Wat is dat voor fucking onzin zeg.. dat hele "live mail ™" is kut. Heb 't al bij andere mensen mogen aanschouwen en die waren er ook niet zo te spreken over.. en die konden 't niet meer terugzettenquote:We appreciate your loyalty to MSN® Hotmail®. We know you depend on e-mail to keep up with your friends and family and want to make sure you’re using the best services we have to offer. Now that Windows Live™ Hotmail is available, it’s time to start enjoying all the features that make it PC Magazine’s 2007 Editors’ Choice Award Winner.
There’s no cost to update your account. You keep your current Hotmail e-mail address and “inbox” (e-mails, contacts, calendar, etc), but get all the great new features of Windows Live Hotmail.
You can update yourself today, or if you like, let us take care of everything for you when we automatically update your account in the next few weeks.
opties - engels - switch back to hotmail?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dat voor fucking onzin zeg.. dat hele "live mail ™" is kut. Heb 't al bij andere mensen mogen aanschouwen en die waren er ook niet zo te spreken over.. en die konden 't niet meer terugzetten![]()
dus nu gaat die zooi automatisch de oude layout vervangen? Sterf.
ik wil de oude layout hebben. Klaar.![]()
Dat bepaal ik zelf wel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:57 schreef speedrazor3 het volgende:
Huilie, je kan gewoon oude layout gebruiken. Zitten zooi handige opties in nieuwe live mail!
paupers die geld betalen voor een mailadresquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:00 schreef MrTorture het volgende:Paupers die eisen stellen aan gratis dingen
Juist!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
opties - engels - switch back to hotmail?
dan moet je ook geen product van microsoft afnemen dat wel met de concurrentie mee gaatquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel?
Microsoft hoeft niet voor mij te bepalen wat ik wil (jij ook niet), doe ik zelf wel.
Mensen die een gratis dienst gebruiken en als het een beetje veranderd gelijk moord en brand schreeuwenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:16 schreef mr_koffie het volgende:
niemand dwingt jou om hotmail/live mail te gebruiken, dus... waar gaat dit over?![]()
Zit al jaren met dat emailadres, dus dat wil ik houden... DAAROM!quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:16 schreef mr_koffie het volgende:
niemand dwingt jou om hotmail/live mail te gebruiken, dus... waar gaat dit over?![]()
Je e-mailadres veranderd toch niet?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zit al jaren met dat emailadres, dus dat wil ik houden... DAAROM!![]()
dan forward je toch gewoon alles naar een fatsoenlijk mailadres?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zit al jaren met dat emailadres, dus dat wil ik houden... DAAROM!![]()
Zit bij m'n domeinnamenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
paupers die geld betalen voor een mailadres![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |