abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53161440
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef pmdomela het volgende:
Vandaag tijdens practicum (ik ben eerstejaars aan de UvA) zei ik luidkeels tegen een maat dat ik vind dat een HBO-er een HBO-er is en geen student.

Nou ik heb het geweten hoor
Extreem-linkse studenten die het opnemen voor HBO-scholieren.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53161924
Hoezo dat ? Begon iedereen te bakkessen dat een hbo-er ook een student is. In plaats daarvan moeten ze zichzelf ophemelen dat zij wel studenten zijn, nog wel aan een universiteit !
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 14 september 2007 @ 00:57:32 #203
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53161988
HBO'ers zijn inderdaad geen studenten.

Tevens zijn bèta's slimmer dan alfa's, alleen alfa's zijn zo dom om dit te ontkennen. En voordat mensen spastisch reageren 'dat bèta's sociaal kansloos zijn!!!11111': daar gaat het niet om. Ten tweede is minder dan de helft van alle bèta's sociaal en taalvaardig kansloos. Dus de meerderheid van de bèta's PWNDTDTDTT de alfa's hard.

Dus, mocht je iemand tegenkomen die zo cool is dat je het liefst in een hoekje zou willen huilen: dan was het een bèta.

Ik heb gesproken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53162156
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:57 schreef TC03 het volgende:
HBO'ers zijn inderdaad geen studenten.

Tevens zijn bèta's slimmer dan alfa's, alleen alfa's zijn zo dom om dit te ontkennen. En voordat mensen spastisch reageren 'dat bèta's sociaal kansloos zijn!!!11111': daar gaat het niet om. Ten tweede is minder dan de helft van alle bèta's sociaal en taalvaardig kansloos. Dus de meerderheid van de bèta's PWNDTDTDTT de alfa's hard.

Dus, mocht je iemand tegenkomen die zo cool is dat je het liefst in een hoekje zou willen huilen: dan was het een bèta.

Ik heb gesproken.
Je ontkracht meteen je 2e stelling.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:52:09 #205
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_53162607
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:10 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je ontkracht meteen je 2e stelling.
Idd. Het stereotype beta klopt vaker wel dan niet.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_53162791
Ik ben toch wel echt een student, van de ergste soort, derdejaars én ook nog eens rechten. Maar om daar nou trots op te zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')