Ik erger me helemaal blauw aan dat wijf zeg; zoals ze praat, en CONSTANT en ALTIJD aanwezig moet zijn...
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
enne ze blijft nog wel ff hoor want ze kan het ook best met de andere vinden..
Toch ben ik bang dat "mona leren kennen"
voor de anderen reden zal zijn de ietwat verloren collectiviteit onder het bed van B&S uit te slepen en voor een goed doel (greenpeace) in te zetten.
Bart kan nog herrijzen, mona kan m.i. alleen maar zakken.
Zeker wat betreft het roddelen...
Met de rest is het allemaal veel oppervlakkiger, en Mona lijkt me typisch zo'n wijf dat niet kan zonder een persoon waar ze mee kan 'communiceren'...
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.
-E. Cartman '99
quote:
op 10-18-1999 om 10:52 PM schreef Plato het volgende:
Geweldig, eindelijk iemand die het met me eens is (zie weegschaal-scene in dit forum). Ik erger me ook ENORM aan Mona, dat dikke, vette, domme rund wat niks, maar dan ook niks toevoegt!En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.
We zouden eigenlijk een anti-Mona-Fanclub site moeten openen: wedden dat het een hit wordt?
-E. Cartman '99
Ik verbied Mona overigens wel om nog een keer te zingen. Dat doet een mens niet veel goed.
Toedeloe!!
Roddelaars en achterbakse lieden kunnen we niet gebruiken.
DUMPEN!!!!ZSM!!!!!
quote:
[b]op 10-19-1999 om 04:27 PM schreef Gaby het volgende: dat was (bla bla ...)verbaasde me wel alleen bart man (waren toch vrienden)
Verbaast me niks. Bart is een doodgewone man want:
- Loopt lul achterna
- Weet alles beter
- Snapt(for the time being) niks van vrouwen
dus:
- Heeft hekel aan Mona
quote:
op 10-18-1999 om 10:54 PM schreef miko het volgende:
Trouwens, de enige reden dat Mona mag blijven is dat de bewoners zich irriteren aan het stelletje B&S... En de regel van Veronica dat de twee meest genomineerden als keuze dienen voor het publiek is doorslaggevend; als Mona ook te kiezen zou zijn geweest voor ons dan was ze misschien weg gestuurd door het publiek...
Misschien, misschien
quote:
op 10-18-1999 om 10:56 PM schreven miko & PLATO het volgende:
Geweldig, eindelijk iemand die het met me eens is (zie weegschaal-scene in dit forum). Ik erger me ook ENORM aan Mona, dat dikke, vette, domme rund wat niks, maar dan ook niks toevoegt!
En ze kan niet eens hoepelen, dat was het enige dat ze hoefde te doen! Klote dat ze buiten schot bleef bij de nominatie, maar inderdaad, één of twee weken en ze is weg.------------------
We zouden eigenlijk een anti-Mona-Fanclub site moeten openen: wedden dat het een hit wordt?
![]()
Vrienden, broeders, eindelijk kerels naar mijn hart. WEG MET MONA fanclub ik ben erbij
Zij probeert ieders vriendje te zien... OOK met degene over wie zij die dag nog kwaad heeft gesproken... hoe achterbaks kun je zijn????
Er zijn voor mij duidelijk twee kampen zichtbaar geworden. De groep met enige sociale intelligentie en de groep roddel en achterklap. De laatste wordt aangevoerd door Sabine en direct gevolgd door Mona. Bart laat zich ongelukkigerwijs meeslepen, iets wat ie volgens mij eigenlijk niet wil. Dat merk je ook als hij niet wil bevestigen dat hij 100 % zeker is van een complot. Merk trouwens op dat iedereen zijn nominatie heeft verantwoord (heel dapper, had niet gehoeven), behalve de mensen uit de laatste groep.
JULLIE WILLEN TOCH NIET DE REST VAN HET JAAR NAAR VAN DIE SOFTNEUZELENDE PSYCHOLOGISCHE HARMONIEUZE TROEP KIJKEN?
Ik in elk geval niet
quote:
op 10-19-1999 om 09:49 PM schreef weathergirl het volgende:
Sociale (bla bla ...)elk geval niet
quote:
(...) een beetje stoken komt alleen maar ten goede aan het kijkgenot.
Je hebt helemaal gelijk. Dat is het dan ook het dubbele. Ik heb dan ook gestemd op Bart, terwijl ik Sabine een bitch vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |