abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53033336
ARGH kerels, je kan d'r ook niks mee Ik zit de hele dag al te wachten, boodschapjes gedaan, want "dan kom ik morgen wel naar je toe". Uiteindelijk maar eens bellen waar meneer dan wel blijft, neemt z'n moeder z'n mobiel op. "Ja hij ligt in bed" (insert hier een toon van moederlijke bezorgdheid).

"Oh. Ik.Bel.Om.Te.Vragen.Waar.Hij.Blijft" (insert hier de onderdrukte woede van de vriendin en bedenk er een paar scheldwoorden bij, heb ik ook gedaan)(gedacht dus, niet gezegd).

Oh nou ja, ik kan 'm wel ff wakker maken.... (insert moederlijk getwijfel) maahaarr...hij zei dat hij hier mee at en dan naar jou toe komt

"Oh.Nou. Dan. Zie.Ik.'M.Wel.Verschijnen" en wat ik wilde zeggen was: Is GVD te moeilijk om even te bellen hoe laat je komt lamzak?! Ik had met mijn hele zaterdag leukere dingen kunnen doen dan boodschappen voor een maaltijd die dus niet gemaakt hoefde te worden en wachten op iemand terwijl dat dus kennelijk niet de bedoeling was

Klacht: Lamzakken die niks laten weten
Klacht2: Stomme vriendinnen die niet meteen duidelijkheid eisen na "ik kom morgen" omdat ze niet als een controlfreak over willen komen.

En klacht 3, waarom kan ik nooit lang genoeg boos stomend nijdig blijven tot de kerel in kwestie hier is en dan ff lekker schelden?

GRRRRR
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:17:30 #2
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53033353
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:16 schreef Syrena het volgende:
ARGH kerels, je kan d'r ook niks mee
pot!!!!1111

PS: dat is + de titel het enige wat ik heb gelezen
pi_53033388
Anders kom ik wel even langs
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_53033401
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:17 schreef RickoKun het volgende:
pot!!!!1111
Ik heb ook een goeie vriendin die chronisch te laat komt. Dus dat lost het ook niet op.
Ook een rekbaar begrip trouwens is: Ik kom 's middags. MIJN 's middags is 1 uur, uiterlijk 2 uur. ZIJN middag: 3 uur en het liefst 4.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53033414
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:18 schreef StateOfMind het volgende:
Anders kom ik wel even langs
Ja hoe laat dan want ik moet wel eerst nog afwassen...
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:21:33 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53033429
Waarom ligt 'ie NU nog op bed dan?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:23:19 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53033465
een mokkel uit 1976 dat een vriendje heeft dat tot na 12 uur in z'n nest ligt en nog bij mammie woont

Je weet ze er wel tussen uit te zoeken he ?

whoehahahahaa.
pi_53033472
Je zusje is knapper
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_53033485
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom ligt 'ie NU nog op bed dan?
Hij zei gisteren dat hij om 21 uur bezoek kreeg die avond. Zal er wel mee te maken hebben.
Ik ga vanavond gewoon op tijd naar bed, ik snap nu wel waarom ie op zaterdagavond altijd zat te mekkeren als ik om 12 uur wilde gaan slapen

Ik ga vanavond dus om 12 en we gaan lekker een film kijken die IK leuk vind. Is er iets extreem zoetsappigs op vanaaf?
pi_53033486
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb ook een goeie vriendin die chronisch te laat komt. Dus dat lost het ook niet op.
Ook een rekbaar begrip trouwens is: Ik kom 's middags. MIJN 's middags is 1 uur, uiterlijk 2 uur. ZIJN middag: 3 uur en het liefst 4.
Als je dan zo nodig wil dat iemand "op tijd" komt, spreek dan gewoon een tijd af.
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:24:51 #11
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_53033490
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:23 schreef --- het volgende:
Je zusje is knapper
pi_53033495
Kut Spanjaarden.
pi_53033508
Met wie lag hij in bed dan?
pi_53033522
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:23 schreef Buschetta het volgende:
een mokkel uit 1976 dat een vriendje heeft dat tot na 12 uur in z'n nest ligt en nog bij mammie woont

Je weet ze er wel tussen uit te zoeken he ?

whoehahahahaa.
Ja I know Ik ben er onder valse voorwendselen ingeluisd hoor, toen we wat kregen woonde hij op zichzelf.

Maar jaaaaa, dan komt de "Oh hulp ik word 30" - paniek, moet er ineens een wereldreis gemaakt worden van 6 maanden dus dan nemen we maar ontslag bij de baas en gaan we tot die tijd thuis wonen en geld besparen.
pi_53033527
Als mensen tegen mij zeggen 'morgen' ''s middags' of 'we komen wel langs', dan vraag ik altijd 'hoe laat?'. Geen misverstand mogelijk en als iemand te laat komt kan ik tenminste die ander de schuld geven.

Oftewel, werk aan klacht 2 alvoren je aan klacht 1 begint.
Daarnaast: zoek iemand die niet om 18 uur in bed ligt, tenzij deze persoon tot 10:00 heeft gewerkt
pi_53033542
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:24 schreef McFearless het volgende:

[..]

Als je dan zo nodig wil dat iemand "op tijd" komt, spreek dan gewoon een tijd af.
Ja dat gaat vanaf nu dus ook weer elke keer gebeuren Ik deed het al, maar vergeet je het es een keertje
pi_53033564
nvm - al opgemerkt.
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:28:53 #18
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53033580
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja I know Ik ben er onder valse voorwendselen ingeluisd hoor, toen we wat kregen woonde hij op zichzelf.

Maar jaaaaa, dan komt de "Oh hulp ik word 30" - paniek, moet er ineens een wereldreis gemaakt worden van 6 maanden dus dan nemen we maar ontslag bij de baas en gaan we tot die tijd thuis wonen en geld besparen.
The plot thickens.

Trouwens in je fotoboek zie je eruit als een meisje van 19 dus jij hoeft je i.i.g nog geen zorgen te maken daarover
pi_53033593
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef slaapvaak het volgende:
nvm - al opgemerkt.
Ben jij de vriend in kwestie?
pi_53033606
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat gaat vanaf nu dus ook weer elke keer gebeuren Ik deed het al, maar vergeet je het es een keertje
Eigen schuld dus.. Slotje!!!11
pi_53033650
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:29 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Ben jij de vriend in kwestie?
Ja, ik hou iets teveel van slapen geloof ik.
pi_53033651
Buschetta> Awww lief!

Hij belde net (goooh toevallig). Dus ik roep meteen: EN WAKKER? Hij: Ik sliep heulegaar niet Zijn ouders waren thuisgekomen, hadden hallo geroepen en hij teruggeroepen maar dat hadden ze niet gehoord. En hij dacht dat we vanavond hadden afgesproken.

Nou neeeeeee dus. En toen heb ik hem een schuldgevoel aangepraat door te vertellen dat ik zoooo lekker had gekookt VOOR MEZELF. En vanaf nu ga ik dus de controlfreak GF zijn die ik ook gewoon ben. Scheelt me een hoop frustratie.

Al moet ik nu niet denken aan het feit dat ik dus de halve dag bij de H&M had kunnen shoppen Enzo.
pi_53033654
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:16 schreef Syrena het volgende:
ARGH kerels!
Is al klacht genoeg
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_53033684
Je kunt lullen wat je wil.....Toch gaat ie je neuken vanavond.
pi_53033691
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef Syrena het volgende:
Buschetta> Awww lief!

Hij belde net (goooh toevallig). Dus ik roep meteen: EN WAKKER? Hij: Ik sliep heulegaar niet Zijn ouders waren thuisgekomen, hadden hallo geroepen en hij teruggeroepen maar dat hadden ze niet gehoord. En hij dacht dat we vanavond hadden afgesproken.

Nou neeeeeee dus. En toen heb ik hem een schuldgevoel aangepraat door te vertellen dat ik zoooo lekker had gekookt VOOR MEZELF. En vanaf nu ga ik dus de controlfreak GF zijn die ik ook gewoon ben. Scheelt me een hoop frustratie.

Al moet ik nu niet denken aan het feit dat ik dus de halve dag bij de H&M had kunnen shoppen Enzo.
Hihi, oh nee toch niet.
  Moderator zaterdag 8 september 2007 @ 18:35:16 #26
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53033703
Kom er zo aan. Pffft zeikerd
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:35:34 #27
165512 MASD
Music is dead.
pi_53033711
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef Syrena het volgende:
Buschetta> Awww lief!

als hij zijn beloftes niet nakomt, mag jij gewoon winkelen
Long live music.
pi_53033733
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Je kunt lullen wat je wil.....Toch gaat ie je neuken vanavond.
Oh, daar boor je andere frustratie aan Laat ik daar niet over beginnen
pi_53033753
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:35 schreef MASD het volgende:

[..]

als hij zijn beloftes niet nakomt, mag jij gewoon winkelen
Ik had daarstraks bijna een Nokia N73 gekocht, maar daar heb ik dan toch alleen mijn eigen bankrekening mee.
Helaas.
pi_53033765
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh, daar boor je andere frustratie aan Laat ik daar niet over beginnen
Nu wordt het juist pas interssant geloof ik.
pi_53033824
Pluspunt van dit alles: als ik nijdig ben kook ik wel verdomde lekker
Jammer dat ik niet heb bijgehouden wat ik er allemaal ingemikt heb.
  zaterdag 8 september 2007 @ 18:41:00 #32
165512 MASD
Music is dead.
pi_53033834
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had daarstraks bijna een Nokia N73 gekocht, maar daar heb ik dan toch alleen mijn eigen bankrekening mee.
Helaas.
je moet geen mobieltjes kopen koop aandelen en maak een fortuin
Long live music.
pi_53034228
Ach ik zou het bij jou ook wel iets rekken hoor.. anders is het niet spannend enzo
pi_53040026
hopelijk valt de film mee
blijf je goed voelen in wat je doet en hoe je bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')