pot!!!!1111quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:16 schreef Syrena het volgende:
ARGH kerels, je kan d'r ook niks mee
Ik heb ook een goeie vriendin die chronisch te laat komt. Dus dat lost het ook niet op.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:17 schreef RickoKun het volgende:
pot!!!!1111
Ja hoe laat danquote:
Hij zei gisteren dat hij om 21 uur bezoek kreeg die avond. Zal er wel mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom ligt 'ie NU nog op bed dan?
Als je dan zo nodig wil dat iemand "op tijd" komt, spreek dan gewoon een tijd af.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ook een goeie vriendin die chronisch te laat komt. Dus dat lost het ook niet op.
Ook een rekbaar begrip trouwens is: Ik kom 's middags. MIJN 's middags is 1 uur, uiterlijk 2 uur. ZIJN middag: 3 uur en het liefst 4.
Ja I knowquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:23 schreef Buschetta het volgende:
een mokkel uit 1976 dat een vriendje heeft dat tot na 12 uur in z'n nest ligt en nog bij mammie woont
Je weet ze er wel tussen uit te zoeken he ?
whoehahahahaa.
Ja dat gaat vanaf nu dus ook weer elke keer gebeurenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je dan zo nodig wil dat iemand "op tijd" komt, spreek dan gewoon een tijd af.![]()
The plot thickens.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja I knowIk ben er onder valse voorwendselen ingeluisd hoor, toen we wat kregen woonde hij op zichzelf.
Maar jaaaaa, dan komt de "Oh hulp ik word 30" - paniek, moet er ineens een wereldreis gemaakt worden van 6 maanden dus dan nemen we maar ontslag bij de baas en gaan we tot die tijd thuis wonen en geld besparen.
Ben jij de vriend in kwestie?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef slaapvaak het volgende:
nvm - al opgemerkt.
Eigen schuld dus.. Slotje!!!11quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat gaat vanaf nu dus ook weer elke keer gebeurenIk deed het al, maar vergeet je het es een keertje
![]()
Ja, ik hou iets teveel van slapen geloof ik.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ben jij de vriend in kwestie?
Is al klacht genoegquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:16 schreef Syrena het volgende:
ARGH kerels!
Hihi, oh nee toch niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef Syrena het volgende:
Buschetta> Awww lief!
Hij belde net(goooh toevallig). Dus ik roep meteen: EN WAKKER? Hij: Ik sliep heulegaar niet
Zijn ouders waren thuisgekomen, hadden hallo geroepen en hij teruggeroepen maar dat hadden ze niet gehoord. En hij dacht dat we vanavond hadden afgesproken.
Nou neeeeeee dus. En toen heb ik hem een schuldgevoel aangepraat door te vertellen dat ik zoooo lekker had gekooktVOOR MEZELF. En vanaf nu ga ik dus de controlfreak GF zijn die ik ook gewoon ben. Scheelt me een hoop frustratie.
Al moet ik nu niet denken aan het feit dat ik dus de halve dag bij de H&M had kunnen shoppenEnzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |