abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 1999 @ 22:41:00 #1
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203126
OK, ze mag deze ronde dan wel doorgekomen zijn, maar ze heeft zometeen haar vriendin niet meer: Sabine vliegt er zeker uit, en dan staat Mona dus alleen: heeft ze niemand meer waar ze 'mee kan praten'...

Ik erger me helemaal blauw aan dat wijf zeg; zoals ze praat, en CONSTANT en ALTIJD aanwezig moet zijn...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

maandag 18 oktober 1999 @ 22:46:00 #2
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_203127
HAHAHAHAHAHAHAh en iedereen maar mona wegstemmen hier ze is maar 1 of 2 keer genomineerd hahaha..

enne ze blijft nog wel ff hoor want ze kan het ook best met de andere vinden..

pi_203128
Ze is gewoon een meeloopster... nu gaat alleen donderdag degene waar ze het hardst achteraan waggelde eruit, dus moet ze een nieuw vriendje/vriendinnetje zoeken... misschien is Bart wat, een goeie blowjob en je bent beste maatjes met Bartje.

maandag 18 oktober 1999 @ 22:50:00 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_203129
Toegegeven chantal, deze ronde is voor jou!

Toch ben ik bang dat "mona leren kennen"
voor de anderen reden zal zijn de ietwat verloren collectiviteit onder het bed van B&S uit te slepen en voor een goed doel (greenpeace) in te zetten.

Bart kan nog herrijzen, mona kan m.i. alleen maar zakken.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 18 oktober 1999 @ 22:51:00 #5
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203130
OK, ze praat ook wel met anderen, maar je ziet toch ook wel dat zij en Sabine op dezelfde golflengte zitten...

Zeker wat betreft het roddelen...

Met de rest is het allemaal veel oppervlakkiger, en Mona lijkt me typisch zo'n wijf dat niet kan zonder een persoon waar ze mee kan 'communiceren'...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_203131
Geweldig, eindelijk iemand die het met me eens is (zie weegschaal-scene in dit forum). Ik erger me ook ENORM aan Mona, dat dikke, vette, domme rund wat niks, maar dan ook niks toevoegt!

En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.

Als je bang bent dat mensen erachter komen dat je iets slechts hebt gedaan, heeft het slechte iets goeds. Als je hoopt dat anderen zien dat je iets goeds doet, heeft het goede iets slechts.
  maandag 18 oktober 1999 @ 22:53:00 #7
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_203132
Optimist
Live young, die fast.
  maandag 18 oktober 1999 @ 22:54:00 #8
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203133
Trouwens, de enige reden dat Mona mag blijven is dat de bewoners zich irriteren aan het stelletje B&S... En de regel van Veronica dat de twee meest genomineerden als keuze dienen voor het publiek is doorslaggevend; als Mona ook te kiezen zou zijn geweest voor ons dan was ze misschien weg gestuurd door het publiek...
Michel

-E. Cartman '99

maandag 18 oktober 1999 @ 22:56:00 #9
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203134
quote:
op 10-18-1999 om 10:52 PM schreef Plato het volgende:
Geweldig, eindelijk iemand die het met me eens is (zie weegschaal-scene in dit forum). Ik erger me ook ENORM aan Mona, dat dikke, vette, domme rund wat niks, maar dan ook niks toevoegt!

En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.

We zouden eigenlijk een anti-Mona-Fanclub site moeten openen: wedden dat het een hit wordt?

Michel

-E. Cartman '99

maandag 18 oktober 1999 @ 23:04:00 #10
521 ruby
Hell yeah!
pi_203135
Ik denk persoonlijk dat Mona best goed in de groep ligt dus ik betwijfel het of zij gauw genomineerd wordt.

Ik verbied Mona overigens wel om nog een keer te zingen. Dat doet een mens niet veel goed.

Toedeloe!!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_203136
quote:
op 10-18-1999 om 10:53 PM schreef GeGs het volgende:
Optimist

Gaby... Blij je nog te zien!!

pi_203137
Geef mij de vissen maar die doen niet zo moeilijk, en een cameraatje daarop zou ook leuk zijn! Saaier kan het niet zijn!
You know what it is?......You don't KNOW!
pi_203138
Helemaaaaaaal mee eens
Mona exit
op'hoepelen'
Komt niets uit
meeloper, denkt met de "goede" mensen mee te lopen maar heeft gedateerde informatie.

Roddelaars en achterbakse lieden kunnen we niet gebruiken.
DUMPEN!!!!ZSM!!!!!

Live your life

pi_203139
[quote]op 10-18-1999 om 10:46 PM schreef chantal het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAh en iedereen maar mona wegstemmen hier ze is maar 1 of 2 keer genomineerd hahaha..
quote]
dat was in het begin erg ja de laatste paar dagen gingen ook wij overstaag en sloegen om naar sabine. De nominaties voor mona verbaasde me wel alleen bart man (waren toch vrienden)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 16:34:00 #15
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_203140
quote:
[b]op 10-19-1999 om 04:27 PM schreef Gaby het volgende: dat was (bla bla ...)verbaasde me wel alleen bart man (waren toch vrienden)

Verbaast me niks. Bart is een doodgewone man want:
- Loopt lul achterna
- Weet alles beter
- Snapt(for the time being) niks van vrouwen
dus:
- Heeft hekel aan Mona

Haalt gelijk bij rechter.
pi_203141
Dat toetje nog maximaal twee weken erin?? Welnee man, als straks Sabbart zijn opgestapt begint die dikke trol gewoon bij Ruud en Willem. Ruud's ballen knallen binnenkort bijna uit elkaar en mona stelt haar spleet dan even ter beschikking. Willem is tegen die tijd ook de schaamte voorbij en mag 'm er dan bij mona ook nog even doorheengieren. Dat raakt tutan tussen die drie let maar op.
a friend is someone who let's you help !
pi_203142
quote:
op 10-18-1999 om 10:54 PM schreef miko het volgende:
Trouwens, de enige reden dat Mona mag blijven is dat de bewoners zich irriteren aan het stelletje B&S... En de regel van Veronica dat de twee meest genomineerden als keuze dienen voor het publiek is doorslaggevend; als Mona ook te kiezen zou zijn geweest voor ons dan was ze misschien weg gestuurd door het publiek...

Misschien, misschien

dinsdag 19 oktober 1999 @ 18:39:00 #18
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_203143
quote:
op 10-18-1999 om 10:56 PM schreven miko & PLATO het volgende:

------------------

We zouden eigenlijk een anti-Mona-Fanclub site moeten openen: wedden dat het een hit wordt?

Vrienden, broeders, eindelijk kerels naar mijn hart. WEG MET MONA fanclub ik ben erbij

Forum ® us
pi_203144
Nee, Mona moet niet weg. Als straks BientjeVitamientje weg is, dan hebben we niet veel meer om op af te geven. Daarvoor moet Mona blijven, wat is het BB-huis zonder dom wicht? Enne...die postcodes halen ze ook niet. (oooh? alle vier de nummertjes??)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203145
Mona Moet WEL weg... heb net de BB-uitzending gezien ben nog steeds van mening dat Monatje een Stokertje is... constant roddelen tgunstev. haar gesprekspartner...

Zij probeert ieders vriendje te zien... OOK met degene over wie zij die dag nog kwaad heeft gesproken... hoe achterbaks kun je zijn????

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_203146
Ik vind mona eigenlijk best wel een lekker wijf, van mijn mag ze blijven.

Twente rules
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 20:45:00 #22
995 PeteRp
What a decade!
pi_203147
Voor those of you die de uitzending net hebben gezien: Tjezus, wat een secreet is die Mona zeg. Slijmen met Ruud en roddelen over Sabine en vervolgens lekker Bart en Sabien opstoken met haar complot-theorie. (We hebben het allemaal kunnen zien: er was geen nominatie-complot).

Er zijn voor mij duidelijk twee kampen zichtbaar geworden. De groep met enige sociale intelligentie en de groep roddel en achterklap. De laatste wordt aangevoerd door Sabine en direct gevolgd door Mona. Bart laat zich ongelukkigerwijs meeslepen, iets wat ie volgens mij eigenlijk niet wil. Dat merk je ook als hij niet wil bevestigen dat hij 100 % zeker is van een complot. Merk trouwens op dat iedereen zijn nominatie heeft verantwoord (heel dapper, had niet gehoeven), behalve de mensen uit de laatste groep.

Tell the others!
pi_203148
Sociale intelligentie? Laat me niet lachen! Die semi-psychologe Bianca zeker. Laat Mona maar zitten hoor, een beetje stoken komt alleen maar ten goede aan het kijkgenot.

JULLIE WILLEN TOCH NIET DE REST VAN HET JAAR NAAR VAN DIE SOFTNEUZELENDE PSYCHOLOGISCHE HARMONIEUZE TROEP KIJKEN?

Ik in elk geval niet

dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:56:00 #24
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_203149
quote:
op 10-19-1999 om 09:49 PM schreef weathergirl het volgende:
Sociale (bla bla ...)elk geval niet

Je zult wel gelijk hebben weathergirl, maar het blijft vreemd om de woorden "Mona" en "kijkgenot" in 1 zin te lezen.

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:57:00 #25
995 PeteRp
What a decade!
pi_203150
quote:
(...) een beetje stoken komt alleen maar ten goede aan het kijkgenot.

Je hebt helemaal gelijk. Dat is het dan ook het dubbele. Ik heb dan ook gestemd op Bart, terwijl ik Sabine een bitch vind.

Tell the others!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')