abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53022494
Ik probeer me te concentreren op de lappen tekst die mensen neersmijten om enigzins wat humor er uit te scheppen maar het lukt niet. Op verschillende delen van het forum en vooral KLB ( vanavond factor 3 meer agressie uitingen ) lijkt de sfeer enigzins ingekakt te zijn.
Maar gebeurt is gebeurt en de tijd terugdraaien kunnen we helaas niet, je mag dit topic over het hoofd zien als je het niet eens bent en als een lafaard nog steeds mensen verbaal kwetsen of je kunt er een mooi begin van het weekend van maken en leuke, grappige gedachten bij elkaar opbrengen zodat we ons allemaal eventjes een goed normaal mens voelen.
Maargoed de keus is natuurlijk niet aan mij maar aan de mensen hier, alleen een klein oproepje dit.

greetz, Dibble
*Hosselcopter*
pi_53022521
Dat viel me ook al op.Dat je niet een beetje normaal met elkaar kan omgaan.Maar ja het is meer een bitchfight tussen twee personen.
pi_53022533
Drank maakt meer kapot dan je lief is *schenkt er nog 1 in*.
  PR/Manusje van alles zaterdag 8 september 2007 @ 01:59:48 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_53022541
Ga maar krassen in R&P
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:03:39 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53022590
Het is volle maan?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')