Dit is toch duidelijk een klacht..quote:
Goeie klacht... werd ook al misselijk toen ik in [ONZ] keek...quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:05 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
Dit is toch duidelijk een klacht..![]()
Die vrouw links zit ook al te kijken van huh is dat christiaan? Ze pauzeert het eten van een broodje kroket zelfs...quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Is dat niet die Christiaan? Die altijd de nieuwspost van hier kopieert naar de FP?![]()
Ze heeft wel een gans lekker brooyke vast! .. En mayo op haar lip..:')quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:17 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Die vrouw links zit ook al te kijken van huh is dat christiaan?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef wise het volgende:
ik vind het anders geweldig:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef wise het volgende:
ik vind het anders geweldig:
[afbeelding]
Dat wijf aan de linkerkant met haar broodje.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Is dat niet die Christiaan? Die altijd de nieuwspost van hier kopieert naar de FP?![]()
GMTAquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
n00bquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
[[url=http://fotoboek.fok.nl//userpics/99461/Smullen%20met%20decoratie.JPG[img]
[img]http://fotoboek.fok.nl//userpics/99461/Breezer%20Ananas.JPG]afbeelding[/url]]
Die "chica" linksquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:13 schreef Samcali het volgende:
Topicstarter gebruikt zijn duim liever voor andere doeleindenThumb fucking
quote:ik ben echt verzot op duimen
Breezah ananas..quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god, worldpimber en balckrhino in ''en topic samen, als dat maar goed gaat
Voor iemand die woont in een provicie waarvan word beweerd dat ie 10 jaar achrerloopt vind ik het nog vrij vlot!quote:Op zondag 9 september 2007 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]Beetje laat niet hè?
Maar ik weet genoeg...
quote:Op zondag 9 september 2007 23:17 schreef Gluckskafer het volgende:
HERINNERT U ZICH DEZE NOG!!!
[afbeelding]
Misschien houden ze wel van thumb fucken en tonen ze dat zo aan de buitenwereld.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:03 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Waarom in godsnaam!?! Het is echt fucking irritant en ik zie het steeds vaker.. Is dit de nieuwe rage onder de randdebielen ?
Zomaar wat foto's..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klacht: mensen die zich geen houding weten te geven en maar met een duim omhoog op de foto gaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |