als hij zijn beloftes niet nakomt, mag jij gewoon winkelenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef Syrena het volgende:
Buschetta> Awww lief!
Hij belde net(goooh toevallig). Dus ik roep meteen: EN WAKKER? Hij: Ik sliep heulegaar niet
Zijn ouders waren thuisgekomen, hadden hallo geroepen en hij teruggeroepen maar dat hadden ze niet gehoord. En hij dacht dat we vanavond hadden afgesproken.
Nou neeeeeee dus. En toen heb ik hem een schuldgevoel aangepraat door te vertellen dat ik zoooo lekker had gekooktVOOR MEZELF. En vanaf nu ga ik dus de controlfreak GF zijn die ik ook gewoon ben. Scheelt me een hoop frustratie.
Al moet ik nu niet denken aan het feit dat ik dus de halve dag bij de H&M had kunnen shoppenEnzo.
Oh, daar boor je andere frustratie aanquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Je kunt lullen wat je wil.....Toch gaat ie je neuken vanavond.
Ik had daarstraks bijna een Nokia N73 gekocht, maar daar heb ik dan toch alleen mijn eigen bankrekening mee.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:35 schreef MASD het volgende:
[..]
als hij zijn beloftes niet nakomt, mag jij gewoon winkelen
Nu wordt het juist pas interssant geloof ik.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh, daar boor je andere frustratie aanLaat ik daar niet over beginnen
![]()
je moet geen mobieltjes kopenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had daarstraks bijna een Nokia N73 gekocht, maar daar heb ik dan toch alleen mijn eigen bankrekening mee.
Helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |