Da's niet zo best.quote:Op zaterdag 8 september 2007 04:01 schreef PlusPlus het volgende:
Ben net vlak bij Tilburg op een donker stukje fietspad overvallen door twee (oosteuropese?) mannen van jaar of 20-25. Eerst paar klappen gekregen en vervolgens hebben ze mijn laptop meegenomen
!
Stelletje hoeren!![]()
![]()
![]()
Moge je verkracht wordenquote:Op zaterdag 8 september 2007 04:02 schreef Queen_Bee het volgende:Ik ga ook altijd 's nachts op pad met mn laptop. Hihi.
Morgen zie ik de foto's/filmpjes wel op GeenStijlquote:Op zaterdag 8 september 2007 04:03 schreef Niek. het volgende:
Dat russische accent werkt overtuigend hebedankt, best leuke laptop, vooral die ene map gevuld met naaktfoto's van je vriendin kunnen we hier erg waarderen.
Het heet Happy Slapping 2.0 word helemaal hip, je mept iemand en terwijl je mept jat je alles wat je jatten kan...quote:Op zaterdag 8 september 2007 04:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Morgen zie ik de foto's/filmpjes wel op GeenStijl
stoer ja weer....quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:36 schreef GangstaThug het volgende:
vroeger had ik wel veel scooters gejat...gewoon ook een donker pad bij de brug chillen en dan mensen van scooters aftrappen. Natuurlijk blikschade, maar goedkoper dan zelf een scooter kopen om weer te verkopen
Waar kwam je ook alweer vandaan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:36 schreef GangstaThug het volgende:
vroeger had ik wel veel scooters gejat...gewoon ook een donker pad bij de brug chillen en dan mensen van scooters aftrappen. Natuurlijk blikschade, maar goedkoper dan zelf een scooter kopen om weer te verkopen
Jij vleegt natuurlijk de vloer aan met willekeurig twee mannen die jou aanvallenquote:Op zaterdag 8 september 2007 04:27 schreef Jajong het volgende:
Hadden ze vuurwapens? Zo nee; mietje.
Wa kom jij dan vandaan dan? Wat ben ie met mien geld van plan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:17 schreef Integrity het volgende:
[..]
Waar kwam je ook alweer vandaan?
Nou van mij mogen ze zijn ip nummer wel traceren en kijken naar scooterdiefstallen van een aantal jaren geleden en hem vervolgens daarvoor in de bak flikkeren.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:53 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Wa kom jij dan vandaan dan? Wat ben ie met mien geld van plan?
![]()
Helaas gebeurd dit helaas
Zal het een kloon zijn?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:17 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou van mij mogen ze zijn ip nummer wel traceren en kijken naar scooterdiefstallen van een aantal jaren geleden en hem vervolgens daarvoor in de bak flikkeren.
Jeetje, wat een lutserig gedrag vertoon jij. Kun je nu nog iets toegeven?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:53 schreef hardromacore het volgende:
[..]
ok, een kloon zonder echte user..
geen kloon dus, maar een klein kind..
Moet ik even kijken. Volgens mij niet. Heb gisternacht al aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:18 schreef Juicyhil het volgende:
Dat is niet niks zeg. Ben je wel buitenshuis verzekerd dan? Succes met aangifte doen enzo.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:06 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jeetje, wat een lutserig gedrag vertoon jij. Kun je nu nog iets toegeven?
Idd, maar ik zou wel aangifte doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:59 schreef Flashwin het volgende:
mensen die snachts met hun laptop op pad gaan
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:59 schreef Flashwin het volgende:
mensen die snachts met hun laptop op pad gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |