waarom steeds naar buiten lopen dan ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik moet verdomme steeds naar buiten lopen![]()
Ik woon nog thuis enzo. Moeder vind de geur niet zo lekker en hier in huis wordt sowieso al niet gerookt...quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:06 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
waarom steeds naar buiten lopen dan ?
Hij mag binnen niet blowen denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:06 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
waarom steeds naar buiten lopen dan ?
da's wel balen inderdaad als je moet lopen,woon inmiddels al 17jaar niet meer thuis dus ben the king of the castle,bevalt me primaquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis enzo. Moeder vind de geur niet zo lekker en hier in huis wordt sowieso al niet gerookt...
Ik vind het helemaal niet erg om even naar buiten te gaan voor peuk of joint. In de garage staat een stoel, laptop erbij en meteen ff een frisse neus halen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:08 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
da's wel balen inderdaad als je moet lopen,woon inmiddels al 17jaar niet meer thuis dus ben the king of the castle,bevalt me prima![]()
![]()
Jep!quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:26 schreef northernlight81 het volgende:
Maar de TS zal nu al wel slapen.
En, hoe was je werkdag?quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:07 schreef DeDar het volgende:
Slapen nu, weltrusten!
Ahh iemand die bad gaatquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef DeDar het volgende:
en nu ben ik zo misselijk, elke beweging is 1 teveel. Help, ik vraag om lotgenootschap en begrip en troost
t is dat het al te lang geleden is dat ts er nog iets aan heeft, maar anders luister dus niet naar deze reactie. Bewegen, suiker en vitamine C, dat is de remedie. Vooral bewegen, loop de trap 10x op en af of ga een stukje rennen. Je zal zien dat je, je dan binnen de korste keren veel beter voelt. En drink even een paar glazen water voor je gaat slapen tegen de kater volgende dag.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:03 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ahh iemand die bad gaat.
Dat maakt mijn dag weer goed!
En TS. Ga gewoon op je bed liggen. Met een emmer..
Want als je gaat kotsen kots je tot je niet meer kunt. Dan heb je het gevol dat je slokdarm uit je lichaam word getrokken.
Tevens TVP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |