Ik erger me helemaal blauw aan dat wijf zeg; zoals ze praat, en CONSTANT en ALTIJD aanwezig moet zijn...
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
enne ze blijft nog wel ff hoor want ze kan het ook best met de andere vinden..
Toch ben ik bang dat "mona leren kennen"
voor de anderen reden zal zijn de ietwat verloren collectiviteit onder het bed van B&S uit te slepen en voor een goed doel (greenpeace) in te zetten.
Bart kan nog herrijzen, mona kan m.i. alleen maar zakken.
Zeker wat betreft het roddelen...
Met de rest is het allemaal veel oppervlakkiger, en Mona lijkt me typisch zo'n wijf dat niet kan zonder een persoon waar ze mee kan 'communiceren'...
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.
-E. Cartman '99
quote:
op 10-18-1999 om 10:52 PM schreef Plato het volgende:
Geweldig, eindelijk iemand die het met me eens is (zie weegschaal-scene in dit forum). Ik erger me ook ENORM aan Mona, dat dikke, vette, domme rund wat niks, maar dan ook niks toevoegt!En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.
We zouden eigenlijk een anti-Mona-Fanclub site moeten openen: wedden dat het een hit wordt?
-E. Cartman '99
Ik verbied Mona overigens wel om nog een keer te zingen. Dat doet een mens niet veel goed.
Toedeloe!!
Roddelaars en achterbakse lieden kunnen we niet gebruiken.
DUMPEN!!!!ZSM!!!!!
quote:
[b]op 10-19-1999 om 04:27 PM schreef Gaby het volgende: dat was (bla bla ...)verbaasde me wel alleen bart man (waren toch vrienden)
Verbaast me niks. Bart is een doodgewone man want:
- Loopt lul achterna
- Weet alles beter
- Snapt(for the time being) niks van vrouwen
dus:
- Heeft hekel aan Mona
quote:
op 10-18-1999 om 10:54 PM schreef miko het volgende:
Trouwens, de enige reden dat Mona mag blijven is dat de bewoners zich irriteren aan het stelletje B&S... En de regel van Veronica dat de twee meest genomineerden als keuze dienen voor het publiek is doorslaggevend; als Mona ook te kiezen zou zijn geweest voor ons dan was ze misschien weg gestuurd door het publiek...
Misschien, misschien
quote:
op 10-18-1999 om 10:56 PM schreven miko & PLATO het volgende:
Geweldig, eindelijk iemand die het met me eens is (zie weegschaal-scene in dit forum). Ik erger me ook ENORM aan Mona, dat dikke, vette, domme rund wat niks, maar dan ook niks toevoegt!
En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.------------------
We zouden eigenlijk een anti-Mona-Fanclub site moeten openen: wedden dat het een hit wordt?
![]()
Vrienden, broeders, eindelijk kerels naar mijn hart. WEG MET MONA fanclub ik ben erbij
Zij probeert ieders vriendje te zien... OOK met degene over wie zij die dag nog kwaad heeft gesproken... hoe achterbaks kun je zijn????
Er zijn voor mij duidelijk twee kampen zichtbaar geworden. De groep met enige sociale intelligentie en de groep roddel en achterklap. De laatste wordt aangevoerd door Sabine en direct gevolgd door Mona. Bart laat zich ongelukkigerwijs meeslepen, iets wat ie volgens mij eigenlijk niet wil. Dat merk je ook als hij niet wil bevestigen dat hij 100 % zeker is van een complot. Merk trouwens op dat iedereen zijn nominatie heeft verantwoord (heel dapper, had niet gehoeven), behalve de mensen uit de laatste groep.
JULLIE WILLEN TOCH NIET DE REST VAN HET JAAR NAAR VAN DIE SOFTNEUZELENDE PSYCHOLOGISCHE HARMONIEUZE TROEP KIJKEN?
Ik in elk geval niet
quote:
op 10-19-1999 om 09:49 PM schreef weathergirl het volgende:
Sociale (bla bla ...)elk geval niet
quote:
(...) een beetje stoken komt alleen maar ten goede aan het kijkgenot.
Je hebt helemaal gelijk. Dat is het dan ook het dubbele. Ik heb dan ook gestemd op Bart, terwijl ik Sabine een bitch vind.
Neem nou Ruud; volgens mij kunnen die het best aardig met elkaar vinden...
Maar toch; Mona mag nog zoveel vrinedjes hebben onder de mannen: Biance en Karin hebben een hekel aan haar lijkt me...
En dat is toch vreselijk belangrijk voor een secreet als Mona? Als Mona geen roddel-vriendin meer heeft, dan is ze alleen...
En wat betreft Sabine; ALLEMACHTIG WAT EEN SNEE is dat zeg, maar dat wisten we al...
Gegroet,
-E. Cartman '99
Wat een vuil huigelaars wijf zeg !!
Ik heb tot nu toe nog aan niemand een hekel gehad, maar van die Mona gaan mijn haren overeind staan, ze houd continu in de gaten of de camera's haar volgen en als dat zo is dan geeft ze opeens Ruud een knuffel ofzo, het is een doortrapt wijf wat jammer dat ze niet genomineerd is !!
Weer een lid voor onze anti-mona club...
-E. Cartman '99
quote:
op 10-20-1999 om 03:18 AM schreef CAT het volgende:
MONA stookt en roddelt netzo als alle anderen maar daar wordt NIKS van gezegd! Bianca weet dat zo mooi in te pakken met haar zg. intelligente uitspraken...
Inderdaad. Vond het echt geweldig hoe Bianca Sabine (& Bart) nog wat liep te fokken na het bekend maken van de nominaties: "Jullie moeten nu wel gaan bedenken hoe jullie het gaandoen. jullie worden immers uit elkaar gehaald." Hoogtepunt van de uitzending, vond ik.
Mona was gisteren weer lekker op dreef met haar geroddel. Wat wel leuk is dat VOO het leuk belicht en het zelf ook in de gaten heeft. Ik denk dat ze bij VOO misschien ook wel zoiets hebben smoel houwe !
Ben benieuwd wat Mona gaat doen als ze niet meer met Benzine kan ouwehoeren. Wie wordt dan het slachtoffer ? Ja zegt Mona " Ik zei het toch het is afgsproken werk " jeeez get a life !
quote:
op 10-20-1999 om 03:18 AM schreef CAT het volgende:
Hoewel ik er ABSOLUUT niet aan moet denken om met MONA in één huis te zitten wordt ik wel erg opstandig door dit gelul. MONA stookt en roddelt netzo als alle anderen maar daar wordt NIKS van gezegd! Bianca weet dat zo mooi in te pakken met haar zg. intelligente uitspraken, Karin met haar zg. lieve stemmetje, ruud met zijn teddyberen-kop!
Hoezo alleen maar zien wat je wil zien?????? Hoezo objectief?
DAG HET NIE!
Nou, ben ik het daar niet mee eens... Tuurlijk, iedereen roddelt... Maar Mona (vanaf nu te noemen) vind ik meer een huichelaar...
Ze loopt de ene minuut mee te praten met Benzine (ook goed trouwens die naam) en de minutt daarna zie je haar met Ruud etc lullen... Gatver...
Dus, OK, iedereen roddelt, maar sinds weet dat haar vriendinnetje er wordt uit gegooid, zie je haar nu al slijmen met de rest...
------------------
Michel
-E. Cartman '99
[Dit bericht is gewijzigd door miko (Datum 20 Oktober 1999).]
-E. Cartman '99
Ik denk haast wel dat dat Ruud moet worden (sexueel gefrustreerd)
-E. Cartman '99
quote:
op 10-19-1999 om 01:57 AM schreef Abrahummie het volgende:
Gaby... Blij je nog te zien!!
Ik kon het dit keer niet laten...
Vrouwen zijn schijnbaar in één adem te noemen met zeug, snee, doortrapt wijf, meeloopster, roddelaar, dikke trol, lui varken, koe, dikke, vette, domme rund, huichelaar, achterbakse lieden, stokertje, secreet en roddelkoningin ....
Oeps, vergat ik pot stookolie, arrogante, schijnheilige hoer en misbaksel bijna...
Voor de mannen kom ik veel minder en veel minder agressieve termen tegen...
Is daar een reden voor?????
quote:
op 10-20-1999 om 05:22 PM schreef Barbarella het volgende: (bla bla ...)
zeug, snee, doortrapt wijf, meeloopster, roddelaar, dikke trol, lui varken, koe, dikke, vette, domme rund, huichelaar, achterbakse lieden, stokertje, secreet en roddelkoningin ....(bla bla ...)
pot stookolie, arrogante, schijnheilige hoer en misbaksel (bla bla ...)
En nu moet ik even naar de plee
( )
quote:
op 10-20-1999 om 02:55 PM schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben geloof ik een van de weinigen, maar ik vind Mona dus echt fantastisch!
Ze doet zich dom voor, maar ondertussen zaait ze tweespalt, krijgt het voor elkaar dat zowel Ruud als Willem op haar geilen, verzint ze fantastische roddels.....
Voordat Mona in BB kwam was het maar een dooie boel, maar sinds zij erbij is....
ruzies, sex, achterdocht1 Helemaal tegek!
Ik geef toe... Zo kan je het ook bekijken...
Maar de argumenten die je noemt zijn voor mij juist de argumenten haar uit te
-E. Cartman '99
quote:
op 10-20-1999 om 05:22 PM schreef Barbarella het volgende:
Het valt me wel op dat de "omschrijvingen" voor de vrouwelijke BB-deelnemers, een stuk minder vriendelijk (en dan ben ik nog mild) zijn, dan voor de mannen.Vrouwen zijn schijnbaar in één adem te noemen met zeug, snee, doortrapt wijf, meeloopster, roddelaar, dikke trol, lui varken, koe, dikke, vette, domme rund, huichelaar, achterbakse lieden, stokertje, secreet en roddelkoningin ....
Oeps, vergat ik pot stookolie, arrogante, schijnheilige hoer en misbaksel bijna...
Voor de mannen kom ik veel minder en veel minder agressieve termen tegen...
Is daar een reden voor?????
hahahah...
Ik heb er geen reden voor, maar ben je wel eeuwig dankbaar dat je ze even op een rijtje hebt gezet...
Je moet toch toegeven... Ze zijn wel leuk heh?
Zeug en Snee zijn mijn favoriet...
-E. Cartman '99
Ook zei ze gisteren dat ze wel is op Ruud zijn paard wilde rijden. En dat ze soms geen zin in sex had. Nou daar kan ik me iets bij voorstellen, wie wil daar nou op klimmen ! maar ja een vuilniszak doet wonderen natuurlijk !
Arme arme arme man die met haar samen moet leven... Ik vind 30 minuten per dag (van 20:00 tot 20:30) al vervelend... moet je voorstellen; 24 uur....
-E. Cartman '99
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |