abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2007 @ 10:03:42 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53024411
Zie hier: http://tweakers.net/nieuws/49260 : Google overweegt vertonen videoreclame bij zoekopdracht

Ik word er niet goed van. Google is een miljardenbedrijf, maar blijkbaar is het niet genoeg want zelfs zoekopdrachten moeten nog meer geld gaan opleveren door speciale gesponsorde filmpjes.
Ik walg hiervan hè. Altijd maar die reclame en geld. Nooit is het genoeg. Meer meer meer.
How can I make this topic about me?
pi_53024427
1. Commercieel.
2. Je hoeft het niet te gebruiken.
3. Ik vind het ook kut.
pi_53024442
Ach, als dat gebeurt, dan gebruik ik wel een andere zoekmachine
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_53024461
Moraalridder, u zou hetzelfde doen in hun situatie
pi_53024507
Je gebruikt een gratis product dat groot is geworden dankzij diezelfde reclames die nu bekritiseerd.
-
pi_53024528
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie hier: http://tweakers.net/nieuws/49260 : Google overweegt vertonen videoreclame bij zoekopdracht
Ik word er niet goed van. Google is een miljardenbedrijf, maar blijkbaar is het niet genoeg want zelfs zoekopdrachten moeten nog meer geld gaan opleveren door speciale gesponsorde filmpjes.
Ik walg hiervan hè. Altijd maar die reclame en geld. Nooit is het genoeg. Meer meer meer.
Het is een bedrijf, geen liefdadige instelling.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53025001
Google kennende wordt het geen vervelende vorm van reclame.
censuur :O
pi_53025263
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Google kennende wordt het geen vervelende vorm van reclame.
euhh filmpjes zijn sowiezo vervelend, dat vind ik van gifjes al...
de normale google ads (kale ad met paar links) is tof
pi_53025279
Zelf zou je het ook doen als je Google bezat!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53025788
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Zelf zou je het ook doen als je Google bezat!
als je een beetje gezond verstand zou hebben zou je inzien dat mensen zich aan dat soort dingen gaan ergeren
pi_53026120
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:40 schreef mschol het volgende:

[..]

als je een beetje gezond verstand zou hebben zou je inzien dat mensen zich aan dat soort dingen gaan ergeren
En toch zou je het doen
pi_53026161
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:53 schreef hardromacore het volgende:

[..]

En toch zou je het doen
ja JIJ misschien...
pi_53026403
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:55 schreef mschol het volgende:

[..]

ja JIJ misschien...
Uiteraard, wel volgens het Robin Hood principe en een hoop naar Afrika etc. sturen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')