker ze hebben dit met z'n 3en afgesproken*

Wat een vuil huigelaars wijf zeg !!

Ik heb tot nu toe nog aan niemand een hekel gehad, maar van die Mona gaan mijn haren overeind staan, ze houd continu in de gaten of de camera's haar volgen en als dat zo is dan geeft ze opeens Ruud een knuffel ofzo, het is een doortrapt wijf wat jammer dat ze niet genomineerd is !!

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  woensdag 20 oktober 1999 @ 00:14:00 #29
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203154
Ha!

Weer een lid voor onze anti-mona club...

Michel

-E. Cartman '99

woensdag 20 oktober 1999 @ 03:18:00 #30
248 CAT
World Traveller
pi_203155
Hoewel ik er ABSOLUUT niet aan moet denken om met MONA in één huis te zitten wordt ik wel erg opstandig door dit gelul. MONA stookt en roddelt netzo als alle anderen maar daar wordt NIKS van gezegd! Bianca weet dat zo mooi in te pakken met haar zg. intelligente uitspraken, Karin met haar zg. lieve stemmetje, ruud met zijn teddyberen-kop!
Hoezo alleen maar zien wat je wil zien?????? Hoezo objectief?
DAG HET NIE!
-=***One nation under a groove***=-
pi_203156
quote:
op 10-20-1999 om 03:18 AM schreef CAT het volgende:
MONA stookt en roddelt netzo als alle anderen maar daar wordt NIKS van gezegd! Bianca weet dat zo mooi in te pakken met haar zg. intelligente uitspraken...

Inderdaad. Vond het echt geweldig hoe Bianca Sabine (& Bart) nog wat liep te fokken na het bekend maken van de nominaties: "Jullie moeten nu wel gaan bedenken hoe jullie het gaandoen. jullie worden immers uit elkaar gehaald." Hoogtepunt van de uitzending, vond ik.

- WatHadJeDan
  woensdag 20 oktober 1999 @ 05:23:00 #32
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_203157
Ik kan mij ook helemaal vinden in een anti-mona club, dat wijf is echt een
Wat me trouwens verbaast, is dat er zo weinig info vrijkomt op fokzine van mensen die ze real-life kennen, of hebben ze geen vrienden?
Life is what you make it.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 08:36:00 #33
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_203158
he he eindelijk een topic waar over Mona kunnen braken

Mona was gisteren weer lekker op dreef met haar geroddel. Wat wel leuk is dat VOO het leuk belicht en het zelf ook in de gaten heeft. Ik denk dat ze bij VOO misschien ook wel zoiets hebben smoel houwe !
Ben benieuwd wat Mona gaat doen als ze niet meer met Benzine kan ouwehoeren. Wie wordt dan het slachtoffer ? Ja zegt Mona " Ik zei het toch het is afgsproken werk " jeeez get a life !

The Guru is present

woensdag 20 oktober 1999 @ 09:54:00 #34
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203159
quote:
op 10-20-1999 om 03:18 AM schreef CAT het volgende:
Hoewel ik er ABSOLUUT niet aan moet denken om met MONA in één huis te zitten wordt ik wel erg opstandig door dit gelul. MONA stookt en roddelt netzo als alle anderen maar daar wordt NIKS van gezegd! Bianca weet dat zo mooi in te pakken met haar zg. intelligente uitspraken, Karin met haar zg. lieve stemmetje, ruud met zijn teddyberen-kop!
Hoezo alleen maar zien wat je wil zien?????? Hoezo objectief?
DAG HET NIE!

Nou, ben ik het daar niet mee eens... Tuurlijk, iedereen roddelt... Maar Mona (vanaf nu te noemen) vind ik meer een huichelaar...

Ze loopt de ene minuut mee te praten met Benzine (ook goed trouwens die naam) en de minutt daarna zie je haar met Ruud etc lullen... Gatver...

Dus, OK, iedereen roddelt, maar sinds weet dat haar vriendinnetje er wordt uit gegooid, zie je haar nu al slijmen met de rest...

------------------
Michel

-E. Cartman '99

[Dit bericht is gewijzigd door miko (Datum 20 Oktober 1999).]

Michel

-E. Cartman '99

pi_203160
slijmen met de rest ? doet ze inderdaad maar dat deed ze al een tijdje en is ook wel normaal denk ik, ze wil toch ook 250.000 ballen winnen en moet straks toch ook verder met die gasten. Niks mis mee, niet dat ik achter mona sta want ik kan haar stem niet uitstaan maar het slijm gedoe zou iedereen doen in die situatie
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 20 oktober 1999 @ 10:22:00 #36
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_203161
thanx Miko !
The Guru is present

woensdag 20 oktober 1999 @ 12:26:00 #37
248 CAT
World Traveller
pi_203162
Ach kom! Er wordt door de anderen net zo gestookt, maar die weten het allemaal zo mooi in te pakken dat het gewoon heel anders overkomnt dat hoe MONA dat doet! Ze zijn allemaal stuk svoor stuk huichelaars op z'n tijd!
-=***One nation under a groove***=-
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:50:00 #38
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_203163
Is misschien wel zo CAT maar het leuke is dat VOO alleen belicht qua schijnheilige roddels. Je moet wel zeggen dat het niveau van roddelkoningin beduidend lager ligt dan de rest. Bij is het duidelijk dat ze lult waar de wind maar staat , de ene keer met Baft en Benzine en de andere keer met de rest. Ben benieuwd hoe de rest zou reageren als ze wisten dat zo aan het stoken was !
The Guru is present

woensdag 20 oktober 1999 @ 14:44:00 #39
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203164
Sja, ik ben benieuwd wie het meest close met wordt...

Ik denk haast wel dat dat Ruud moet worden (sexueel gefrustreerd)

Michel

-E. Cartman '99

woensdag 20 oktober 1999 @ 14:54:00 #40
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_203165
quote:
op 10-19-1999 om 01:57 AM schreef Abrahummie het volgende:
Gaby... Blij je nog te zien!!

Ik kon het dit keer niet laten...

Live young, die fast.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 14:55:00 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_203166
Ik ben geloof ik een van de weinigen, maar ik vind Mona dus echt fantastisch!
Ze doet zich dom voor, maar ondertussen zaait ze tweespalt, krijgt het voor elkaar dat zowel Ruud als Willem op haar geilen, verzint ze fantastische roddels.....
Voordat Mona in BB kwam was het maar een dooie boel, maar sinds zij erbij is....
ruzies, sex, achterdocht1 Helemaal tegek!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_203167
Mona...wegwezen!!!!

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_203168
Het valt me wel op dat de "omschrijvingen" voor de vrouwelijke BB-deelnemers, een stuk minder vriendelijk (en dan ben ik nog mild) zijn, dan voor de mannen.

Vrouwen zijn schijnbaar in één adem te noemen met zeug, snee, doortrapt wijf, meeloopster, roddelaar, dikke trol, lui varken, koe, dikke, vette, domme rund, huichelaar, achterbakse lieden, stokertje, secreet en roddelkoningin ....

Oeps, vergat ik pot stookolie, arrogante, schijnheilige hoer en misbaksel bijna...

Voor de mannen kom ik veel minder en veel minder agressieve termen tegen...

Is daar een reden voor?????

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 17:27:00 #44
631 GHaven
pi_203169
quote:
op 10-20-1999 om 05:22 PM schreef Barbarella het volgende: (bla bla ...)
zeug, snee, doortrapt wijf, meeloopster, roddelaar, dikke trol, lui varken, koe, dikke, vette, domme rund, huichelaar, achterbakse lieden, stokertje, secreet en roddelkoningin ....(bla bla ...)
pot stookolie, arrogante, schijnheilige hoer en misbaksel (bla bla ...)

Als ik deze woorden zo op een rijtje zie staan moet ik spontaan even aan Maurice denken.

En nu moet ik even naar de plee
( )

woensdag 20 oktober 1999 @ 18:28:00 #45
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203170
quote:
op 10-20-1999 om 02:55 PM schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben geloof ik een van de weinigen, maar ik vind Mona dus echt fantastisch!
Ze doet zich dom voor, maar ondertussen zaait ze tweespalt, krijgt het voor elkaar dat zowel Ruud als Willem op haar geilen, verzint ze fantastische roddels.....
Voordat Mona in BB kwam was het maar een dooie boel, maar sinds zij erbij is....
ruzies, sex, achterdocht1 Helemaal tegek!

Ik geef toe... Zo kan je het ook bekijken...

Maar de argumenten die je noemt zijn voor mij juist de argumenten haar uit te

Michel

-E. Cartman '99

woensdag 20 oktober 1999 @ 18:33:00 #46
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203171
quote:
op 10-20-1999 om 05:22 PM schreef Barbarella het volgende:
Het valt me wel op dat de "omschrijvingen" voor de vrouwelijke BB-deelnemers, een stuk minder vriendelijk (en dan ben ik nog mild) zijn, dan voor de mannen.

Vrouwen zijn schijnbaar in één adem te noemen met zeug, snee, doortrapt wijf, meeloopster, roddelaar, dikke trol, lui varken, koe, dikke, vette, domme rund, huichelaar, achterbakse lieden, stokertje, secreet en roddelkoningin ....

Oeps, vergat ik pot stookolie, arrogante, schijnheilige hoer en misbaksel bijna...

Voor de mannen kom ik veel minder en veel minder agressieve termen tegen...

Is daar een reden voor?????

hahahah...

Ik heb er geen reden voor, maar ben je wel eeuwig dankbaar dat je ze even op een rijtje hebt gezet...

Je moet toch toegeven... Ze zijn wel leuk heh?

Zeug en Snee zijn mijn favoriet...

Michel

-E. Cartman '99

donderdag 21 oktober 1999 @ 12:20:00 #47
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_203172
Hebben jullie nog in de weer zien gaan met de grasmaaier ? (vanochtend op de streams) Zijn haar benen zo behaard dat ze dit om de dag moet doen of zo ?
Het wordt tijd dat ze haar rug ook is laat scheren

Ook zei ze gisteren dat ze wel is op Ruud zijn paard wilde rijden. En dat ze soms geen zin in sex had. Nou daar kan ik me iets bij voorstellen, wie wil daar nou op klimmen ! maar ja een vuilniszak doet wonderen natuurlijk !

The Guru is present

donderdag 21 oktober 1999 @ 13:36:00 #48
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203173
Ach, is gewoon vatsig om het zo maar eens uit te drukken...

Arme arme arme man die met haar samen moet leven... Ik vind 30 minuten per dag (van 20:00 tot 20:30) al vervelend... moet je voorstellen; 24 uur....

Michel

-E. Cartman '99

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')