Het is een bedrijf, geen liefdadige instelling.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie hier: http://tweakers.net/nieuws/49260 : Google overweegt vertonen videoreclame bij zoekopdracht
Ik word er niet goed van. Google is een miljardenbedrijf, maar blijkbaar is het niet genoeg want zelfs zoekopdrachten moeten nog meer geld gaan opleveren door speciale gesponsorde filmpjes.
Ik walg hiervan hè. Altijd maar die reclame en geld. Nooit is het genoeg. Meer meer meer.![]()
![]()
![]()
euhh filmpjes zijn sowiezo vervelend, dat vind ik van gifjes al...quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Google kennende wordt het geen vervelende vorm van reclame.
als je een beetje gezond verstand zou hebben zou je inzien dat mensen zich aan dat soort dingen gaan ergerenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Zelf zou je het ook doen als je Google bezat!
En toch zou je het doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als je een beetje gezond verstand zou hebben zou je inzien dat mensen zich aan dat soort dingen gaan ergeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |